دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ق.ظ

محتاج نوازش

 

بَر تَمام آرزو هایم خَطی کشیده اَم

 

خَطی به وُسعَتِ عُمر زِندِگی اَم

 

خَطی که میدانَم دَلیلَش بی او بودَن اَست

 

دَلیلَش فَراموشی خالِقَم اَست..

 

الهی العفو



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

محتاج نوازش

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ق.ظ

 

بَر تَمام آرزو هایم خَطی کشیده اَم

 

خَطی به وُسعَتِ عُمر زِندِگی اَم

 

خَطی که میدانَم دَلیلَش بی او بودَن اَست

 

دَلیلَش فَراموشی خالِقَم اَست..

 

الهی العفو

۹۲/۰۶/۱۹ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۳۶)

سلام
به به....خیلی زیباست
یاد ایام کودکی افتادم....
عاشق این گل بودیم...رنگ زردش هم زیبا بود

ممنون


در پست برگزیده ها منتشر خواهد شد
پاسخ:
سپاس
الهی العفو
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
زیارت قبول!
سلام
زیارت قبول
در مورد عکس های پروفایلت، عکسای خوبی میزاری، ولی زیادی قشنگن.
حتی با وجود حجابشون.
نمیگم بده، می خوام بگم خیلی خوش سلیقه ای.
تعریف از دختر جماعت، آخر آقبت خوبی نداره.
خدانگهدار.
پاسخ:
تعریفه؟!
چی بگم.
بینهایت زیبا ...
آفرین.
پاسخ:
سپاس.
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۴ پریا عاشق شهید همت
بسی زیبا عزیزم*-:
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۰ یعقوب کربلا
الهی  الهی ...

۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۱ محمدرضا بهمرد
سلام
خوبی؟
وبلاگ جالبی داری
به وب منم یه سری بزن البته تازه تاسیسه
پاسخ:
چشم حتما خدمت میرسم.
الهی العفو...

سلام:)



پاسخ:
علیکم السلام
الهی العــــــــــــــــــــــفو
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۱ سید مهدی حاجی آبادی
سلام علیکم...
به مانند دیگر اوقات زیبا...
ناخودآگاه دلم هوای محرم کرد...نمیدونم چرا
الهی و ربی من لی غیرک
سلام
شب جمعه اگه دلت رفت سمت کمیل، برا ما هم دعا کن.
اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
...
سلام
دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


یا علی

سلام

میگما  یه وقت خسته نشین این همه مطلب  میذارید

پاسخ:
سلام
ممنون من خسته نمیشم!!
قبلنا مهربون تر نبودین؟!

با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان

پاسخ:
بله حتما.
از ذهن تا دهن فقط یک نقطه فاصله است

تا ذهنت را باز نکردی 

پاسخ:
بله درسته!
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
پاسخ:
چشم
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۲ سیدمحمدستاری
مرا طلای گنبد تو بی قرار می‌کندکسی مرا به دوش ابرها سوار می‌کند خیال می‌کند که دیدن تو قسمتش شده همین کسی که دارد از خودش فرار می‌کند.


[گل] سلام دوست عزیز پیشاپیش میلاد امام رضا(ع) رو تبریک میگم [گل]

*بزرگوار اگه امکانش هست آدرس وب منو تغییر بدید تو لینکاتون  واین آدرس رو جایگزینش کنین  ... ممنون میشم

 http://sonsis.mihanblog.com/

********************

+ مطالبتون فوق العادس ...ممنون از حضورتون منتظر حضوردوبارتون هستم
پاسخ:
بله چشم حتما.
در خود نگاه میکنم که ببینم خطا کجاست؟!
بعد از کمی تامل میفهمم:
آنجا که خالی از خداست خطاست!!
بعد از اینکه نوشتتون را خوندم یاد این جمله افتادم.
به ما سرنمیزنید دیگه؟؟!!
یاعلی
پاسخ:
سلام
حق با شماست.
امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید سرم واقعا شلوغه!
حتما سر میزنم.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۹ *** رک و راست ***
من دلم نوازش می خواد ...
پاسخ:
یاالله..
بسیار زیبا . آفرین .
پاسخ:
سپاس.
سلام
میزبان کیلیک هایتان هستم با سومین حرم اهل بیت در ایران...

http://zareh.blog.ir/post/88

 
یا علی
پاسخ:
چشم حتما.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۲ گروه تواشیح معراج النبی شهرستان بابل
عده ای در خون و آتش، عده ای در پول خلق
هر دو رقصیدند اما این کجا و آن کجا؟
عده ای سرب و گلوله، عده ای میلیاردها
هر دو تا خوردند اما این کجا و آن کجا؟
این یکی از سوز ترکش، آن یکی هم در سونا
هر دو می سوزند اما این کجا و آن کجا؟
این یکی در عمق دجله، آن یکی آنتالیا
هر دو در آب اند اما این کجا و آن کجا؟
باکری ها سمت غرب و خاوری ها سوی غرب
هر دوتا رفتند اما این کجا و آن کجا
پاسخ:
سلام
بسیار بسیار عالی نوشتین...
ممنون از حضورتون.
   با سلام
روز هستم با مطلبی با عنوان :
طنز: اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/06/20/estelahat123123
منتظر نظر شما...........................
باتشکر
فرهنگ پرواز

پاسخ:
بله حتما.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۰ عاشقان بقیع
سلام به روزم با اسرائیل یک غده سرطانیست
پاسخ:
بله حتما.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۸ نجـــــــوا
سلام ای دوست
اگه میخوای بدونی بهترین و بدترین بنده خدا کیه
یه سر به ما بزن
منتظر نگاه پر مهر شما هستم
702160(یا ابالفضل العباس)

پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ العفو
پاسخ:
الهی العفو.
دعا میکنم غرق باران شوی
چوبوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق
بهاری ترین فصل ایمان شوی...


 
پاسخ:
ممنون گلم.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۴ پریا عاشق شهید همت
سلام کوثر جان دلمون براتون تنگ شده به ما اگه خواستی یه سر بزن!
من خیلی وقته تو یاهو مسنجر شمارو به دوستام اضافه کردم.اگه دوست داشتی شماهم اینکارو بکن*-:
پاسخ:
سلام گلم
چشم حتما ببخشیدبه خاطر کارای دانشگاهم سرم یکم شلوغه
منمaddات کردم.

سلام

مزاح کرده بودم  ببخشید نارحتتون کردم 

مطالب جدیدتون عوضش خیلی قشنگه

این همه مطالب شاید هم تاثیر مزاح ما بود خدارو چه دیدی

پاسخ:
بله شاید...!
سلام
با چند مطلب مهمان شهدا هستید
پاسخ:
بله حتما.

سلام

کامنتم نیومد یا نذاشتی؟

پاسخ:
یه بار دیگه نگاه کنین!!
شاید این سری تایید کردم.

 سلام

دانشگاه مگه قبول شدید؟

پاسخ:
بله شکر خدا قبول شدم.
نمیخواین بپرسین چی قبول شدم؟!

خانم دکتر مگه نشدین؟

کدوم دانشگاه؟

شیرینی کی میدین؟

پاسخ:
سلام
چرا یه جورایی خانوم دکترم شدم
کارشناسی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تبریز روزانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">