دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ

˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهـــ❤ـــادة فی سبیلک♥●•٠·˙



 

✔مـטּ بــراے با تـ[♥]ـو بــودטּ از همــ ه دنیـ✘ـا میگـــذرم♥●•٠·

✔نفَــس شایــد دلیلے باشــد براے 【زندگے】✘ امــا بے شک تـ[♥]ـو بهانــ ه آنے ❀❀❀

✔اگر ♥شَهیــ ـ ـ❀ـ ـ ـد♥ نشوم لاجرم خواهم {مُــ✘ــرد} پس در قنــ ـــوت هایــ م میگویــ م

˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ♥●•٠·˙

✔ تــ❤ــو بــ ه آرزوے مـטּ رسیـלے دعا کن مـטּ هم بـ ه آرزوے تــ❤ــو برسم..

 

پی نوشت:

دربرخی از احادیث فرموده اند به همدیگر دعا کنید و با زبانی دعا کنید که گناه نکرده اید.

عرضه داشتند آن زبان را نداریم.

فرموند با زبان دیگران و همدیگر خدا را بخوانید، که هیچکس با زبان دیگری گناه ننماید.

 

+دوستای عزیز نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق!

اگه مایل بودین توی این پست آرزوهایی رو که برا خودتون دارین توی قسمت نظرات برام بنویسید

منم آروزمو براتون مینویسم اگه قابل دونستین دعام کنین.

منم برا تک تکتون دعا میکنم.

اللهم ارزقنا شهــــــادة فی سبیلک

التماس دعا.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



 

✔مـטּ بــراے با تـ[♥]ـو بــودטּ از همــ ه دنیـ✘ـا میگـــذرم♥●•٠·

✔نفَــس شایــد دلیلے باشــد براے 【زندگے】✘ امــا بے شک تـ[♥]ـو بهانــ ه آنے ❀❀❀

✔اگر ♥شَهیــ ـ ـ❀ـ ـ ـد♥ نشوم لاجرم خواهم {مُــ✘ــرد} پس در قنــ ـــوت هایــ م میگویــ م

˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ♥●•٠·˙

✔ تــ❤ــو بــ ه آرزوے مـטּ رسیـלے دعا کن مـטּ هم بـ ه آرزوے تــ❤ــو برسم..

 

پی نوشت:

دربرخی از احادیث فرموده اند به همدیگر دعا کنید و با زبانی دعا کنید که گناه نکرده اید.

عرضه داشتند آن زبان را نداریم.

فرموند با زبان دیگران و همدیگر خدا را بخوانید، که هیچکس با زبان دیگری گناه ننماید.

 

+دوستای عزیز نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق!

اگه مایل بودین توی این پست آرزوهایی رو که برا خودتون دارین توی قسمت نظرات برام بنویسید

منم آروزمو براتون مینویسم اگه قابل دونستین دعام کنین.

منم برا تک تکتون دعا میکنم.

اللهم ارزقنا شهــــــادة فی سبیلک

التماس دعا.

۹۲/۰۴/۲۲ موافقین ۲۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۰۶)

۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۴ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
پاسخ:
یازهرا.

خدای من!

آنگاه که به گناهان خود نگاه میکنم هراسان میشوم

و چون بزرگواری و کرم تو  را میبینم، به طمع می افتم

خدای من!

دلیل و بهانه من در زیاده خواهیایم از تو، با اینکه رفتارم خوشایند تو نیست، همان جود و کرم توست

و بی شرمانه میگویم، ذخیره من در سختی، همان رافت و مهربانی توست.

بخشی از دعای ابو  حمزه ثمالی

سلام

در این ماه عزیز ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید

یاعلی مدد

پاسخ:
چشم حتما.
التماس دعا.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۳:۳۲ جابر رضاپور
دعاهای من یکی که غیر قابل انتشاره
واسه همین غیر قابل انتشارا دعا کن ممنون
پاسخ:
انشاالله به دعای غیرقابل انتشارتون برسین:)
منم دعاتون میکنم.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۷:۲۸ با شهدا(شهنیا)
سلام باز هم مثل همیشه مطلب جالب گذاشتی. عاشق شهید همت
یا زهرا(س)
پاسخ:
یازهرا.

سلام جوونمرد

نماز و روزه های شما هم قبول درگاه حق

آرزوی من:

اللهم عجل لولیک الفرج

من آرزوی زیادی دارم که مهمترینش ظهور منجی عالم بشریت هستش


پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
انشاالله به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین.
منم سفارشی دعا میکنم.
شمام منو دعا کنین.
سلام..

