دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

طلائیـــــ ــه

 

بهش گفتم پول برای طلا فعلاً ندارم

عوضش قول میدم هر سال بیارمت طلائیــــــ ــه

 

گمنام نوشت:

طلائیه...

سلام ای سرزمین مادری مجنون...!

سلام بر تو که هزار کربلا زخم بر بدن داری...!

گمان مبر غروبت را به فراموشی سپردم...

چطور از یاد ببرم زیارت ناحیه مقدسه آنجا را ...!!!

السَّـــــلامُ عَلَی الشِّیبِ الخَضیب.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

طلائیـــــ ــه

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

 

بهش گفتم پول برای طلا فعلاً ندارم

عوضش قول میدم هر سال بیارمت طلائیــــــ ــه

 

گمنام نوشت:

طلائیه...

سلام ای سرزمین مادری مجنون...!

سلام بر تو که هزار کربلا زخم بر بدن داری...!

گمان مبر غروبت را به فراموشی سپردم...

چطور از یاد ببرم زیارت ناحیه مقدسه آنجا را ...!!!

السَّـــــلامُ عَلَی الشِّیبِ الخَضیب.

۹۲/۰۶/۱۰ موافقین ۱۲ مخالفین ۱
Del 3porde

نظرات (۵۰)

لبالب شد ز خون دل ایاغ حضرت صادق
دلم چون لاله مى سوزد ز داغ حضرت صادق
چو در خاک مدینه زائرش منزل کند از جان
به هرجا اشک مى گیرد سراغ حضرت صادق
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۲ کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)

در سینه شراره های غم می ریزیم

خون پای ورودی حرم می ریزیم

گر پا بگذارند به صحن زینب

والله زمانه را به هم می ریزیم...

http://kafshdari11.blog.ir/
حتما سر بزنید... :)
کامنت یادتون نره...!
خوشا به حالشان...
خوش بحالشون عجب جایی زندگیشونو شروع کردن!!
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
السلام علی الشیب الخضیبــــ

و درود بر شما
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۱ محسن رامشگر
سلام من به مدینه به غصه های عجیبش
سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش
 
 سلام و تسلیت بزرگوار برا امام صادق (ع) به روزم تشریف بیارید
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۶ باولایت تا شهادت
عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و سالروز شهادت سردار اسلام شهید محمود کاوه.
التماس دعا فرج و شهادت. 
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۲ آقا علیرضـــا
سلام سایت جدیدمه حتما دیدن کنید AlirezaZarei.Rzb.ir
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۱ باولایت تا شهادت
سلام. با پست جدید(شهدا شرمنده ایم) به روزم و منتظر نظرات ارزشمندتون.
التماس دعا فرج و در نهایت شهادت. 
 ایام تسلیت باد
چه ظلم‌ها که به اولاد مصطفی کردند
خدا گواست به آل علی جفا کردند
گلوی تشنه بریدند از حسینش سر
سر مقدس او را به نیزه‌ها کردند
امام چارم ما را به شام آوردند
میان خلق ورا خارجی صدا کردند
امام پنجم ما را به زهر کین کشتند
بسا ستم که به آن حجت خدا کردند
به بیت حضرت صادق هجوم آوردند
قیامتی دگر از این ستم به پا کردند
سر برهنه دل شب ز خانه‌اش بردند
چه ظلم‌ها که به آن نجل مصطفا کردند
در آن سیاهی شب، اهل بیت آن مظلوم
گریستند و برای پدر دعا کردند
همه سواره و او را پیاده می‌بردند
نه رحم کرده، نه از حضرتش حیا کردند
سه بار تیغ کشیدند بهر کشتن او
عجب به عهد رسول خدا وفا کردند!
امام صادق ما را به زهر کین کشتند
مدینه را زغمش دشت کربلا کردند
هزار مرتبه نفرین حق بر آن قومی
که خط خویش ز آل علی، جدا کردند
برای غصب خلافت زدند زهرا را
چه شد که کودک ششماهه را فدا کردند
به جای شاخۀ گل بار هیزم آوردند
حقوق فاطمه را پشتِ در ادا کردند
بسوز و شعله برافروز از جگر «میثم»
که حمله بـر حرم وحی کبریا کردند
702160(یاابالفضل العباس)
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۲ زهرا رستگار
عالی!.. دو سالی میشه نرفتم!.. 
یادش بخیر... طلاییه عجب طلاییه!
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۱ کوله پشتی انتظار
و نوشته هایم بوی تو را وام دار است...
دعا بفرمایید قسمت بشه ما هم بریم
شنیدم خیلی صفا داره
یا علی...
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۳ سید مهدی حاجی آبادی
سه راهی شهادت و بوی سیب...کرب و بلایی است طلائیه...حرم ماه منیر بنی هاشم است...
دعا بفرمایید...در حق جاماندگان
چقدر منم دلتنگم.........کاش بشه امسال برم
ـــــــــــــــــ
امروز اشک‏های تمام عاشقان خاندان علی
از ابرهای غمگین آسمان بقیع می‏بارد

شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام عزیزم :)
خوش به احوالشان 
چه پیوند محکمی :)

زیبا بود
بیست
تشریف بیارید اگر فرصتی بود 
به روز هستم با " مگه چه اشکالی داره / شمااُملی "

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
یازینب(صلوات برای عمه)
این عروس و داماد رو ما امسال در فتح المبین دیدیم
چه زیبا بود! یادش بخیر.
زیباتراینکه زندگیشان را در آنجا آغاز کردند...

