دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

سفره ی افطار

قیافه ی من

وقتی مامانم میگه پاشو سفره ی افطارو بچین!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

سفره ی افطار

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

قیافه ی من

وقتی مامانم میگه پاشو سفره ی افطارو بچین!

۹۲/۰۴/۳۰ موافقین ۱۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۶)

۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۳:۱۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
:)
خانواده همه دسته جمعی منو داوطلبانه برای این کار انتخاب کردن
دیگه تعجب نمیکنم
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۸:۵۴ زهرا رستگار
http://hadinet.ir/view/post:7892426

!!!!... شمام هادی نتی هستین؟؟!
پاسخ:
بله
:))
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۷ استاد نوجوان
در کتون میگنم
پاسخ:
:(
برای ما که این موضوع جهاد اکبره !!!
استقامت خانواده به حدیه که اگه بعده اذان هم برم خونه میبینم دارن نماز می خونن تا من بیام سفره بندازم (واقعا)
بابا انصافتون کجا رفت ؟!!! ناسلامتی پسری گفتن .....
جدای از شوخی چون سفره افطار هم لذت بخشه هم ثواب داره
پاسخ:
جالبه
آبجیم میگه اعتماد به نفست منو کشته!
مثه من :)))))
پاسخ:
:( آخه چرا؟!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۰ با شهدا(شهنیا)
سلام
جالب بود . اشکال نداره کمک میکنی ثواب هم داره کمک میکنی
یا زهرا(س)
پاسخ:
کمک چیه؟
من خودم کار میکنم.
حالا کسی نیست بهم کمک کنه!
بله به همین امیدم حاضر میکنم!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۷ تـــ ـا را
ای جــــــــــانم...
خدا قوت...
پاسخ:
ممنون:(
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۲ خانم چادری
چقدر نازه!!!! دوستش دارم. صداشم دوس دارم
وااااااای این چه پستیِِ گذاشتی،دلم بیشتر واسه جوجهِ رفت تا شما :(
خانم خداقوت.
پاسخ:
ممنون برا این اردکه دلتون سوخت یا من؟!{-36-}
هه هه
پاسخ:
بله!
بدبختی ما خنده داره:)
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۵ شیدا مهدوی
سلام عزیزم
خیلی قشنگ و بامزه بود.
من از اون دسته دختراییم که بعدازنماز مستقیم روی سفره افطارم.
دریغ از یه قاشق که بیارم...
خخخخخخخخخخخخخخخخ
اجرتون با خدا...
پاسخ:
بله منم سفره ی افطارو حاضر میکنم بعد از اینکه خونواده که من بهشون میگم ملت مستقر شدن جای خودشون میرم نمازمو میخونم بعد از افطار هم ملت پامیشن نمازشونو میخونن و من سفره ی افطارو....:(
البته همه ی اینارو جهت مزاح عرض میکنم آخه خندوندنه مومن عبادته!
همه ی اینکارا برام شیرینه حالا آبجیم میگه تو باید اوشینو الگوی خودت قرار بدی!
سلام خداقوت انشاالله خدا ثواب 2برابر براتون بنویسه
ما تاحالا تجربه نکردیم انشاالله اگه سال دیگه زنده بودم تجربه میکنم
پاسخ:
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشین و تزیین سفره ی افطار نصیبتون بشه واسه خاطر ثوابش میگم هااا:)
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۰ المرأة الریحانه
:)))))))))
خیلی باحال بود!کلی خندیدم.خدا خیرتون بده!
دیگه این روزا حال و روز همه دخترا همینه دیگه ;)
پاسخ:
بله!
با اینکه اکثر مطالبت عرفانیه و آدم باید تفکر بیشتری روشون بکنه اما این یکی خداییش خیلی باحال بود خدا خیرت بده...
پاسخ:
سپاس از شما.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ شیدامهدوی
ولی من وقتی یه لیوان جابه جا میکنم
لفظ کُزت رو برا خودم به کار میبرم...
اما جدا خیلی باحال بود.
اجرکم عندالله
پاسخ:
سپاس:)
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۹ علیرضا ait20
مارو ببینید چی می گید؟؟؟؟؟؟؟
یا علی
پاسخ:
:)
یاعلی.

بلا تشبیه
پاسخ:
؟!
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام و خداقوت عزیز
منم تقریبا همین طوریم...من(البته با آبجیم) : سفره افطار/ همه: افطار و من: نماز/ من: مراحل اول افطار و همه: مراحل آخر/ من: مراحل آخر افطار و همه منتظر که من تموم کنم و سفره رو جمع کنم(البته با آبجیم)
 
...البته چیدن سفره افطار لذت خاصی داره.
پاسخ:
بله!

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۸ پروانه شو...
خیلی جالب بود...

تقریبا حس وحال همه ی دختراست :D
پاسخ:
:(
:)
سلام
آخی ی ی ی
چقد نازه ه ه ه 
چقدم شبیه منه...
یعنی من و شما با هم فامیلیم که اینقد شباهت داریم به هم ؟؟؟
:-))))))))))))))))
ممنون عزیزم...
پاسخ:
:)
بمب خنده؟!
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۲ خدا نهایت عاشقی
از دست شما :D
پاسخ:
:)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الآن از من سوال پرسیدین؟؟
پاسخ:
بمب خنده:)
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۶ سمیه ناصری
ای جااااااااانم........ما که خودمونیم میزنیم به همون کوچههه.....سر سفره پهن کردن
خدا خیر بده این مامانای گلمونو....
پاسخ:
:)
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۹ زهرا تقوی راد
سلام
فکر می کنی قیافه ی من چه شکلیه وقتی دختری ندارم کمکم کنه ؟؟؟؟)-:
***************************************************

دعای مادربرای تمام زندگیت کافی است ،پس اگر شکل اردکم شدی اشکال نداره(-:
عباداتت مقبول درگاه حق
یا علی
 
پاسخ:
سپاس...
:)

ای کاش خواهر من قیافه اش اینطوری میشد.

اصلا به قیافش نمیاره، فقط مخوابه.

خواهرم همین دور و بره.!

پاسخ:
همین درو و بر؟
آره همین بالا نظر گذاشته.
پاسخ:
؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">