درونم آشوب است..
نفس هایم شمارش دارد..
دیگر توان زندگی ندارم..
شش ماه زندگی ...
تنها همین را میخواهم ...

و در این واپسین روز های عمرم ...
برایت از صمیم قلب ..
دعا میکنم ...

خدای من!
بشنو صدای بنده ای که توان دوری ات را ندارد ...
هر آنکه آرزوی شهادت دارد ...
نصیب گردانش ...

یاعلی
پاسخ:
سلام خیلی زیبا.
سلام
عاشق شهید همت
پاسخ:
آرزو ندارین؟
یامحرم ندونستین!
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بسیار زیبا
کم کم ما رو هم دارید عاشق شهید همت می کنید
پاسخ:
:)
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۷ استاد نوجوان

عکس از شهید همته؟

پاسخ:
عکس شهید همته؛ عکس از ایشون نیست:)
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۹ استاد نوجوان
 راستی لینکتون کردم  سلام خواهر
پاسخ:
علیکم السلام
ممنونم شمام لینک شدین درقسمت افسران جنگ نرم.
سلام.
ممنون از شما.
استفاده کردم.
ببخشید دیر خدمتتون میرسم.
یه کسالت کوچولو بود که رفع شد.
در پناه حق...
یا علی...سید علی...
http://labeik.blog.ir/
پاسخ:
خواهش میکنم.
انشاالله همیشه سلامت باشین و شاد و خندون.
ممنون از شما.
من شهید همت رو خیلی دوست دارم....
تا به العان بارها شده که به شهرضا رفتم تا زیارتشون کنم..
اما هر سری یا ماموریت به وجود اومد یا مسیر عوض شد یا یه علت و معلولی نتونستم برم.
شما که خیلی با شهید همت رفیقید بهشون بفرمایید تا ما رو بطلبه....
:))
در پناه حق..
یا علی...
پاسخ:
چشم حتما.
منم خیلی دوست دارم برم آرامگاهشون.
اگه رفتین بهشون بگین منم بطلبن.:(
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۶ جوان انقلابی
سلام

آرزوی من اینه:

خدایا ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را در زمان حیات ما قرار بده. انشاالله

اگه این دعا به استجابت برسه پشت سرش دعا های دیگه هم مستجاب میشه.

یاریحان
پاسخ:
انشاالله.

البته بهترین راه رستگاری شهادت است

اما در احادیث آمده

در رکاب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بودن از شهادت هم بالاتر است

پس

اللهم عجل لولیک الفرج

محتاجیم به دعا

یاعلی . . .

پاسخ:
 اگه تاموقع ظهور آقا شهادت نصیبمان نشدانشاالله تو رکاب ایشون نصیبمان شود!
گویا هیچ کس آرزویی ندارد!
پاسخ:
!!!
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۸ ماوای قلم
برای خودم ارزو میکنم: اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۷ با ولایت تا شهادت
فقط شهادت.اولا ظهور آقا و بعد شهادت.
درکل التماس دعا فرج و شهادت.
۲۴تیر سالروز ولادت ولی امر کل مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله

پیشاپیش مبارک باد .


پاسخ:
سلام
دعای زیبایی بود انشاالله نصیب شما بشه شهادت..
درمورد تولد آقام که ایشون صریحا گفتن که تولدشون تو ماه تیر نیست!
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۳ سجاد عبدی
اللهم عجل لولیک الفرج
فرج امام زمان ما را برسان....

پاسخ:
سلام
ممنون از دعای زیباتون.
ولی این دعای همه ی ماست درباره ی خودتون چی؟
راستش یکی از ارزو هام اینه که تو کنکور امسال قبول شم!!!!!!!!!!دیگه اینکه مامان و بابام همیشه سلامت باشن و همه ی مریضا شفا پیدا کنند مخصوصا بیمارای صعب العلاج!                                                                                                   ذالهی امیییییین
پاسخ:
ممنون انشاالله هم رشته و هم جای خیلی خوب قبول میشی گلم.
منم دعا کنی هااا
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۹ حسین رضائی فرد
. . .
ارزوم بود . . .خصوصی بود (:
التماس دعا
پاسخ:
باشه ممنون منم به خدا میگم خصوصی بود(:
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۸ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
 سلام دوست عزیز
ممنون، طاعات شما هم، قبول حق.
 ما رو تو دعاهاتون یادتون نره.
با نام دل نامه، با افتخار لینک شدید.
 بعدا میام آرزوهامو میگم.
فعلا، یا مهدی(عج)

