دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۱۵ ب.ظ

بسم الله...




ܜ♥ܔ✿ براے کوفــــے نبــــودטּ ✿ √ باید قبــــول داشت کـــ ه : تا وقتے
˙·٠•●♥ح س ے טּ♥●•٠·˙ برسد ،【 مسلــــم】 ولــــے امر است .ܜ♥ܔ✿

 

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

بسم الله...

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۱۵ ب.ظ



ܜ♥ܔ✿ براے کوفــــے نبــــودטּ ✿ √ باید قبــــول داشت کـــ ه : تا وقتے
˙·٠•●♥ح س ے טּ♥●•٠·˙ برسد ،【 مسلــــم】 ولــــے امر است .ܜ♥ܔ✿

 

 

۹۱/۱۱/۱۰ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۸)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۶ محمد صادق دهقانی
سلام علیکم
ارادتمند همه ی بچه های شهدا هم هستیم بی توقف!
یادش بخیر سایت دوئل روزگاری کولاک می کرد و امروز در کولاک خاموشی است
به ما هم سری بزنید قطعا خوشحال میشوم
یاعلی
پاسخ:
سلام
چشم حتما.
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۶ مهرک هنرمند
مده به خاطر نازک ملالت از من زود
که حافظ تو خود این لحظه گفت بسم‌الله
پاسخ:
احسنت{-35-}
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ رضا غفاریان
رهبر نشوی تنها من یار تو میگردم
احسنت ؛‌
زیبا فرمودید
پاسخ:
ممنون شما لطف دارین.
سلام
خیلی زیباست
تبریک میگم
خدا قوت هم سنگر
پاسخ:
سپاس

این روزها دلگرمی می خوام وگرنه چیزی که زیاده ، سرگرمی!

میخواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم ، دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد !!!
پاسخ:
احسنت.
سپاس از حضور شما.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۳ چشم انتظار
الله تویی و ز دلم آگاه تویی  / درمانده منم دلیل هرراه تویی

گرمورچه ای دم زند اندر ته چاه  / آگه زِ دَمِ مورچه و چاه تویی . . .

نماز روزه هاتون قبول درگاه حق

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
محتاجم به دعا..
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۳ استاد نوجوان

سلام خواهر

تشریف دارین؟؟؟

۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۶ چشم انتظار
خدای مهربانم ! از امروز تمامی مشکلاتم را با مداد و نعمتهایم را با خودکار می نویسم ! می دانم که مشکلاتم را با پاک کن مهربانیت پاک خواهی کرد . . .
لحظه هاتان خدایی
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۰ امیر سعیدی
سلام .وبلاگ جالبیه.موفق باشی
وبلاگ من saeidi.blog.ir
حتما یه سر بزنیدواگه صلاح دیدید به دیگران معرفی کنید. یاعلی
پاسخ:
سلام
باافتخار درقسمت افسران جنگ نرم لینک شدین.
موفق باشین.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ چشم انتظار
سلام علیکم
بزرگواران
باموضوع جنگ نرم منتظر نگاهتون و نظرات ازشمندتون هستم
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
التماس دعا
یاحق
پاسخ:
چشم حتما.
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۱ محمد حسین عباسی
زیبا بود.

پاسخ:
سپاس..
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۳ استاد نوجوان

یه سوال

عکس تو نظراتون  خودتونید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منظورم رومیفهمید کدوم عکسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه اسمشونمی دونم

البته فضولی نباشه

پاسخ:
نه خودم نیستم.
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۳ چشم انتظار
در اضطراب چه شب‌ها که صبح شان گم شد
چـه روزهـا کــــه گـرفـتـــــار روز هـفــــتـم شد
چه قدر هفته پر از شنبه شد، به جمعه رسید
و جـمـعــــه روز تـفــــرّج بـــــرای مـــــردم شـد . . .
الهم عجل لولیک الفرج
یامهدی
پاسخ:
زیبا بود.
التماس دعای متقابل..
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۸ چشم انتظار
خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش ، دوستان مرا از یاد نبرند.

