دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

سرّ آرامش این نسل

 

همه فرع اند ولی اصل حســــ❤ــین است

سرّ آرامش این نسل حســــ❤ــین است

 

السلام علیک یااباعبدالله

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

سرّ آرامش این نسل

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

 

همه فرع اند ولی اصل حســــ❤ــین است

سرّ آرامش این نسل حســــ❤ــین است

 

السلام علیک یااباعبدالله

 

۹۲/۰۴/۲۵ موافقین ۲۴ مخالفین ۱
Del 3porde

نظرات (۶۸)

۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۶ سید میلاد موسوی
به گمانم سرّ آرامش این نسل، سرکوب است..!
پاسخ:
منظورتون رو نمیفهم؟
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۴ استاد نوجوان

روزه میگیرم به یاد حسین تشنه لب

پاسخ:
السلام علیک یااباعبدالله
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۴ استاد نوجوان
سلام
پاسخ:
علیکم السلام..
خوبین؟
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۳ سجاد عبدی
قلمتان جوشان تر...
یا حسین
ـــــــــــــ
بروزیم با "پیــــر رسیدنت"
پاسخ:
چشم.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۶ تلاش برای کشف حجاب خانم آمر به معروف در خیابان‌های تهران!
پاسخ:
وحشتناکه.
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۶ تـــ ـا را
یـــــا  حســــ❤ــین



به روزم بانو...

ملتمس دعایتان

پاسخ:
چشم حتما.
داریم با حسین حسین پیر میشویم...
پاسخ:
..
یک عمر اگر روزه بگیریم و بگیرید و بگیرند،
همتا نشود با عطش و داغ لبان علی اصغر...
پاسخ:
خیلی زیبا):
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۹ یعقوب کربلا
سلام.احسنت بر شما
به روز هستم..
دعامون کنید
یاعلی
پاسخ:
یاعلی.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۹ سوشیانت ...
نه از آبم نه از خاکم که تنها آتشم
شمع لرزان وجودم را شبی آرام نیست
یا حسین
پاسخ:
یاحسین.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۱ محمد حسین خانی کوثرخیزی
یا ولی الله
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۴ جوان انقلابی
خرما خودش زِ تربت شَه رنگ و بو گرفت / زین رو شیعه با رطب افطار میکند...

یاحسین
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا بود.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۵ با ولایت تا شهادت
سعید قاسمی مسؤول وقت واحد اطلاعات- عملیات لشکر 27 در این زمینه از عافیت طلبی‌های اکبر گنجی و طعنه‌های او به حاج همت و در مقابل واکنش غیرت‌مندانه و در عین حال، خویشتن‌دارانه حاج همت پرداخته که یادآوری این خاطره در روزهایی که انحراف این جریان عافیت‌طلب و وابسته‌گرا روشن شده، جالب است:

«عدم‌الفتح‌های پی‌درپی دو عملیات "والفجر مقدماتی" در بهمن 61 و "والفجر یک" در فروردین 62، صرف‌نظر از تمامی تلخ‌کامی‌هایی که برای فرماندهان لشکرهای سپاه و ارتش برجای نهاد، موجب شد در عقبه سازمانی لشکر 27 محمد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله و سلم یعنی سپاه منطقه 10 تهران، جبهه جدیدی از سوی شماری کار به دستان ذی‌نفوذ وقت،‌ علیه [شهید] همت گشوده شود؛ یعنی افراد همان جریانی که همت همواره از آنها با عنوان "خط سوم" و "خوارج جدید" یاد می‌کرد.

در رابطه با این واقعیت مسکوت مانده، روایتی مستدل و مستند در این مورد، به نقل از سعید قاسمی مسؤول وقت واحد اطلاعات- عملیات لشکر 27، بسنده می کنیم:

...من قبل از شروع عملیات "والفجر یک" در جریان شناسایی منطقه فکه شمالی، از ناحیه گلو به شدت مجروح شدم به طوری که بعدها فهمیدم، به دستور همت، مرا در حالت اغماء به پشت جبهه برای مداوا تخلیه کردند.