پاسخ:
چشم حتما شمام مارو دعا کنین.
شمام لینک شدین.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ استاد نوجوان

سلا م میشه بگید عکس از کیه؟

پاسخ:
نمیدونم بالام جان.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۲ استاد نوجوان
ببخشید شما کجایی هستید ؟
پاسخ:
چه طور؟!
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۹ محمد ابراهیم نامدار
سلام.
اول یه نکته بگم:(عاشق شهید همتم ولی کاری نمیکنم که راضیش کنم! --- وای به حالم!!!)

آرزوهام:

اولیش فرج آقا که اگه اتفاق بیوفته مشکل همه حل میشه.
دوم اینکه برای همه آرزوی خیر و سلامتی وعاقبت بخیری دارم.
سوم اینکه تواین روزها خیلیا محتاجن.مریض دارن،گرفتارن و... براشون آرزو میکنم که انشالله مشکلشون شه.


یه آرزوی خیلی بزرگ هم برا خودم دارم که ببخشید واقعا نمیتوم بگم که فکر  میکنم آرزو به دل میمونم و به آرزوم نمیرسم!هرچی میگذره ناامیدتر میشم.

التماس دعا
یا علی
پاسخ:
انشاالله به همه ی آرزوهای خوب خوبتون میرسین.
برا منم دعا کنین.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۰ استاد نوجوان

اخه لهجه شما فرق میکنه

پاسخ:
آخه مگه توی نوشتنم لهجه مشخص میشه!
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۴ سید میلاد موسوی
درود؛
بی گمان خداوندی که بی نهایت هست، باید چیزهای بی نهایت ازش خواست، من از آدم هایی که کم خواه هستند و به چیز کمی راضی می شوند، ناخرسندم، گرچه نباید سرکش بود؛
من از خداوند بهترین ها و والاترین ها را برای دیگران که پندار و کردار و گفتار نیک دارند و نیز خود می خواهم.
پاسخ:
ممنون.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۵ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
شهید همت...
دبیری داشتیم که می‌گفت همیشه پیش دستی کنید تا کسی مجبور نباشه بهتون بگه "التماس دعا"...
السابغون... اولین کسی هستید که مصداق این حرف رو به من نشون دادید. خیر ببنینید ان شاء الله

پ.ن.: برای کنکوریای آینده دعا کنید...
یا علی علیه السلام
پاسخ:
چشم حتما.
شمام بنده رو دعا کنین.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۳ سوشیانت ...
آرزو که زیاده اولیش ظهور امام زمان هست و اینکه ایشون از ما راضی باشن و ما جزو یاران ایشون باشیم.بعدیش سلامتی واسه همه ی مریض های اسلام.
سلامتی و طول عمر با عزت برای همهی پدر و مادر ها
زیارت آقام امام حسین در دنیا و آخرت
شفاعت مادرمون حضرت فاطمه زهرا در لحظه مرگ و در روز قیامت
شهادت در راه خدا
و................................................
خیلی چیز های دیگه که خیلی جا میگیره واسه نوشتنش
دعا کنیم برای آرزو های هم
یا علی...
پاسخ:
سلام انشاالله به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین.
با سلام .

" به امید پیروزی اسلام بر کفر "

و لو کره المشرکون : گر چه مشرکان خوش ندارند .
پاسخ:
انشاالله.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۱ با ولایت تا شهادت
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سرتیپ پاسدار سیّد محمّد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این باره توضیح داد: متأسفانه مدتی است افرادی که هیچگونه مسئولیتی در حوزه عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در کشور ندارند اقدام به اعلام آمار شهدای تفحص شده می‌کنند که تمامی اخبار منتشر شده غیر واقع و بر اساس شایعات است.

طبق مصوبه شماره 570-170/ش‌ع مورخ 70/7/22 شورای عالی امنیت ملی، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مسئول تفحص پیکرهای شهدا است و بالطبع اعلام آمار شهدا نیز بر عهده این کمیته گذاشته شده است. ضمناً برای اعلام آمار شهدای تفحص شده ملاحظات متعددی وجود دارد و بر اساس شرایط و بررسی‌های مختلف، این اطلاع رسانی صورت می‌پذیرد.

