دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ب.ظ

یک چیز قشنگ مثل تو...

این روزها همه از هم می پرسند ...

" تعطیلات کجا میرید ؟ "

خدایا دلم می خواست یکجایی باشی ،حتی یکجای دووووور....

آنوقت حتما میآمدم پیشت ..

حتی اگر پیش تو آمدن خیلی سخت بود 

.

.

همه اش دنبال تو میگردم..میگویند تو همه جا هستی ؛

اما من پیدایت نمیکنم..؟!!

 مگر تو نگفتی ،

من از رگ گردن به شما نزدیک ترم ؟

این آیه مثل یک راز است...

یک راز مهم که من نمیتوانم آن را بفهمم ؛

آخر رگ گردن نزدیک ما نیست ...درون ماست !!

به این آیه که فکر میکنم ؛ دلم هری میریزد؛

انگار یک چیزی توی رگهایم راه می افتد ...!              

 یک چیز دوست داشتنی و قشنگ ...

خدایا...      

این چیزی که توی رگهای من میگردد ...تویی ؟؟!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

یک چیز قشنگ مثل تو...

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ب.ظ

این روزها همه از هم می پرسند ...

" تعطیلات کجا میرید ؟ "

خدایا دلم می خواست یکجایی باشی ،حتی یکجای دووووور....

آنوقت حتما میآمدم پیشت ..

حتی اگر پیش تو آمدن خیلی سخت بود 

.

.

همه اش دنبال تو میگردم..میگویند تو همه جا هستی ؛

اما من پیدایت نمیکنم..؟!!

 مگر تو نگفتی ،

من از رگ گردن به شما نزدیک ترم ؟

این آیه مثل یک راز است...

یک راز مهم که من نمیتوانم آن را بفهمم ؛

آخر رگ گردن نزدیک ما نیست ...درون ماست !!

به این آیه که فکر میکنم ؛ دلم هری میریزد؛

انگار یک چیزی توی رگهایم راه می افتد ...!              

 یک چیز دوست داشتنی و قشنگ ...

خدایا...      

این چیزی که توی رگهای من میگردد ...تویی ؟؟!

۹۳/۰۵/۱۱ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۴)

زیبا بود 
ܓ✿
پاسخ:
سپاسگزارم!
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۳ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
احسنت ...
پاسخ:
سپاسگزارم!
سلام
ممنون زیبا بود ..

یاعلی..
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون!
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۸ در مسلخ عشق
و او خودش را نزدیک ترین را نامید تا برای دیدنش به دور نرویم و به نالیم که از دوری راه خسته شدیم، گم شدیم، سختمان شد...
نزدیک نزدیک...
لینک شدید
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون!
متشکرم شما هم لینک شدید.
++++++++++
پاسخ:
متشکرم
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۱ مردی بنام شقایق ...
ان الله یحول بین المرء و قلبه...


ینی این!
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون!
ممنونم از حضورتون...
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
سلام
ببخشید اسم این فونتی که باهاش این جملاتو نوشتین چیه؟ :
مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم فونت کل متن Tahoma است فقط میمونه " לِ " که اونم کپی کردم!
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۴ محمد جواد ابراهیمی
انس زیاد با صحیفه سجادیه و دعاهای آن و البته فهم صحیح و درست واژگان و عبارت های دعا سبب می شود توحیدمان قوی تر شود
به گونه ای که می گوییم مگر می شود تو را ندید و دیگر چیزها را دید!!؟؟
به این آدرس سری بزنید
شاید خوب باشد
http://marsoos.blog.ir/
پاسخ:
چشم حتما.
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۱ سیدعلی میرباباپور
سلام
با موضوع
( نقش اکبر هاشمی رفسنجانی در اغتشاشات سال 88)
بروزیم

۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۶ حسین کریمی
یا الله...
پاسخ:
سپاس

گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی

گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشی......



ان شاالله لینک میشوید

به ماهم سر بزنید

یاعلی

پاسخ:
بله حتما
سلام همسنگر...
..سنگرتون پر محتواست......
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.....منتظرم..اطلاع بدید...سر بزنید..
پاسخ:
سلام
باافتخار لینک شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">