دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

آغوش باز

 

تو در کنارم بودی و من حضورت را فقط در مواقع تنهایی احساس میکردم!

آن لحظاتی که غرق در اندوه های خویش تو را به دست فراموشی سپرده بودم،

کاش سیلی بر گوشم میزدی و به من میفهماندی که چقدر اشتباه کردم...

آرزو نه، هدفِ با تو بودن زیباتر از این حرف هاست و شیرینی این لحظات را مدیون نام زیبای توأم..

بارها حسرت این را خوردم که چرا سرم را نچرخاندم تا نگاه مهربانت را پشت آن همه حجاب ببینم؟!

حیف....

اکنون فرصتی به من داده ای تا تو را دوباره در آغوش بگیرم.

سفره ات پهن است و دستان خالی من جز با کَرَم تو پر نمی شود.

 

تنها معبودم ؛خودم را تنها به نگاه مهربان تو میسپارم...

 

لینک صوت ♪♫♪♫



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

آغوش باز

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

 

تو در کنارم بودی و من حضورت را فقط در مواقع تنهایی احساس میکردم!

آن لحظاتی که غرق در اندوه های خویش تو را به دست فراموشی سپرده بودم،

کاش سیلی بر گوشم میزدی و به من میفهماندی که چقدر اشتباه کردم...

آرزو نه، هدفِ با تو بودن زیباتر از این حرف هاست و شیرینی این لحظات را مدیون نام زیبای توأم..

بارها حسرت این را خوردم که چرا سرم را نچرخاندم تا نگاه مهربانت را پشت آن همه حجاب ببینم؟!

حیف....

اکنون فرصتی به من داده ای تا تو را دوباره در آغوش بگیرم.

سفره ات پهن است و دستان خالی من جز با کَرَم تو پر نمی شود.

 

تنها معبودم ؛خودم را تنها به نگاه مهربان تو میسپارم...

 

لینک صوت ♪♫♪♫

۹۳/۰۴/۱۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲)

۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۹ گلبرگ دانلود
سلام ، 
رحلت حضرت خدیجه تسلیت باد .
با نوای جدید دلم گرفته ، منتظر حضورتون هستیم.
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ علی ابن الرضا
روزی ام کُن سَحَری گوشه ی بین الحَرَمین ...
هَوَسی جُز سَفَرِ کَربُبَلا نیست مَرا ...
پاسخ:
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">