سردار باقرزاده همچنین اظهار کرد: از طرفی، کمیته جستجوی مفقودین، عملیات تفحص شهدا در خاک عراق را به صورت مشترک با وزارت حقوق انسان عراق و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ انجام می‌دهد و اعلام آمار نادرست از جانب افراد غیرمسئول در روند عملیات برون‌مرزی تفحص شهدا، اخلال به وجود می‌آورد. بر همین اساس هرگونه اعلام آمار و اطلاعات از عملیات جستجوی شهدا فقط از جانب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، قانونی و قابل استناد است و تقاضا می‌شود اصحاب رسانه از درج اخبار و اطلاعات از جانب افراد غیر مسئول خودداری کنند.
یا زهرا.
تولد رهبرم تو ماه تیر هست.والسلام.
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۶ با ولایت تا شهادت
واقعا متاسفم برای شما که تولد رهبرتون رو بلد نیستید،خواهشا بیشتر تحقیق کنید و بعد بگویید،آیا واقعا شناسنامه آقا اشتباه میکند.
1318/04/24
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۲ حسین علیمحمدی
KHODA GHOVVAT
پاسخ:
خداقوت!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۶ سمیه ناصری
اللهم عجل لولیک الفرج............

و آروزی عاقبت به خیری و سلامتی برای تمام کسایی که دوسشون دارم

زنده باشی خواهر عزیزم
توفیقت روز افزون
پاسخ:
ممنون.
انشالله!
منم براتون دعا میکنم.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۸ خانم چادری
اللهم عجل لولیک الفرج...

انشالله استجابت دعاهاتون خواهرم
:)
پاسخ:
ممنون
هم چنین.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۵ استاد نوجوان
سلام اخه گفتید بالام جان
پاسخ:
نزدیکای همون بالام جانم ایناییم.
بالام جانم از شهید عباس بابایی یاد گرفتم:)
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ استاد نوجوان
چه جالب ممنونم بالام جان
پاسخ:
:)

سلام به روی ماهت رمضان

سلام به شبهای صمیمی و روزهای مهربانت

که صدای بال فرشته ها را بیشتر از همیشه بر جانمان می نشاند

به سحر هایی که دست های پر از دعای فرج

تا آسمان بالا می روند

و تمام التماس شان

العجـــــل  می شود

چه خوب شد آمدی رمضان




+آرزوی من اول فرج آقامونه....

وبعد هم اینکه خدا همه آرزوهارو برآورده کنه وعاقبت بخیری...

پاسخ:
انشاالله..
...

پاسخ:
...!
سلام علیکم
احسنت
یاعلی.
پاسخ:
یاعلی):
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۸ مصطفی طالبیـ
هرکس شهید نشود لاجرم خواهد مرد...آقا آوینی
اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک(ارزقنا صیغه جمع است)برای همه دعا کنیم...
پاسخ:
الهییی.
" الهی أخرِج حُبَّ الدّنیا مِن قَلبِی ... " 

خدایا محبّت دنیا را از قلب من خارج کن ...
                                                  
                                                      (فرازی از دعای أبوحمزه ثمالی)

(سلام
البته محبّت های مذموم دنیا منظوره ها اشتباه نشه ...)
پاسخ:
انشاالله.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۵ علی صداقت
سلام
ته این زندگی خدا ازمون راضی باشه ماهم از خدا [لبخند]
پاسخ:
انشاالله..
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۶:۱۹ مصطفی روحی
وقتی پایان کار آدمی مرگ است پس چه بهتر که با شهادت باشد ....
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک
پاسخ:
کاش..
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۶:۲۷ زهرا رستگار
ای شهید .. تو ب آرزوی من رسیدی!
کاش من هم ب آرزوی تو برسم!
پاسخ:
کاش..
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۷ مسعود دهقان
سلام
وب جالبی دارید
یه سؤال این نوع فونت چطور نوشته می شه؟ فونته یا نه چیز دیگه ای هست؟
منتظر حضورتون هستم
یا علی التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون شما لطف دارین
برا ایجور نوشتن باید زبان صفحه کلید رو به زبان اردو تغییر بدین و یا اینکه از اینترنت ایجور خط رو سرچ کنین بعد حروف نوشتتون رو با این کار کپی پیست کنین.
 
