دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

وصیت شهدا

وقتی چادرم می شود آبروی اسلام 

دل گرمی آقایم 

خوشنودی شهدا

سپری در برابر هوس ها

دوستش میدارم و دارم به وصیتتان عمل مکینم ای شهید



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

وصیت شهدا

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

وقتی چادرم می شود آبروی اسلام 

دل گرمی آقایم 

خوشنودی شهدا

سپری در برابر هوس ها

دوستش میدارم و دارم به وصیتتان عمل مکینم ای شهید

۹۲/۰۶/۲۲ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۷)

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بروزم بامطلبی به نام "شاهاپناهم بده "
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
پاسخ:
چشم.
و بعدش این...
پاسخ:
سپاسگزارم.
به چادرت میخندند...
به تاج بندگی ات طعنه میزنند...
مبادا دلسرد شوی بانو...
هیزم برای آتش غربت زهرا (س) نباش...
که این روز ها فاطمه (س) خیلی غریب است...
پاسخ:
سلام
عالی بود.
سلام ولادت اقا امام رضا مبارک
+با طرحی ا امام رضا و دلنوشتی در خدمتیم
منتظر نظرات شما
یا حق
پاسخ:
چشم.
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
این مطلب شما در سایت نقل قول و در قسمت کوتاه نوشت درج گردید./
وبلاگ خود را در نقل قول ثبت نمایید./
http://naghleghol.ir/
منتظر معرفی مطالب دیگر شما هستیم./
پاسخ:
سپاس
چشم.
یاعلی 

سلام دلاور
ممنون از قبول دعوت
باز مهمانید به 
درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


یا علی
پاسخ:
چشم.
اگر تمام شهر یک طرف باشد و من و چادرم یک طرف
باز هم با افتخار سر میکنم ارثیه ی مادرم را...
پاسخ:
زیبا نوشتین.
چه قشنــــــــــــــگ گفتید
سلام..این متن خیلی رو من تاثیر داشت..
وقتی میگم چادرم یه حس زیبا درونم به وجود میاد..حس افتخار..حس عزت نفس..حس زیبای خدا رو داشتنـــــــــــــ...

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید .
با افتخار لینک شدید
اگر مایل به تبادل لینک بودید خوشحال میشم بســـــــــــیار دوست عزیز
پاسخ:
بله حتما.
ممنون شما هم لینک شدین.
عالی بود
ای کاش همه چنین دیگاهی داشتند
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۹ یعقوب کربلا
سلام
بروزم

پاسخ:
بله حتما...
واقعا خیلی زیبا نگاشتین...
و واقعا هم همین است و جز این نیست.
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۹ *** رک و راست ***
جمله ی توی عکس فوق العاده بود.
ممنون از نکته های قابل تأملتون.
یاعلی
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
به انتظار نشستن بزرگترین خطای بشر است.
من به انتظار تو می دوم.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

در خشکسالی حجاب برای چادر زهرا گریه میکنم....

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۲۱ سیّدمیلاد موسوی
آبروی اسلام در گرو تار موی زنان است؟!
سلام .امروزخیلی خوشحالم یه خبربهم رسید که میخام بشم خادم شهدا فکرشوبکن ازالن میخام بشم همراه شما. شماگفتین نظربدین من نظرم اینه که شهداواسه ناموس مملکت خون دادن پس خواهرم خون شهداروپایمال نکن
پاسخ:
سلام
التماس دعا داریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">