علی‌ای‌ِحال، بعد از مرخصی از بیمارستان نمازی شیراز، به تهران آمدم و بعد از حدود یک ماه دوری، دوباره همت را دیدم. به من گفت "سعید، فردا صبح بیا تا برویم سپاه منطقه 10" گفتم "چشم حاج‌آقا".

روز بعد، حوالی ساعت 10 صبح، با همت رفتیم به تشکیلات منطقه 10 در خیابان پاستور. آنجا حاجی با دو، سه نفر از مسئولان واحد عملیات منطقه 10، جلسه کوتاهی داشت، بعد که از اتاق عملیات خارج شدیم، توی کریدور، همت گفت «سعید، تو برو توی ماشین، من سری به [...] می‌زنم و می‌آیم که برویم».

من از حاجی جدا شدم و رفتم سمت راه‌پله‌ها. هنوز چند پله پایین نرفته بودم، که متوجه قیل و قالی در کریدور شدم. از نو، از پله‌ها بالا آمدم، دیدم وسط کریدور، چهار پنج نفر ملبس به لباس فرم سپاه، راه همت را سد کرده‌اند و جلودارشان کسی نیست جز اکبر گنجی که خوش‌نشین ازلی ابدی سپاه تهران بود و خودش را از آمدن به جبهه، معذور معرفی می‌کرد و بعدها هم از سپاه اخراجش کردند.

القصه، برادر گنجی صدایش را انداخته بود پس کله‌اش و با قیافه‌ای مفتّش‌مآب، به همت نگاه می‌کرد و می‌گفت "خوب واسه متوسلیان آبرو خریدی!... ما خیال می‌کردیم فقط احمد متوسلیان این هنر رو داشت که بچه‌های تهران رو ببره کنار جاده اهواز- خرمشهر، اونا رو صدتا، صدتا، به کشتن بده!... حالا می‌بینیم نه بابا؛ اوستاتر از اونم هست؛ خوب بچه‌های تهرون رو بردی و هزار هزار، کانال فکه رو با جنازه‌هاشون پُر کردی؛ حاج همت!".

این "حاج همت" را هم، به صورت کش‌دار و با لحنی مسخره، به زبان آورد. من از این همه وقاحت برادرها، خصوصاً سردسته‌شان برادر گنجی ـ که بین بچه‌های منطقه 10 به "اکبر قمپوز" و "اکبر پونز" هم معروف بود ـ خشکم زده بود.

یک نگاه که به همت انداختم، دیدم صورت سبزه‌اش از غضب مثل لبو سرخ شده و در سکوت با آن نگاه تیز خودش، زُل زده به اکبر گنجی. آمدم قدم از قدم بردارم و به سمت حاجی بروم که... کار خودش را کرد!

با دست راست، چنگ زد یقه اکبر قمپوز را گرفت و به یک ضرب، او را مثل اعلامیه، کوبید لای سه کنج دیوار کریدور و مشت چپ‌اش را برد عقب و فرستاد طرف فک و فیکِ او. گفتم چانه‌اش له شد. دیدم مشت گره شده حاجی، به فاصله چند سانتی صورت گنجی، توی هوا متوقف مانده و طرف، از خوفِ خوردن این مشت، کم مانده خودش را خیس کند.

رفتم جلو. حاجی در همان وضعیت معلق، گنجی را توی سه کنج دیوار، نگه داشته بود. با احتیاط گفتم «حاج‌آقا، تو رو خدا ولش کن، غلطی کرد، شما بی‌خیال شو، بیا بریم از اینجا».

همت برای چند ثانیه، هیچ واکنشی به التماس درخواست‌های من نشان نداد. فقط همان‌طور بُراق، زُل زده بود به گنجی. دست آخر، در حالی که از غیظ، دندان‌هایش به هم سائیده می‌شد، به او گفت «آخه چی بهت بگم بچه مُزلِّف؟ خدا وکیلی، ارزش خوردن این مشت منم، نداری!». بعد، خیلی آرام یقه او را ول کرد و برگشت طرفم و گفت‌ «خیلی خب سعید، حالا بیا بریم!».

