دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۸ ق.ظ

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﭘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻫﻨﻮﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺳﻔﯿﺪ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺑﻮﺩ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻏﺮﻭﺏ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﻟﮕﯿﺮ ﻧﺒﻮﺩ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﻤﯽ ﺩﯾﺪﻣﺖ ﻭ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ..

ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﻡ!!

ﭼﻘﺪﺭ ﮔﺮﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ﻣﻦ!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ..

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۸ ق.ظ

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﭘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻫﻨﻮﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺳﻔﯿﺪ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺑﻮﺩ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻏﺮﻭﺏ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﻟﮕﯿﺮ ﻧﺒﻮﺩ..

ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ؛ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﻤﯽ ﺩﯾﺪﻣﺖ ﻭ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ..

ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪﻡ!!

ﭼﻘﺪﺭ ﮔﺮﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ﻣﻦ!

۹۲/۰۴/۱۴ موافقین ۱۱ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۵)

سلام
زیبا بود...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۱ خانم چادری
امیدوارم با بزرگ تر شدنتان چیزهای خوبی هم بدست اورده باشید
:)
بچه ها بزرگ میشن،بزرگ تر ها پیر میشن و پیرها میمیرن...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۶ محمد باقر کمالی
سلام ممنونم شما هم لینک شدید 
یا علی
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۶ سید میلاد موسوی
اگر من بزرگ نمی شدم، باز آدم هارا همان طور مهربان و دوست می پنداشتم، ولی اکنون گرگ و دشمن می پندارم...
الهم عجل لولیک الفرج....
ممنون از شما...
در پناه حق....
یا علی ، سید علی....
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۴ سید میلاد موسوی
زردشت: هرگز به گفتار و آموزش دروغ پرست و گمراه گوش ندهید زیرا چنین کسی خانه و ده و شهر و کشور را به ویرانی و تباهی کشاند. پس باید آنان را از خود دور سازید و به خود راه ندهید. (بند 18، یسنا، هات 31)

درود؛ به روز شدیم با:
- فروع دین
- مادر اقیانوس عاطفه
برعکس وبلاگ من!
اینجا اخلاص نویسنده دل آدم را بند می کند...

موفق باشید
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۱ فائزه سعادتمند
اگر بزرگ نمیشدی، همیشه "کوچک" میماندی!

سلام و ادب ...

 

با دو پست "امام خمینی – تهذیب نفس"

"آمدم ای شاه پناهم بده " بروزم.

.................................................

التماس دعا

یا مهدی

 

۱۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ مریم و...نی نامه
وآی چقدر قشنگ....آفرین گلم .آفرین
۱۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۱ تـــ ـا را
سلام
کودکی هم عالمی دارد...

بزرگ شدنتان سرشار از آموخته های خوب باشد...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۲ محمد ابراهیم نامدار
آره واقعا...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۸ ماوای قلم
آرزوی نکرده ای که بر آورده شد......بزرگ شدن
اگه بزرگ نمی شدم هنوز آرزوی بزرگ شدن داشتم...
سربلند باشید
یاعلی

صــدایـــ خــنــده ی خـــدا را میشنوی؟!
دعــاهــایـت را شنیده است؛به آنچه محال می پنداری؛مــی خــنــدد
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۳ تولدی دوباره
سلام
اگه بزرگ نشده بودم؛ معنای ولایت را نمیفهمیدم
اگه بزرگ نشده بودم؛ معنای شهادت رو نمیفهمیدم
اگه بزرگ نشده بودم؛ معنای عشق را نمیفهمیدم
اگه بزرگ نشده بودم؛ معنای عشق به ولایت تا شهادت را نمیفهمیدم
خوب شد که بزرگ شدم؛ هر چند که هنوز اینها رو درست نفهمیدم
ولی آقای من قول میدهم تمام توانم را برای درکشان به کار گیرم
فقط بیا مولا جان
یامهدی
پاسخ:
احسنت خیلی عالیی بود.
جوانی ام فدای پینه های دستان پدر و چروک صورت مادرم
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۰ ثاقب زهرا
ای کاش بزرگ نمی شدیم و همیشه کودک می ماندیم!
اگر بزرگ نمی شدم این قدر دو رویی و ریا و از پشت خنجر زدن و ... نمی دیدم

بخشش کنید، اما نگذارید از شما سوء استفاده شود.

عشق بورزید، اما نگذارید با قلبتان بد رفتاری شود.

اعتماد کنید، اما ساده و زودباور نباشید.

حرف دیگران را بشنوید، اما صدای خودتان را از دست ندهید . . .


دوست دارم روحم , بزرگ شود , فکرم ...
اما ... کودکانه و خالص عاشقه خدایم باشم ...
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۲ مظلوم ترین اقا
سلام من بزرگ شدم تا بچه ها کوچکتر ازمن هم حق داشته باشند بچگی کنند 

یادش به خیر چه دوران شیرینی بود.............................

سلام وب جالبی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی 
سلام
خیلی زیبا بود
واقعنا اگه بزرگ نمیشدیم چه اتفاقایی که نمیافتاد.........................
۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۵:۰۲ علی حافظی
خیلی زیبا بود ..
از بعضی از مطالبتون خیلی خوشم اومد، میتونم کپی کنم؟اگه میشه تو وبلاگم جواب بدین...
پاسخ:
هیچ اشکالی نداره.
درود بر شما. سپاس. گزارم , بسیار زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">