دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ

یاعلی بن موسی الرضا


 

فَکَیفَ اَصبَرُ عَلَی فِراقِکَ

این همه دلتنگی را چگونه در این دلِ تنگ جا دهم؟!

 

گر بنا هست کسی واسطه ی ما بشود

ضامنم شاه خراسان بشود خوبترست..



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

یاعلی بن موسی الرضا

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ

 

فَکَیفَ اَصبَرُ عَلَی فِراقِکَ

این همه دلتنگی را چگونه در این دلِ تنگ جا دهم؟!

 

گر بنا هست کسی واسطه ی ما بشود

ضامنم شاه خراسان بشود خوبترست..

۹۲/۰۵/۲۶ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۳)

امان از این دلتنگی...
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۲ یعقوب کربلا
عالی

تحمل این همه دل تنگی را ندارم..

بروزم
پاسخ:
خدمت میرسم.
احسنت
زیبا /
پاسخ:
سپاس.
الهم ارزقنی...
پاسخ:
...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
گر بنا هست کسی واسطه ی ما بشود
ضامنم شاه خراسان بشود خوبتر است

سلام
 چقدر زیبـــــا
 لذت بردم، ممنون

 التماس دعا
یامهدی(عج)
پاسخ:
علیکم السلام
سپاس ازحضورتون..
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۱ شیدا مهدوی
سلام
جانم خدا قبول کنه زائر آقاجون بودم دعاتون کردم.
پاسخ:
علیکم السلام
زیارت قبول.
رسیدن به خیر.
زاِِِِیری بارانیم اقا به دادم میرسی؟

بی پناهم خسته ام تنها به دادم میرسی؟

گرچه اهو نیستم اما پر از دلتنگیم...

ضامن چشمان اهوها به دادم میرسی؟
پاسخ:
سلام
وصال جونم!
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ رو به راهی؟(:
دلم واست تنگولیده..
:(

رو بـه قـبلـه مـی نـشـیـنـم. . .

خـسـتـه بـا حـالـی عـجـیـب از تـه دل مـی گویــــم. . .

♥ اَنـتَ فـی قَـلـبی عَـزیـز ...  


پاسخ:
احسنتم.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۳ جهاد فرهنگی
یا امام رضا ع هنوز دو هفته نگذشته از مهمانیت آمده ام ولی...ولی دلتنگتان شدم.
پاسخ:
خوش به سعادتتون.
دعا کنین قسمت ماهم بشه بریم پابوس آقـــــــــا.
سلام
بسیار زیبا بود ممنون .
پاسخ:
سپاس.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۵ نسل60 آزاد از این دنیا
سلام به روزم با کمباین.........
پاسخ:
چشم.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۹ زهرا رستگار
این دل ز جنس پنجره فولاد تو نبود...
یعنی که زود می شکند از فراق .. زود!
پاسخ:
احسنت.
در دلم جا نمیشوی 
برای ندیدنت اشک میریزم...
 السلام علیک  ای همیشه رضا....
پاسخ:
سلام
بسیار زیبا نوشتین.

سلام کوثرم!

دلم برات پاره پوره شد دادم دوختنش حالا تنگ شده!میبینی دل به دل راه داره!من دلم به همین رانندگی خوش بود که حداقل همدیگه رو اونجا ببینیم حالا که دیگه اونم تموم شد ....باید واسه دوباره دیدنت یه بهونه دیگه جور کنم !!!!!یه بهونه سراغ داری؟اگه داشتی حتما خبرم کن من پایه م!!!!!!!

پاسخ:
سلام وصال جونم!
خوبی گلم؟
منم دلم برات تنگ شده):
قراره 5 شهریور زنگ بزنم به همون خانمی که باید باهاش ماشین برونم اگه بشه نوبتمو جلو بندازه اگه اینجوری بشه میام آموزشگاه میبینمت.
اره اگه اینجوری بشه که محشر میشه میبینمت دلم وا میشه!!!!!فقط تو رو خدا زودتر من امروز رفتم اولین جلسه اموزش رو !!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چه جوری بود؟
خوش گذشت..
دلم لک زده واسه رانندگی!

سلام

رانندگی تو راه مستقیم که خیلی حال میده البته اگه مربی بذاره یه کم بگازم عالی میشه !!!!!ولی تو بقیه حرکتا مثل دور با یه فرمون یه کم لنگ میزنم حسابی ابروم جلوی مربی میره

پاسخ:
وااا نمیذاره گاز بدی؟ اول دبیرستان که بودیم من چند بار باآبجیام رفتم مربی هم که آشنا بود گذاشت برونم خودش میگفت بادنده دو برون!
حالا کدوم مسیرارو میرونی؟
آیین نامه چه طور بود؟
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۵ مسعود پایمرد
با سلام...
با مطالب جدید به روزیم...
پاسخ:
چشم

بله منم با دنده دو میرونم ولی همین که میخواد سرعتم به 60برسه میگه سرعتت رو کمش کن!امروز انقدر دور زده بودم که دیگه سرم داشت گیج میرفت!!!میرم نوجه ده و شبستر و شانجان و بنیس!!!دعام کن کوثرم حس میکنم قبول نمیشم با این دست فرمونم

ایین نامه رم با نمره 30قبول شدم بالاخره

پاسخ:
آفرین.
دعاکن نوبت منوهم جلو بندازه اگه قبول شم دانشگاه دیگه نمیتونم برم:(
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۴ آقا علیرضـــا
ابجی لینکت کردم
لینکم کن
نیومدی نظر بدیا!!!!!!!
پاسخ:
چشم لینک شدین.
الان میام.

ایشا... جلو می افته!!!!نگران نباش...اگه نوبتت جلو بیفته زود میتونی قبول شی و گواهینامه ت رو بگیری

اونوقت مجبوری شیرینی بدی ولی چون یه بار بد قولی کردی و برام شیرینی نپختی(یادته که؟؟؟؟؟؟)باید یه اسنک هم مهمونم کنی!!!!!!!قبوللللللل؟دعات کنم؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
باشه گلم تو دعا کن..
http://photo.aqr.ir/UserFiles/File/Multi%20Media/dtree/index.htm
پاسخ:
سپاس..
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۷ کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)
سلام ...

وبتون خیـــــــــــــــــــــــــلی  قشنگه .....


دود این شهر مرا از نفس انداخته است

ب هوای حرم کرب و بلا محتاجم...
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">