دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

خدایا خلیل نمیخواهی؟!

خدایا مرا ببخش

وقتی به نماز می ایستم آنقدر بت روبرویم صف کشیده که گاهی تو را اصلا نمی بینم...

میدانم تو مرا می بینی اما من شرمنده ام...

خدایا من یک تبر لازم دارم...

خدایا کمکم کن خودت تبری به دستم بده

روحم میخواهد ابراهیم شود...

خدایا خلیل نمیخواهی؟!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

خدایا خلیل نمیخواهی؟!

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

خدایا مرا ببخش

وقتی به نماز می ایستم آنقدر بت روبرویم صف کشیده که گاهی تو را اصلا نمی بینم...

میدانم تو مرا می بینی اما من شرمنده ام...

خدایا من یک تبر لازم دارم...

خدایا کمکم کن خودت تبری به دستم بده

روحم میخواهد ابراهیم شود...

خدایا خلیل نمیخواهی؟!

۹۳/۰۱/۲۰ موافقین ۸ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۶)

سلام. 
وبلاگم رو بروز کردم ، منتظرحضورتون هستم ، یاعلی مدد.
بروزمــــــــ

http://m-t-1376.blogfa.com/post/644
بروزمــــــــــــــــــــــــــــ
خدانگهدار.[لبخند][گل]
ارادت آبجی

از ولایت تا شهادت ..

۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۹ علی اکبر مجنون الحسین جان



بسم الله الرحمن الرحیم

هدیه ی ققنوس کربلا

لبیک یا علی النقی، جانم به فدای نام زیبایت
شما هم مشارکت کنید
السلام علیک یا داعی الله ؛یا امام علی ابن محمد ایها النقی التقی ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب محضر همه بزرگواران ؛ خواهران گرامی ام و برادران عزیزم

به سمع و نظر شما سروران نورانی خود می رساند؛ چندسالی است عده ای آلوده به شرک توحیدی و نبوی و ولایی
دست به توهین و تخریب وجود نازنین مولایمان حضرت امام نقی روحنافدا؛این امام بی بدیل و پاره ی تن مادرسادات
زده اند و هر روز این موضوع در رسانه های بیگانه و در موتورهای جستجوگر اینترنتی؛پررنگ تر می شود.
لذا خواهشمند است شما نیز به طرح مشارکتی حمایت از آن مولای نازنین ؛حسینی وار و علمداری همچون
مولایمان ابالفضل العباس ارواحناله لک الفدا بپیوندید...
و مشت محکمی را بر دهان دشمنان ابوجهل صفت و ذاتی؛نسبت به  خاندان توحیدی نبوی و علوی و فاطمی
بزنید..هم این کار شما امر به معروف و نهی از منکر عظیمی در راه ولایت در فضای مجازی به طور هماهنگ محسوب خواهد شد
هم یکپارچگی تمام فضای مجازی را به همراه خواهد داشت....
اگر بتوانید هدر یا عکسی را در صفحه به صورت ثابت قرار دهید این کار شما بسیار زیبا و پسندیده خواهد بود...
در صورت تمایل نیز می توانید تصاویرتان را از طریق این لینک برای عقیق و یا به نشانی yaemamnaghi@gmail.com ارسال کنید..

اجرکم عندالله لشگر حضرت صاحب الامر ارواحناله لک الفدا
 لبیک یا امام الهادی نقی ارواحناله لک الفدا
باتشکر ؛العبد؛مجنون الحسین جان
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله



سلام

نوشته زیبایی بود

منتظرتون هستم /یاعلی
سلام
زیبا مینویسید
به بنده هم سر بزنید..
بت های درونم هوس شکسته شدن کرده اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">