سلام

به رسم دعای ابوحمزه و پیشتر حرف و دعای پدربزرگ اول همه شکر و سپاس
به رسم صحیفه امام سجاد علیه السلام قبل و بعد دعا صلوات

برای
امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش امام خامنه ای عزیز
همه مومنان
همه مسئولین
همه مردم ایران
همه معلمان
همه همکلاسی هایم از دبستان تا دانشگاه و حوزه
همه فامیل
و خانواده

و عاشق شهید همت
و ط-ق ..:)

تهش هم برای آدم شدنم تا رسیدنم به کربلا
تا شهادت

پاسخ:
تاشهادت..
دعاهای خوبی بودن
انشاالله به همه ی دعاهای خوب و قشنگتون برسین.
یازهرا..
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۱ با ولایت تا شهادت
سلام،منم میدونم و متوجه هستم اما هنوز این قضیه برای ما گنگ هست،اما براساس شناسنامه که هویت اشخاص را مشخص خواهد کرد ،امروز تولد این بزرگوار
هست و اگه احیانا و واقعا اشتباهی صورت گرفته میشد،خود مقام معظم رهبری به ثبت احوال اعلام میکردند تا تاریخ تولد ایشون درست بشند اما با توجه به شناسنامه
تولد ایشون امروز میباشد.
یا زهرا.
پاسخ:
علیکم السلام بزرگوار
راستش منم میخواستم واسه تولد آقا یه پستی بذارم وبلاگم ولی بعد گشت و گذار توی گوگل متوجه این امر شدم و اینکه خود خودشون گفتن که تولدشون تو تیرماه نیست.
به هرحال تولدشون هرموقع که باشه مبارکه انشاالله و انشاالله همیشه سایشون بالا سر ما باشه.

فعلاََ
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۰ نی نامه ...
ممونون که دعا میکنید .
دعا کنید عاقبت بخیر بشیم همه ی ما ادما .  آخه هیچ کس نمیتونه حدس بزنه دقیقه های آخر عمرشو چه جوری از دنیا میره .
ممنون گلم.
پاسخ:
انشاالله آخر عاقبت همون به خیر باشه.
ممنون عزیزم.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۷ علیرضا ait20
همان دعا های خودتان :
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
یا علی
ممنون
پاسخ:
یاعلی
سلام

ممنون از دعوت و مطلب زیباتون

عالی بود امیدوارم همگی شهید راه خدا باشیم
پاسخ:
آمین.
ولادت حضرت ماه 29 فروردین است به نقل از شرح اسم
اما در شناسنامه این تاریخ تیرماه درج شده

به هر رویه

تولد امام خامنه ای عزیز مبارک
پاسخ:
مبارک..
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۱ با ولایت تا شهادت

کلبة ملوکانة فقرا!

ـ  یادم هست بار اول که رفتم شلمچه دیگه دلم نمی‌خواست برگردم دوست داشتم در آنجا کلبة کوچکی از جنس گونه‌های شنی داشتم و در آن با یاد و اسم شهدا در آن کلبة اگر چه به ظاهر فقیرانه، اما ملوکانه زندگی می‌کردم.

یا زهرا.

پاسخ:
سلام
خوش به حالتون رفتین زیارت شهدا..
هنوز شهدا منو نطلبیدن..

باعرض سلام

مطلب شهید گمنام سلام لطفا نظر خود را بیان کنید ونشر دهید

پاسخ:
سلام
زیبا بود و دردناک!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۴ فاطمه سادات
سلام.واقعا زیبا بود
یاعلی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۲ یک آخرالزمانی
سلام 
خسته نباشید 
الهم عجل لولیک الفرج 
یاعلی
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
...
سلام خواهری!
خدا قوت
ما هم به روزیم!
به ما هم سر بزن، بسیار خوشحال می شویم!!!
یا علی
پاسخ:
چشم حتما.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۶ دلتنگ شقایق
اللهم ارزقنا توفیق شهادة فی سبیلک
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۹ داوود ......

سلام عزیز...

با خوندن متن شما یاده سکانسی از سریال جد بزرگوارم مختار ثقفی(شوخی کردم ها) افتادم. اونجا که جناب میثم تمار ره به بن حفیف فرمود.... شهادت مخصوص نورچشمی های خداست. به هر کسی قسمت و عنایت نمیشود....

گفت فحشا از کجا آید پدید.... گفتمش در کوچه های بی شهید....

....................................................

اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...