سلام بزرگواران
آپم 
خوشحال میشم سر بزنید
یاحق
پاسخ:
چشم.
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۱ چشم انتظار
خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت
خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی
خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله
عید فطر مبارک
یاحق
پاسخ:
سلام
زیبا بود.
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۴ چشم انتظار
آپپپپپپپپپپپپپپپپپم
خوشحال میشم از نظرات ارزشمند شما بزرگواران استفاده کنم[گل][گل]
یاعلی مدد
پاسخ:
چشم.

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
یه جمله برای همه ی عمر دینی و غیر دینی
سلام

جالب بود...

اجازه لینک...؟
پاسخ:
سلام
لینک شدین.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۲ چشم انتظار
کربلا را عشق است.....
آپم دوستان
خوشحال میشم بیاین
پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
سلام..هزاران درود...مطالبتون آدموعوض میکنه.سپاس
پاسخ:
سلام
سپاس ازحضورتون.
۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۵ علی نظری(محب الحسن)

با سلام و ادب...

وب زیبایی داری جداً میگم همه مطالبش رو خوندم ولی اون چهار عنصر اصلی یه چیز دیگه بود...

دود این شهر مرا از نفس انداخته است

به هوای حرم کرب و بلا محتاجم....

خواستی یه سر به ما هم بزن اگه حاضر به تبادل لینک بودی خبر بده...

یاعلی...

۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۲ علیــــ ـرضا
سلام
ممنون از وبتون
قشنگ بود
به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
تبادل لینک ؟
پاسخ:
بله حتما.
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۳۹ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام دوست عزیز
بروزیم و منتظر حضورتان
سلام دوست عزیز

ممنون از وبتون
خوشحال میشم بیاین

ب
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۲۷ چشم انتظار

بسم رب الشهدا

هرکه دارد هوس کرببلا بسم الله

سلام دوستان عاشق

خواهران جوانی که مشتاق سفر در کربلای ایران هستند.

وآرزوی بودن در کنار شهدارا در روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا را دارند ثیت نام کنند:

زمان حرکت:۱۰/۱/۹۳

هزینه اردو:۱۵۰۰۰۰

مهلت ثبت نام:فقط تا۲۱ اسفند

مکان ثبت نام:مشهد.چهار راه لشگر.بهار۳۸.

برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره ی ۰۹۳۵۵۰۱۳۶۷۳تماس بگیرید..

تعداد محدود است.خواهشمندم اگه مایل به ثبت نام هستید زودتراقدام

بفرمایید تا شرمنده شما نشویم.

کربلایی باشید

یاحسین

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۱ وبلاگ شمس
تا شعله هجران تو خاموش کنم
بر آتش دل ز صبر، سرپوش کنم

بسیار بکوشیدم و نتوانستم
یک لحظه غم تو را فراموش کنم

ای کاش، دمی دهد امانم این اشک
تا نقش تو را به دیده منقوش کنم

آخر چه شود، شبی به خوابم آیی
تا جام محبت تو را نوش کنم

بنشینی و در برت، مرا بنشانی
تا زمزمه نوازشت گوش کنم

گر بار دگر مرا در آغوش کشی
صد بوسه بر آن دست و بر و دوش کنم

سجاده تو، که می‌دهد بوی تو را
برگیرم و بوسم و در آغوش کنم

چون درد فراق تو، ز حد درگذرد
زین عطر تو قلب خویش، مدهوش کنم

از حمله غارت به دلم آتشهاست
این داغ، عیان، ز لاله ای گوش کنم

گویند به من، یتیم غارت زده ام
زآن چشمه چشم خویش پرجوش کنم

دیگر اگر ای پدر نخواهی برگشت
برخیزم و پیکرم سیه پوش کنم؟

این داغ حسین، جاودان است حسان
هرگز نتوان به اشک، خاموش کنم

شاعر:حبیب چایچیان
...........
شهادت حضرت رقیه(س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
یاعلی
سلام علیکم
وبلاگ مستر طلبه دیدمتون
دیدم عکس پپروفایلتون شبیه عکس منه جذب شدم
التماس دعا
موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">