این واقعه سوای من، چهار پنج شاهد عینی دیگر هم دارد که همگی زنده‌اند و اگر لازم شد، اسم و آدرس‌شان را به شما می‌دهم تا بروید و درباره کم و کیف آن از آنها پرس‌وجو کنید.»
پاسخ:
سلام
چی بگم والله..
سلام
ایشاا...خدا مواظب هممون باشه
به من هم سر بزنید 
یا زهرا
پاسخ:
انشاالله..
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۶ غریبه اشنا
در ارزوی کربلا به سر میبرم 
دعا کنین واسم
یا حق
پاسخ:
انشاالله قسمت همه بشه صحن کربلا...
واسه منم دعا کنین.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۴ محمد حسن خلعتبری
دست من و تو نیست اگر عاشقش شدیم
خیلی حسین زحمت ما را کشیده است.
پاسخ:
احسنت
لذت بردم از شعرقشنگتون.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۸ شیدامهدوی
بخت امسال برایم یار است /  عطشت را عطشم غمخوار است
به فدای لب عطشان حسین(ع) / اولین ذکر پس از افطار است.
یاحسین (علیه السلام)
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا.
التماس دعا..
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...این روزها همه هوای تو دارند...حضرت عشق(علیه السلام)
پاسخ:
همه...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۴ حسین رضائی فرد
سلام  . . .
حسین یعنی تمام زندگی ما . . .

بروزم با 
عمامه به سر
پاسخ:
چشم حتما.
سلام خداقوت امروز دل ما گرفته و هرجا میرم از امام حسین میگن
التماس دعا
به امید ظهور دردانه خلقت
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۹ یگانه مهاجر

السلام علیک یااباعبدالله


یا حسین :-(
پاسخ:
یاحسین
سلام
خدا قوت ...

با پست " حضرت خدیجه (س) " بروزیم.
یاعلی
پاسخ:
چشم.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۸ سیمای شفق
سلام 
السلام  علیک یا اباعبدالله
با مهار انحراف 9 به روز هستم و منتظر نظرات شما...

پاسخ:
چشم.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۳:۴۳ سیدعلی میرباباپور
پاسخ:
چشم حتما.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۱۳ رضا غفاریان
اللهم اشف صدر الحسین بظهور الحجه
پاسخ:
آمین.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۵ یعقوب کربلا
سلام.
به روز هستم
منتظر نظرتان..
دعامون کنید
...............
یاعلی
پاسخ:
چشم.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۸ استاد نوجوان

سلام

به ما سر نمی زنین

پاسخ:
الان میام.

سلام کوثرعزیزم .. پستت های جدیدت رو که نخونده بودم خواندم فوق العاده زیبا بود عالی ...

راستی با پستی با نام دیدار روی ماه رهبر آپم ..

وصف اولین دیدارم با آقاست ..

