دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ

رئیس جمهور من!


 

دعا میکنم تاآخرش همین گونه باشی..

مواظب قلب شکسته ی رهبرم باش!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

رئیس جمهور من!

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ

 

دعا میکنم تاآخرش همین گونه باشی..

مواظب قلب شکسته ی رهبرم باش!

۹۲/۰۵/۱۴ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۲)

کاش...
پاسخ:
انشاالله..
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۸ یعقوب کربلا
انشالله..

بروزم
پاسخ:
چشم.
سلام جوونمرد
میگم این رسمش نیس که تا من نگفتم به خونه خودتون سر نزنی!
رسم جوونمردی نیس که رفیق رو تنها بذارید!
به هرحال به خونه همدلان هم سری بزن
پاسخ:
شرمنده چشم حتما زود به زود سر میزنم.

سلام

 

با کابینه ای که من فرداش دیدم , رهش به ترکستان است!!!

پاسخ:
؟!
دست آقا رو بوس نکرد :l
پاسخ:
؟!
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۲ مارتر مارتر
امید به خدا
پاسخ:
انشاالله.
انشالله که همین باشه.
نوی این پستت خیلی حرف بوداااا
نزدیک بود اشکم در بیاد
لبیک یا خامنه ای
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۰ پرستوی کانال کمیل
سلام
دلم خیلی گرفت وقتی رهبر اونو به آغوش کشید ...یاد دکتر خودمون افتادیم که با چه لذتی دست رهبرش رو بوسید
افسوس...
به روزم دوست داشتی سر بزن
یا زهرا(سلام لله علیها)
پاسخ:
چشم حتما.
به نظرم بهتره که اینجور چیزا رو فراموش کنیم و برای موفقیتشون دعا کنیم چون موفقیت ایشون سربلندی کشورماست!

درضمن سپاس از حضورتون!
با ((نشست خبری))
به روزم.......
پاسخ:
چشم.
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۸ جهاد فرهنگی
ان شاء الله
baseh refiggggggggggg
پاسخ:
چی باشه؟! رفیققققققققققق!
شنیدم مدیرتون هم عوض شده!
خدا صبرجزیل بهتون بده!
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۰ انجمن جلال آل احمد

سلام.

مطالبتون قشنگه..

مطالب صفحه اوّل ما و  آرشیو ما نیز شاید برای شما قشنگ باشه...

 

 

http://jalaleBajalal.blogfa.com

پاسخ:
چشم حتما خدمت میرسم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">