دلهایتان شوریده نینوا ...     یا زهرا...

پاسخ:
سلام
دعا کنین برام.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۱ به کام بی حجاب
پاسخ:
سلام
به اینا نمیشه گفت حجاب!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۴ غریبه اشنا
سلام
مثل همیشه کم نظیر و زیبا
التماس دعا ی فرج
یا حق
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۷ تـــ ـا را
آرزویی کن ... گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه
آرزویی کن... شاید کوچکترین معجزه اش آرزوی تو باشد
اجابت آرزوهای شما را در آرزومندم...

سلام
اللهم عجّل لولیک الفرج

آرزوی ظهور آقامون رو دارم...
پاسخ:
انشاالله.
ممنون.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۹ آرمان غفاری
جالب ب.د .
ممنون .
پاسخ:
ممنون
ولی شما آرزو ندارین
یااینکه گفتنی نیست؟!
خیلی زیبا بود


پاسخ:
ممنون.
حکــــم اعــدام بود ...

اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد

دادســتان گفت :

صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست ؟!

زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :

بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم

ولی آدم ها  بدجـــور زمــینــم زدن !

پاسخ:
سلام
درد داشت:(
ممنون از لطفی که در حق ما میکنید.
انشا... شما هم به آرزوتون برسید
پاسخ:
انشاالله
همچنین.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۹ فرزند آدم
در رکاب اقا شهید شوم..
زیارت مجدد کرب و بلا...و....
التماس دعا
پاسخ:
انشاالله
برا منم دعا کنین.
منم براشما حتما دعا میکنم.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۳ شیدامهدوی
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
اللهم ارزقنا شفاعة الحسین یوم الورود
سلام مهربونم طاعات و عبادات قبول
بروزم تشریف بیاری خوشحال میشم...
تولد امام خامنه ای رو هم تبریک میگم.
پاسخ:
منم تبریک میگم.

سلام

بی دوست
        هم
           باران
                 بوی
                     تشنگی
                           می دهد

 

۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۰ سـیـد مـحـمــد

میگن شهید همّت چشمهای زیبایی داشت

اصلا نگاه حرام به نامحرم نداشت 

 شب ها هم در نماز شب بسیار گریه می کرد 

وقتی هم که شهید شد سرش، از قسمت زیر چشم جدا شد

خدا چشم های حاج همّت را برای خودش می خواست


عاقبت بخیری ،،، که بالاترین درجش شهادته

و ...... !!!



پاسخ:
بله منم شنیده بودم.
ممنون از نظر زیباتون.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۵ علیرضا بیگدلی
سلام
آرزو که زیاد هست...ولی نمی شود گفت...
التماس دعا
با فتوکاریکتوری با عنوان از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی بروزم !
منتظر نظرات شما هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/23/fotokarikator1231231231
پاسخ:
چشم الان میام.
دعا کنید ما مرد باشیم
پاسخ:
انشاالله.
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۰ مهرک هنرمند

مُطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله‌ی عُشّاق مبادا خالی

که خوش‌آهنگ و فرح‌بخش نوایی دارد
پاسخ:
زیبا بود.
سلام
وب جالبی دارین خوشحال میشم من رو هم لینک کنین:) یا گا ها سری هم بهما بزنین.
پاسخ:
چشم حتما.
سلام
وب جالبی دارین.
خوشحال میشم من رو هم لینک کنین و سری هم به ما بزنین:)
پاسخ:
سلام
لینک شدین در قسمت افسران جنگ نرم.
ب قول دوست خوبم آرزو ک زیاده اما مهمترین آرزوم اینه ک عاقبت بخیری برای خودم و برای همه مردم رو دارم. فک میکنم مهمترین چیزی ک میتونه آدم دعا کنه همین باشه ممنونم...
پاسخ:
ممنون عزیزم که تشریف آوردین.
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۲ غریبه اشنا
سلام
تولد اقامون مبارک
به روزم 
یا حق
پاسخ:
مبارکه ولی..
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۰ یاسین کوچک
سلام....
بلاگم جدیده(شگفتیهای خدا).....خوشحال میشم بیای....
بروزم با موضوع........زایمان عقرب دیدی!!!!
پاسخ:
جان!
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۹ استاد نوجوان
سلام بالام جان خوبی؟
پاسخ:
کمی تاقسمتی عالی!
دعا کنین برام.
ای وای یادم رفت شما خوبین؟

سلام.عالی بود.عبادتتون هم قبول.اما......آرزو:شرمنده ی آقا نباشم.........