یا علی

پاسخ:
دیدار باآقا..
خوش به سعادتتون.
دم افطار فقط ذکر حســــــــین میچسبد

به یاد ارباب تشنه شدن میچسبد

دم افطار ، آب ، سلام بر حسین

سر ظهر ، گرمای سوزان ، عطَشِ تشنگی

یاد عبـــــــــاس فقط میچسبد
پاسخ:
سلام
سپاس از شعر زیباتون.
یاابوالفضل
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۱ با شهدا(شهنیا)
سلام
السلم علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)
کم پیداشدی یا کم سعادتی از من هست
شهادت....
یا زهرا(س)
پاسخ:
نه شما همیشه لطف دارین و داشتین من سرم یکمی شلوغ بود این بود که خدمت نرسیدم.
بازم معذرت..
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۴ سوخته دلان
سلام برشما
اولین ذکر:
سلام بر حسین اولین ذکر پس از افطار
پاسخ:
یاحسین.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ علیرضا ait20
قا من یادم نبود بگم که سایت ما و یا بهتر بگم کانون ما هرگونه کار تبلیغاتی اعم از اتلیه عکاسی،اتلیه طراحی ،چاپ افست و دیجیتال ،طراحی وب و مالتی مدیا هم نیز انجام میده ....... ولی اینو بگم تا باز سازی سایت جدید فعلا کار یا به صورت حضوری یا به صورت ایمیل و.... انجام می شود... یا علی 
پاسخ:
موفق باشین.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ مسعود دهقان
سلام
مطلبتون رو خوندم
از این سبک نوشتار خیلی خوشم می آد
به همین خاطر توی وبلاگ ماه و آه شروع کردم به کوتاه نویسی
وبلاگ خوبی دارید انشاءالله در آینده هم بیشتر بهتون سر می زنم...
منتظرتون هستم...
اگر موافقید تبادل لینک کنیم؟
خبرم کنید
یا علی
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون.
وبلاگ شما درقسمت افسران جنگ نرم لینک شد
یازهرا.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۹ با ولایت تا شهادت
با موضوع تلنگر بروزم و منتظر نظرات خوبتون.
یا زهرا
پاسخ:
یازهرا
سلام
برشما
بـروزم
پاسخ:
چشم.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ مصطفی روحی
ما را سر و سودای کسی دیگر نیست ...
پاسخ:
..
سلام با اجازتون یکی دوتا از مطالب زیبای وبلاگتون رو کپی کردم
حلال کنید
یا علی
پاسخ:
خواهش میکنم وبلاگ متعلق به خودتونه.
بی حسین بن علی احساس پیری میکنم                                                     ا                نی که پیری بلکه احساس حقیری میکنم                                      گفت ساِِِِیل از چه رو محکم به سینه میزنی؟                                                                    گفتم از ایینه دل گردگیری میکنم                                                   
پاسخ:
سلام عزیزم
حیلی قشنگ بود.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۱ ღ فاطمه ღ
سر ارامش این نسل حسین استـــــــ
خیلی زیبا بود

پاسخ:
ممنون.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۵ سربازان ولایت دزفول
سلام خدا قوت وبلاگ بسیار جالبی داری خوشحال میشم به من هم سری بزنی
پاسخ:
سلام
ممنون شما لطف دارین ولی آدرس نذاشتین.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۷ سمیه ناصری
اللهم الرزقنا شفاعه الحسین.......
پاسخ:
آمین.

اگه نرفتی خدا نصیبت کنه . . .

یاعلی . . .

پاسخ:
ممنون قسمت همه بشه انشاالله.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۶ استاد نوجوان

سلام ممنون بهم سرزدید

پاسخ:
وظیفمه.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۹ ثاقب زهرا
خدایا پیکرم آتش گرفته

دل غم پرورم آتش گرفته 

 شهادت نامه را با خون نوشتم 

 ولیکن دفترم آتش گرفته 

 خودم دیدم کنار قتلگاهم 

 که قلب مادرم آتش گرفته 

 خودم دیدم کنار نهر علقم 

 لب آب آورم آتش گرفته 

 خودم دیدم که از تیر سه شعبه

 گلوی اصغرم آتش گرفته 

 خودم دیدم سکینه داد می زند 

 که عمه چادرم آتش گرفته 

 الا ای خواهرم زینب کجایی

 لباس دخترم آتش گرفته 

 ز هرم ناله هل من معینم 

 صدایم، حنجرم آتش گرفته

شعر از : سید مجتبی شجاع
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا بود.

۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۴ یعقوب کربلا
به روز هستم.
........
دعامون کنید
...
یاعلی
پاسخ:
یاعلی

۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۴ ماوای قلم
سلام ..یا حسین ...به روزم با هنر متعالیه
پاسخ:
چشم حتما.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۸ با ولایت تا شهادت
تمام لحظه‌های سرد و بی‌سکوت را به انتظار لحظه ظهور تو نظاره کرده‌ام. نمی‌دانم چرا... . و نام زیبای تو را بر دیوار قلبم حک کرده‌ام تا التیامی باشد بر زخم‌هایی که از گذر ایام به یادگار داشتم.

ای مسافر غریب!

نمی‌دانم چرا...

جمعه‌ها نگاه من نمی‌رسد به اوج آسمان و بی‌کرانه‌ها!

نمی‌رسد به آنچه که خدا  به آن نظاره می‌کند!

