دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ

دو راهی سعادت

 

می خواهم با هر قدمم،لحظه ها؛ باتو خاطره داشته باشم!

من و دو گنبد طلا ، من و دو راهی، من و بهترین تصمیم عمرم!

دو راهی ای که هر طرف بروم باز به خدا میرسم.

اما...

اینجا ثانیه ها زود میگذرند..

چه کنم؟؟!

فکر دل مرا نمیکنید آقــا....



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دو راهی سعادت

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ

 

می خواهم با هر قدمم،لحظه ها؛ باتو خاطره داشته باشم!

من و دو گنبد طلا ، من و دو راهی، من و بهترین تصمیم عمرم!

دو راهی ای که هر طرف بروم باز به خدا میرسم.

اما...

اینجا ثانیه ها زود میگذرند..

چه کنم؟؟!

فکر دل مرا نمیکنید آقــا....

۹۳/۰۴/۲۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱)

۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۸ یا مهدی(عج)
سلام علیکم
ایام بر شما تسلیت باد
در لیالی قدر التماس دعا

شما در وبلاگ حقیر لینک شدید در صورت تمایل شما هم ما رو لینک کنید

یا علی
التماس دعا
پاسخ:
سلام
باافتخار لینک شدید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">