سلام

طلائیه عجب طلای نابیه

آپم

التماس دعای نور یازهرا

باسلام وبلاگ زیبای دارید خوش حال میشوم به من هم سر بزنید
احسنت

آه... طلائیـــــــــــه...
سلام
 با مطلب" آخرین کتابی که خواندم2...." میزبان حضور گرمتان هستم.
 یا علی...

الله الرزقنا...

+آبجی بروزم

یا مادر سلام الله علیها...

سلام خوب بود
به وب ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
البته کامنت بذارین تا از حظورتون مطلع شیم
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۵ قلمداد ظهور
*قسمتی از دل نوشته های اردوی جهادی*

سلام علیکم

بررسی اشکال دور در انتخاب رهبری
بروزیم...

موفق باشید

در پناه مادر سلام الله علیها...

یاد باد طلاییه...

قسمتی از بهشت ....بهشت که به دار و درخت نیست ...به احساسیه که در یه منطقه بهت دست میده 
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۴ پرستو مهاجر
سلام
دوباره شروع کردم و به روزم:)
سلام...

بروزم با مطلب

" وقتی شعار های امریکا سوژه خنده میشوند "

منتظر حضور گرمتان هستیم.

سلام 

خدا قسمت کنه بتونیم بریم مناطق جنوب خیلی دلم تنگ شده مخصوصا برا دوکوهه  واقعا بهشته  ، چند ساله نرفتم

شما اخرین بار کی رفتین؟

پاسخ:
من اصلا نرفتم{-31-}


سلام ای سرزمین مادری مجنون...
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۷ قلمداد ظهور
 *تکه دوم حرف دلم، از ار د و ی ج ه ا د ی*
آری صد درصد اینگونه است ...

خاک چنین مکانی همچون ( طلائیه ) ، زندگی آدمی را استوار می کند 
نه زرق و برق فانی این دنیا .. . . . .   . .   .

( شرف المکان بالمکین )

جزاکم الله خیرا

الاحقر : کاف

گنجشک می خندید به این که چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم

من میگریستم به اینکه او هم محبت مرا از سادگی ام می پنداشت !!!!


سلام

انتخاب رشته که تموم شده چرا کمرنگین؟

پاسخ:
خودمم نمیدونم چرا اینجوری شدم.
سعی میکنم..
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۱۳ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست من

حقیر طلبه هستم از مشهد

اگر امکان دارد لوگو بنده را در وبتون قرار بدین و همچنین لینک کنید

ممنون

ادرس بنده  :  www.zendegi-t.blog.ir

 ( زندگی اما به سبک طلبگی )

ادرس عکس لوگو » http://bayanbox.ir/id/963980610488240702?view

پاسخ:
سلام
لینک شدین..
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۴ العبد التائب
طلائیه....
یادم نمی رود.
سر نمیزنیدان.
نشد که همش مابیایم.
پاسخ:
بله شما درست میفرمایین ان شاء الله عمری باشه زیاد سر میزنم..
در بقیع فقط باید مرد
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۷ محسن رامشگر
 سلام به نظر شما جامعه ی ما اخلاقیه؟ خوشحال میشم نظر شما رو بدونم.تشریف بیارید. منتظرم . یا علی

سلام

خاطرات شهدا مطلب ندارید؟ 

خیلی دوست دارم  بیرین جنوب بیاین از حال و هوای اونجا بنویسین

ایشالا از طرف دانشگاه برین امسال ارزونتره

پاسخ:
ان شاء الله اگه بتونم چشم.
آره اگه قسمتم بشه عالی میشه..
من عشق شهدام کاش میشد یکی از شهدا میودن به خوابم!

سلام آجی

میدونی چرا میگم آجی

چون هرکی عاشق شهید همته را خیلی دوست دارم این مطلبتم خیلی ناز بود

 

پاسخ:
سپاس خواهر
من لایق این همه دوستاشتن نیستم
ان شاء الله بتونیم ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم.

سلام

برین از شهدای امام زاده محلتون بخواین

ببخشید میتونم بدونم مال کدوم شهرین؟

پاسخ:
آذربایجان شرقی-شبستر

سلام

شبستر مگه ماله تیریز نیست؟

تعریفشو زیاد شنیدم

پس  مناطق غرب بهتون نزدیکتره ،تا جنوب خیلی راهه

پاسخ:
بله درسته!

سلام

تبریزیا که خیلی  تعصب دارن  بگن تبریزی هستیم

پاسخ:
چی؟

 سلام

برا اطلاع میگم

درسته دیگه تبریزی هستین پس ،نه آذربایجان

شبستر مال تبریز نیست مگه؟

پاسخ:
مرکز استان آذربایجان شرقی تبریزه و شبستر هم یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی!
خُب!
پس الان من اهل شبسترم نه تبریز.
بالاتر از خون شهیدان، ارزش جوانی ست که می تواند گناه کند اما نمی کند.
                                                                حضرت امیر(ع)

سلام، وبتون خیلی زیباست، امیدوارم شماهم به همدم تنهایی سری بزنید.

در پناه حق
یاعلی
پاسخ:
بله حتما.
افتاد
پاسخ:
بله!{-7-}
عصبانی نشین برا من جا افتاد
پاسخ:
چرا عصبانی بشم؟!
شما فک میکنم من آدم عصبانیم!!!{-9-}
هان!!!{-36-}
{-33-}{-33-}

از این چی میفهمین خوب ؟ من چکار کنم من اینو فهمیدم دیگه

اتباه فهمیدم خوب

پاسخ:
شوخی کردم.
عذر میخوام..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">