دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دلت دریاست!


 

دلت دریاست...

"میدانم"!

پر از احساس بارانی...

و این زیباست

دعایم کن که قلبت چشمه ی جوشان خوبیهاست..

 

عاشقانه های من برای حاجی:

زلیخا! جان یوسفت راستش را بگو؛ به خداوند چه گفتی که اینطور پا در میانی کرد؟



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دلت دریاست!

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

 

دلت دریاست...

"میدانم"!

پر از احساس بارانی...

و این زیباست

دعایم کن که قلبت چشمه ی جوشان خوبیهاست..

 

عاشقانه های من برای حاجی:

زلیخا! جان یوسفت راستش را بگو؛ به خداوند چه گفتی که اینطور پا در میانی کرد؟

۹۲/۰۵/۲۹ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۴)

سلام مثل همیشه زیبا و تاثیر گذار نوشتید
با مطلبی در مورد امام زمان (عج) بروزم خوشحال میشم که بیایی[گل][گل]
پاسخ:
چشم.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۸ میلاد علیدوست
لطفا سیب زمینی نباشید؟؟؟
در خدمتم

پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
السلام علیکم ایها الصدیقون...
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
بسیار عالی...
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
سلام من نگاهم ب عکس شهید بزرگوار میافته ای جمله میاد تو ذهنم

{ ارادت داریم}
پاسخ:
...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۱ یعقوب کربلا
سلام
مثل همیشه عالی ..

بروزم
پاسخ:
سپاس
خدمت میرسم.
.....................................................
خوشا به سعادت علی اکیرهای خمینی که 
حسینی وار شهید شده اند وحسینی وار
 ماندگار شده اند در تمام صفحات تاریخ
.....................................................

بینهایت زیبا .

شاد باشی.

پاسخ:
ممنون همچنین.
دلبری برگزیده ام که مپرس
پاسخ:
طیب الله.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۷ پریا عاشق شهید همت
کوثر جان آدرس ایمیلت رو بده تا برات جایزت رو بفرستم*-:
پاسخ:
باشه...
دست گلت درد نکنه..
سیمایش خبر می دهد که دلش دریاست .

سیماهم فی وجوههم من اثر السجود ( فتح / 29 ) :

علامت آنان بر اثر سجود در چهره هایشان است .

پاسخ:
مثل همیشه نظراتتون عالیه.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۴ پایان خوب انتظار
پست خیلی قشنگی بود..یا حق
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.

باسلام

دلم گرفته بود، گفتم سری به دل نامه بزنم؛ آنچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.

این بنده خدا هم عاشق شهدا و خصوصا شهید همت هستش، دیدن وبلاگش خالی از لطف نیست.

شُهَــــــــدا دوسِتــــــــــون دارم...

shahid-71.blogfa.com

یاعلی . . .

پاسخ:
سپاس شما همیشه لطف دارین
چشم.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۱۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
..."به خداوند چه گفتی که پادرمیانی کرد" means ؟
پاسخ:

حالا!

توضیح دادنش یکم مشکله!

من میخوام مثل حاجی بشم و به آرزوم(=شهادت) برسم فک کنم این دلیل خوبی برای زلیخا شدنم هست و برای همین حاجی عشقمه!

البته نمیتونم این جا خوب توضیح بدم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">