ممنون میشم به وبم سر بزنید.

پاسخ:
سلام
چشم حتما.
سلام
بر شما

بنده امروز،بروزم!!!
دلتان خواست بیایید
بخوانید،نظر بدهید...
پاسخ:
سلام
مثل همیشه عالی بودن.
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۸ با شهدا(شهنیا)
سلام
طاعاتت قبول درگاه حق
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیل الله
انشا الله
یا زهرا(س)
پاسخ:
آمین.
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۱ با شهدا (شهنیا)2
سلام
درپناه خالق یکتا باشی و موفق باشی
یا زهرا(س)
پاسخ:
یازهرا..
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۱ یک آخرالزمانی
سلام
خسته نباشید
بسیار عالی 
تولد رهبرمونو بهتون تبریک میگم
بروزم 
یاعلی
پاسخ:
تبریک ولی...
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۱ سجاد عبدی
خدا قوت...
طاعات و عبادات قبول....
بروزیم
پاسخ:
ممنون
چشم حتما..
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۹ مسعود مرواری
خوشا آنکه غیر از ظهورت نگارا شب قدر دیگر دعایی ندارد...
پاسخ:
خوشا..
سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه...
غافلگیر شدم...خدا یا ظهور آقارو برسون...همه ما روهم عاقبت بخیر کن...به پدر و مادر منم صبر و تحمل عطا کن تا ما منو راحت تر تحمل کنن :-)
پاسخ:
جالب بود(:
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۵ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
پاسخ:
یازهرا
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۲ یگانه مهاجر
سلام
آرزو دارم به آرزوهام برسم :دی
ولی دعا کنید ....... خصوصی بود
دعا کنید که بشه
پاسخ:
انشاالله.
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۰ یعقوب کربلا
به روز هستم یاعلی
پاسخ:
یاعلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۳ تولدی دوباره
سلام
خدایا :
ظهور رو هر چه زودتر ببینیم ؛ جز یاران امام زمان باشیم ؛ در راه تو شهید بشیم
پاسخ:
انشاالله.
سلام  و طاعات قبول !

از شما دعوت می شود در سومین مجلس هیئت وبلاگی فاطمه الزهرا سلام الله علیها شرکت کنید .

التماس دعا 
پاسخ:
چشم حتما.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۷ خادم الحسین(ع)
سلام علیکم
غرق گنهم خدا...!  حلالم گردان
بگذر ز من آسوده خیالم گردان
هنگام سحر که سال تحویل من است
بنما نظر و احسن حالم گردان...

التماس دعای ویژه جهت ظهور مولا و دعای شهادت برای این حقیر...

پاسخ:
خیلی عالی
انشاالله..
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۷ ثاقب زهرا
آرزو که زیاد دارم اما اگه اولیش که ظهور امام زمان است برآورده بشه دیگه هیچی نمیخوام
پاسخ:
...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۸ محمد جواد ابراهیمی
سلام
در تعقیبات نماز در ماه رمضان دعایی هست که در آن دعا طلب شهادت در راه خدا را می کنیم البته بعد از یه سری کارها
طالبان شهادت از این دعا در این ماه عزیز غافل نشن

.....وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَجْعَلَ وَفَاتِی قَتْلا فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رَایَةِ نَبِیِّکَ مَعَ أَوْلِیَائِکَ

وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَقْتُلَ بِی أَعْدَاءَکَ وَ أَعْدَاءَ رَسُولِکَ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تُکْرِمَنِی بِهَوَانِ

مَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِکَ وَ لا تُهِنِّی بِکَرَامَةِ أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِی

مَعَ الرَّسُولِ سَبِیلا حَسْبِیَ اللَّهُ مَا شَاءَ اللَّهُ

به روزیم فرصت کردید تشریف بیارید

پاسخ:
سلام
ممنون.
مکن اندیشه دیگر از شب سرد
که صبح شام هجران خواهد آمد
بگو دیگر برو فصل خزانی
که آن فصل گل افشان خواهد آمد
دگر ای شب پرستان فرصتی نیست
که خورشید درخشان خواهد آمد
که گردد زنده از او ملک دنیا
شکوفایی دوران خواهد آمد
خوشا بر حال دور روزگاران
دگر غیبت به پایان خواهد آمد
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا..
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۶ سید میلاد موسوی
امام صادق(ع): هرکس که در روز بسیارگرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شودخداوند هزارفرشته را می گمارد تادست به چهره او بکشند و اورا بشارت دهند تاهنگامی که افطار کند.
{الکافی، ج 4 ص 64 ح 8; بحار الانوار ج 93 ص 247}

