دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

برگه ی نقاشیم

معلم برا ے سفید بود برگـ ه ی نقاشیم تنبیهم کرد و  همــ ه  به مـ خندیدند

اما مـ خدایی  را کشیده بودم که همــ ه میگفتند دیدنی  نیست!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

برگه ی نقاشیم

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

معلم برا ے سفید بود برگـ ه ی نقاشیم تنبیهم کرد و  همــ ه  به مـ خندیدند

اما مـ خدایی  را کشیده بودم که همــ ه میگفتند دیدنی  نیست!

۹۲/۰۶/۰۱ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۷)

دستم هم انگار حال نوشتن در این روزها ندارد فقط میتونم بگم خدایا دستمو ول نکن
پاسخ:
سپاس ازنظر زیباتون.
عجـــــــــب
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
آفرین.........آفرین.......عالی
پاسخ:
سپاس

امام علی ع : آنانکه وقتشان پایان یافته خواستار مهلتند و آنانکه مهلت دارند کوتاهی می ورزند

سلام

با « به نام پدر » به روزم و منتظر نظرات ارزنده شما

التماس دعا

یاعلی

پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۵ مقتدر مظلوم
سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
پاسخ:
خدمت میرسم.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۳ زهرا رستگار
نحن أقرب الیه من حبل الورید...
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۳ محسن رامشگر
سلام با یک نظرخواهی در مورد مردان یا زنان ... به روزم . خوشحال میشم تشریف بیارید و نظر بدید
لطفا مشارکت کنید . ممنون

پاسخ:
چشم.

با سلام به روزم با:

 من از عاقبت این دولت ترسانم!!!

پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
خدایا دلم به سان قبله نماست ؛
وقتی عقربه اش به سمت “ تو ” می ایستد ، آرام می شود . . .

با سلام
زیبانگار باشید...
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۵ استاد نوجوان

بسیار زیبا

یا زهرا

پاسخ:
سپاس.
سلام آبجی جان چه طبعی داری شما؟خوش به حالتون...
انشالله قلمت همیشه برای خدا بنویسه...
یا مادر سلام الله علیها...
پاسخ:
سپاس.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۲ مهرک هنرمند
در خرابـات مُـغان نـور خُـدا می‌بـیـنـم
این عجب بین که چه نوری ز کجا می‌بینم
پاسخ:
...
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۴ زهــــــــره
سلام.مطالبتون ادمو عوض میکنه.درود
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
از تصادف جان سالم به در برده بود و میگفت زندگیش را مدیون ماشین مدل بالایش است ....و خدا همچنان لبختند میزد!
پاسخ:
وصال! این چه طرز شروع کردنیه قسمت اول نظرت"از تصادف جان سالم به در برده" رو که خوندم فکر کردم خودت تصادف کردی نزدیک بود سکتم بدی خانومی!

ولی خیلــــــــــــــــــــی قشنگ بود گلم!

سلام !!!!!وای الهی من فدات شم ببخشید اصلا حواسم نبود که یه همچین فکری میکنی!!!!!!

راستی مگه به دست فرمون من اعتماد نداری؟؟بابا من یه پا راننده م واسه خودم!!!بازم معذرت میخوام گلم!!!

پاسخ:
خواهش میکنم دیگه تکرار نشه{-9-}{-32-}
چرا گلم من تمام قد بهت اعتماد دارم(:
چقدر از آموزشت مونده؟؟
پنج جلسه م مونده!!!حل شد ؟پنجم میای دیگه؟
پاسخ:
عصری بهشون زنگ میزنم دعا کن حل شه!
خیلی زیبا بودش
+
مردم می گویند : ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید . ”
اما باید اینگونه باشد ، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید . ”
هیچکس کامل نیست . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">