دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

امام رئوف

میدانم که باز تو ضامنم شدی آقآ

فردا عازم مشهدت هستم!

مطمئنا میدانی

گفتارم ناشی از عقل کم است!(:

 

 

سلام به همه ی دوستان

ان شاءالله تا یه هفته اردوی ضیافت هستم در مشهد مقدس وقت نمیکنم وبلاگ رو به روز کنم اگه پیام بذارین بعد سفر ان شاءالله جواب میدم!

راستش وقتی از نهاد رهبری تماس گرفتن گفتن با رفتنم موافقت شده اصلا باور نمیکردم چون بهمون گفته بودن شما هنوز دانشجوی سال دومین و برای شما وقت است ناامید شده بودم میدونم که دوباره آقام ضامنم شده!!!

امام رضا خیلی دوست دارم(جمله ای شبیه جملات ابتدایی)

دعاگوی تک تکتان هستم در جوار امام رئوف...

19-26 مرداد ماه سال 1393



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

امام رئوف

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

میدانم که باز تو ضامنم شدی آقآ

فردا عازم مشهدت هستم!

مطمئنا میدانی

گفتارم ناشی از عقل کم است!(:

 

 

سلام به همه ی دوستان

ان شاءالله تا یه هفته اردوی ضیافت هستم در مشهد مقدس وقت نمیکنم وبلاگ رو به روز کنم اگه پیام بذارین بعد سفر ان شاءالله جواب میدم!

راستش وقتی از نهاد رهبری تماس گرفتن گفتن با رفتنم موافقت شده اصلا باور نمیکردم چون بهمون گفته بودن شما هنوز دانشجوی سال دومین و برای شما وقت است ناامید شده بودم میدونم که دوباره آقام ضامنم شده!!!

امام رضا خیلی دوست دارم(جمله ای شبیه جملات ابتدایی)

دعاگوی تک تکتان هستم در جوار امام رئوف...

19-26 مرداد ماه سال 1393

۹۳/۰۵/۱۹ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۳)

سلام

التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام
دعاگویتان بودم.
سپاس از حضورتون..
الحمدلله..
التماس دعا
پاسخ:
سلام
دعاگویتان بودم..
زیارتتان پیشاپیش قبول...

خیال کن که غزالم، بیا و ضامن من شو...
پاسخ:
سلام
متشکرم.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۳ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
متشکرم.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
خوش به سعادتتان ، لطفا ما رو هم دعا کنید
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
دعاگویتان بودم.
خوشا به حالتون........دعامون کنین.......
پاسخ:
سلام
دعاگویتان بودم.
سلام
>>>>>>قضاوت<<<<<<
؟؟؟؟؟

التماس دعا...
پاسخ:
متشکرم.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۴ مسافر88 آرام
السلام علیک یا معین الضعفاء والفقراء...

سلام
دعامون کنین در خانه آرام امام مهربانی ها
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
دعاگویتان بودم.
از حضورتان متشکرم..
سلام علیکم



  از خاکِ خودت محافظت کن، غزّه!  
 
از این‌همه گل مراقبت کن، غزّه!

تا لحظۀ زیبای شکفتن در خون   

با جان و تنت مقاومت کن، غزّه!




با مطلب غــــــــــــــــــزه و کـــــــــــــــــشتار به روزم



منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم


 التماس دعا




[گل]
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون.
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۳ ««راهــــــ شــــیـــــعــــه»»
سلام
سپاس از حضورتون.
در پناه خدا پیروز و سربلند باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
متشکرم.
سلام
خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا...
دعاگویتان بودم.

سلام دوست خوبم

وب زیبایی داری اگه دوست داشتی به سایت من هم سر بزن.

idina.ir

پاسخ:
سلام
بله حتما.
سلام مسابقه طراحی پوستر و کاریکاتور" آسیب های ماهواره"  محور های مسابقه + جوایز در :  http://www.tobenvis.com/new.aspx?id=3091  لذا از تمامی هنرمندان در خواست میشود تا آثار خود را در قالب پوستر و کاریکاتور به ایمیل " tobenvis@chmail.ir " ارسال نمایند.  مرجع وبلاگنویسان خراسان شمالی|توبنویس : Tobenvis.com
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۶ افشین پارسائیان
زیارتتون قبول.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
سپاس...
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۹ مصطفی پناهی
باسلام،لطفا از سایت ما به آدرسmpnu.nahad.ir دیدن فرمایید
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۲ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوت به همکاری در وبلاگ فانوس جزیره ...
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب

سلام.

منتشر شد... 

 

معرفی کتاب :

 

انتظار...عامیانه،عالمانه،عارفانه.

 

http://heyateketab.blog.ir/post/118

 

ســــلام علیکم


مطالبتان خوانده شد انشالله همیشه موفق باشید وعاقبت بخیر بشید



امام علی ع : خدای تعالی فرمود: به عزّت و جلالم سوگند،‌که از ظلم هیچ ظالمی نگذرم گر‌چه فشردن دستی یا لمس کردن دستی باشد، ... خداوند تقاص بندگان را از یکدیگر می‌گیرد، ‌تا جایی که هیچ‌کس نزد دیگری مظلمه‌ای نداشته باشد، آن‌گاه ایشان را برای حسابرسی می‌فرستد.







با مطلب حــــق النــــــــــاس مـــــــــــانع استجــــــــــابـــــــت دعــــا میشود به روزم






منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم





یاثارالله




[گل]
پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسم.
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۶ محسن عروجی
پاسخ:
سلام
چشم حتما.

ابر و باد ومه و خورشید ومن وچرخ وفلک

آه آقا نفس چندنفر دست شماست....

پاسخ:
:(
تموم شد خیلی زود!
ان شاءالله قسمت همه بشه...
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۶ شاگرد یاری
سلام دوست عزیز به ما هم سر بزنین.ممنون
پاسخ:
سلام
بله خدمت میرسم.
ســــلام علیکم




حجة الاسلام قرائتی:
گاهی وقتها هم بعضی افراد مثلاً بد حجابی و بی‌حجابی را تمدن می‌دانند و پوشش را املی فکر می‌کنند .

قرآن می‌فرماید که: «وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِیَّةِ الْأُولى‏» (احزاب/33) «تَبَرُّج» از برج است.
ما به چه برج می‌گوییم؟ ساختمان‌هایی که خودش را نشان می‌دهد.

\"تَبَرُّج \" یعنی خانم از خانه بیرون می‌آیی خودت را برج نکن. این کرامت انسان است.

من بارها گفتم. کسی که خودش را آرایش می‌کند در خیابان می‌آورد، یعنی مردم حراج شدم.





با مطلب مانع انحراف جنسی شوید  به روزم






منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم





یاثارالله




[گل]
پاسخ:
سلام
چشم حتما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">