دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

اشک

چشمم از اشک پُر است

عکس حرم میلرزد!!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

اشک

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

چشمم از اشک پُر است

عکس حرم میلرزد!!

۹۲/۰۶/۲۵ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۵)

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است . . .


سلام
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک
پاسخ:
سلام
هم چنین.
از لا به لای دلبستگی های دلم
گنبد و بار گاه تو پیداست؛
رحم کن به دلی
که تنها ساکنش تویی...!

السلام علیک یا نورالله فی ظلمات الارض

******
خدا قوت
التماس دعا
پاسخ:
سلام
زیبا نوشتین.
سپاس از حضورتون.

با سلام ایام ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک

به روزم با انتظارات امام رضا(ع) از شیعیان چه بود؟

 

پاسخ:
بله حتما.
سلام مهندس
عید شما مبارک
التماس دعا
پاسخ:
مهندس؟
ممنون عید شماهم مبارک
سلام 
یاد اون لحظه ای افتادم که تو قطار بودم و حرم رودیدم
درست 2هفته پیش
عیدتون مبارک بزرگوار
ذر پناه آقا 
پاسخ:
سلام
زیارت قبول.
سپاس.
سلام عید مبارک
بروزم
پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۴ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
پاسخ:
سلام
خوش اومدین.
بله حتما.
سلام آقا

ببین حال و روزم را

بدون نگاه تو هیچم

دیگر بالی و نه پری برای پرواز دارم

آن روز که از تو دور افتادم

از تو که نه از خود دور شدم، از خدا دور شدم

همه هرچه هست تقصیر من است

لطف تو کجاست؟
من بد کنم، تو باید مجازات دهی؟

رئوفا محتاج نگاه مهربان توام
ارباب همیشه دستم گیر،  قبولم میکنی؟

همه هرچه داشتم گُم شد، نشانم بده
دیدم هزار ، هزار بار لطف تو را...  
دیدم هزار ، هزار بار نگاه تو را...    دیدم هزار هزار بار سایه مهربان دست تو را...  
دیدم هزار، هزار بار کنارم نشسته ای، سرم به دامن گرفته ایگم کرده ام ... نشانم بده
سلام بزرگوار

میلاد پر نور و برکت حضرت رضـــــا (ع) بر شما مبارک


پاسخ:
سلام
برشما هم مبارک
بر رضا شمس امامت صلوات
بر شافع ما روز قیامت صلوات
در شام ولادتش که شادند همه
بفرست بر این روح کرامت صلوات

میلاد مسعود شمس الشموس ولیّ نعمتمان السلطان امام علی بن موسی الرضا مبارک باد.
پاسخ:
برشما هم مبارک

تا به مشهـد پای کوبـان می رویـم

در حرم با چشم گریـان می رویـم
میلاد نور مبارک

پاسخ:
برشما هم مبارک
سلام بر سلطان خراسان ؛
او که غبار قدمگاهش ، سرمه دیدگان ماست .
سلام
میلاد با سعادت  مأوای دل شکستگان و تکیه گاه درماندگان ، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  بر دلداگان بارگاه و حریمش مبارک باد .
با « باز هوای حرمت آرزوست » به روزم و منتظر
التماس دعا
یاعلی  [گل]
پاسخ:
چشم حتما.
سلام...
به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
به روزم با:
"حضرت ماه"
پاسخ:
چشم.
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد

غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد

گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین

پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد

میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
پاسخ:
مبارک.
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۸ با شهدا(شهنیا)
سلام
میلاد امام رضا مبارک
پاسخ:
تبریک.
سلام

انشاالله به زودی قسمت شود.

میلاد بر شما مبارک
پاسخ:
ان شاء الله.
سلام خوشکل من
عیدت مبارک
http://flood135.blog.ir/post/224
پاسخ:
عید تو هم مبارک گلم.

سلام
عید بر شما مبارک
یا علی...
پاسخ:
همچنین.
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۹ محمد ابراهیم نامدار
سلام.

انشالله چند روز دیگه میریم پابوس آقا.

چشمم از اشک پُر است...

التماس دعا
یا علی
پاسخ:
التماس دعا.
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۰ جعفر امن زاده
| میلاد شمس الشموس و انیس النفوس آقا علی ابن موسی الرضاع مبارک باد |
با آخرین خاطره خواندنی منتظرتونم
پاسخ:
چشم.
سلام، این ده روز در کنار شبکه های سیما، واقعا حس میکردم خود حرم نشستم.
ببخشید، فضولی میکنم، چرا عکس پروفایل رو عوض کردی؟
پاسخ:
همینجوری.
دلیل خاصی نداره.
عکسی که گذاشته بودی بد نبود!
پاسخ:
میدونم.
نظرتون در این مورد چیه؟!
حتما قرار شاه وگداهست یادتان
آری!
همان شبی که زدمدل به نامتان مشهد"
حرم"
ورودی باب الجوادتان آقا!
عجیب دلم گرفته است برایتان
پاسخ:
زیبا نوشتین.
سلام، غکس قبلی، بخاطر اینکه چهره دختره مشخص نبود بهتر بود، و بدلیل استفاده از چفیه، از صلابت خاصی برخوردار بود، هرچند در این عکس هم از چفیه استفاده شده.
پاسخ:
بله
ممنون از نظرتون.
دلمان ازین چشمهای پرازاشک روبه روی حرم میخواد
پاسخ:
خدا قسمت کند...
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۷ پریا عاشق شهید همت
من دیروز از آن بارگاه ملکوتی برگشتم.همه همسنگران را دعا کردم.
التماس دعا
عکس زیبایی بود
پاسخ:
سپاس.
زیارتتون قبول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">