درودبه شما؛ امیدوارم حالتان خوب باشد؛ با 3 نوشته به روز شدیم:
+ انسان کامل در نهج البلاغه
+ پندار نیک
+ 4 کتاب کارآمد در زمینه رایانه
پاسخ:
زیبا و اموزنده مثل همیشه

سلام جوونمرد

لطفا به خانه همدلان سری بزن!

حضورتون واسه یه بحث گروهی لازمه 

منتظرتون هستم

پاسخ:
چشم حتما الان میام
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۰ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام دوست عزیز
 عرض ارادت و خداقوت.
 امیدوارم حالتون خوب باشه.
 ...و اما آرزوهام:
* آرزومه که بززززززززززززززززززودی زود، ظهور یوسف زهرا(عج) واقع بشه(تا بیش ازی آبروی بشر نرفته است...)
* آرزومه جزء 313 تا یار ویزه امام زمان(عج) باشم( خنده داره، نه؟ ) یا اینکه برای آقام مثل علی اکبر(ع) باشم(که برای فداشدن، اول به من بگه برو)
 /آرزوئه دیگه...بر جوانان عیب نیست)
 * آرزومه بزودی "آدم" بشم و بتونم گذشته رو جبران کنم.
...آرزومه 313 تای آقام اونقدر ناب باشن که، تازه همه ما بچه بسیجیا، مثل علی اکبر(ع) باشیم براشون، همه جوره براشون پرافتخار باشیم.

...آرزو زیاد دارم...
دعاهام هم همیناست.
واسه آرزوهای خوبتون دعا میکنم، شما هم...
  
موفق باشید آبجی گلم.
 التماس دعای "اخلاص"
 التماس دعای فرج
 یاعلی(ع)


پاسخ:
سلام
خیلی قشنگ بودن.
منم برا شما دعا میکنم اونم از جنس ویژش.
موفق باشین.
سلام
آرزومون غیر قابل انتشاره!
شما دعا بفرمایید برآورده بشه!
:)

انشالله برآورده به خیر شدن همه دعا...
پاسخ:
انشاالله دعاهای قشنگتون برآورده بشن.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۹ پریا عاشق شهید همت
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته والمستشهدین بین یدیه...
پاسخ:
اللهم..
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۸ رضا غفاریان
اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود
پاسخ:
آمین.
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۹ ثاقب زهرا
«حاج ابراهیــــم همــــت» مرد جنـــگ

مرد ایثــــارو شــــرف مـــــــرد تفنــــگ

زاهد شــــب شیر خیبــــــــــر بوده است

ذوالفقـــــــاری دست حیـــدر بوده است

با دگر دلدادگــــــــــان همــــــراز بـــــــود

آن کبوتر عاشــــــــق پـــــــرواز بـــــود

جز هوای عاشـــــــقی در سر نــــداشت

نخل سبـــــــزی بود اما ســـــــر نداشت

تا ندای هل مـــــــن ناصر را شنیــــــــد

در میان جبــــهه فریـــــــادی کشیـــــــد

حمله را با نــام حــــــــق آغـــــــاز کرد

راه را تـــا کوی جانــــــان باز کـــــــرد

جز شـــــــهادت مقصدی دیـــگر نداشت

هجرتش را هیچــــــکس باور نداشــــت
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۸ التماس دعای شهادت
بسم رب الشهدا والصدیقین...اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک بین یدی مولانا صاحب العصر والزمان .دعام کنید مثل کس
ی شهید بشم جنازم اربن اربا بشم خواّهش میکنم عاجزانه وجنازم مثل شهید باکری گمنام بمونم  
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون.
دعا میکنم شهید بشین مثل آقامهدی باکری...
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۰ محسن محمدی
سلام
اشکمو در آوردین؛ منم آرزوم شهادته.دعا کن لیاقتشو داشته باشم...


سلام خوشحال میشیم به کانال ما تشریف بیارین.

کانال شهید مدافع حرم جاوید الاثر عباس آبیاری
آیدی کانال ... @AbyarI_Abbas


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">