شاید این بار نگاهم بی‌پرواست

شاید این بار خدا از پی تنهایی دریا با ماست.
یا زهرا.حلال بفرمایید. 
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج!
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۰ ღ فاطمه ღ
سلام علیکم
با پست خدافظی!!
به روزم
زیاد وقت ندارید!!
یاعلی....
پاسخ:
التماس دعا..
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۱ استاد نوجوان

سلام بالام جان

پاسخ:
علیکم السلام.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۷ یعقوب کربلا
به روز هستم..
..
دعامون کنید
..
یاعلی
پاسخ:
اومدم مثل همیشه عالی بودن نوشته هاتون.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۰ زهرا رستگار
در دیـده بـه جـای خـواب آب اسـت مـرا..
 زیـرا کـه بـه دیـدنت شـتاب اسـت مـرا...
گـویند بخـواب تـا بـه خـوابـش بینـی!!.. 
ای بی خبـران چـه جـای خـواب اسـت مـرا؟!..
پاسخ:
...!
سلام و خسته نباشید
نماز و روزه هاتون قبول

با تبادل لینک موافقید، بسم ا... !!
خبرم کنید[گل]
پاسخ:
لینک شدین درقسمت افسران جنگ نرم.

سلام علیکم

به روزم با مختصری از زندگی نامه حضرت خدیجه(س)

پاسخ:
الان میام.
سلام
بروزیم
پاسخ:
سلام
مثل همیشه پرمحتوا و زیبا..
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ فرزند آدم
یاحسین...
پاسخ:
یاحسین..
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۱ استاد نوجوان

تصور کن

اگر قرار بود هر کس به اندازه ی دانش خود حرف بزند

چه سکوتی بر دنیا حاکم میشد ... ..... ناپلئون

پاسخ:
بله..
با سلام 

فصبر جمیل ............

دود این شهر مرا از نفس انداخته است .......
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۱ سید امیر حسین حجازی
سلام مطلب بسیار مفید بود
+امام خامنه ای : امام زمان می اید انجام می دهد یعنی چه ؟
بروزیم
مشتاق نظراتون
یا حق
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۳ داوود ......

خدیجه بنت خُوَیْلِدْ ـ که سلام خدا بر او باد ـ زنی بود مورد احترام و صاحب نام، آن هم در دوران تاریک جاهلیّت عرب و دوران ننگ شمردن زنان. اخلاق حَسَنه، بزرگواری و بزرگ منشی خدیجه از سوی و ثروت بسیار او از سوی دیگر او را در میان زنان قریش و بلکه زنان عرب برتری داده بود، آن گونه که او را ملکه عرب و سیّده بطحا لقب داده بودند. زنی پاکدامن و عفیف، با اخلاق و آدابی نیکو و با مرتبه ای بالا از فهم و اندیشه؛ زنی که لایق همسری با خورشید هدایت و لایق مادری برترینِ زنانِ عالم، فاطمه زهرا، شد. زنی فداکار و از جان گذشته که در راه محبّت پیامبر نه از ثروت و شهرت اجتماعی، که از جان نیز دریغ نکرد. او چنان به اسلام و پیامبر عشق ورزید که جز نور محمّدی و شمیم خوش اسلام دل به چیز دیگر نسپرد و برای هیچ چیز دیگری ارزش قائل نشد.

 رحلت این بانوی بزرگ بر جهان اسلام تسلیت باد....

....................................................

اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...

دلهایتان شوریده نینوا ...     یازهرا...

سلام

منتظر حضورتون
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۴ یک آخرالزمانی
سلام 
خسته نباشید
خدا قوت
با دو طرح بروزم 
یاعلی
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۹ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با دو تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۹ سیمای شفق
سلام
با مهار انحراف 10 به روز هستم و منتظر نظرات شما...
سلام
بسیار عالی، همه چیز حسین است
ممنونم از بازدید های شما
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۳ المرأة الریحانه
شش گوشه جدید تو را من ندیده ام..
والله ما قبلیش هم از نزدیک ندیدیم!
برای کربلایی شدنمان دست به دعا ببرید!
"منو کربلا ببر که دیگه پای آبرومه،منم آقا آرزومه"
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا بود.
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۷ علیرضا ait20
یا حسین تو چه کردی با دل من که هوای تو را کرده است ؟؟؟؟؟
یا علی
پاسخ:
یاعلی
التماس دعا..
حسین
ای وای ای وای
پاسخ:
یاحسین(ع)
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۱ ✜خـادم المهدی✜
ســـر عاشق شدنم؛لـــطـــف طـــبــیـــانــه ی تـــوســت///

اربابم دریابم///
پاسخ:
عالی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">