دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

مادر

یادت هست مادر...؟

اسم قاشق را گذاشته بودی قطار، هواپیما، کشتی تا یک لقمه بیش تر بخورم

یادت هست...؟

شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران؛

می گفتی بخور تا بزرگ بشی .... آقا شیره بشی .... خانوم طلا بشی

و من عادت کردم که هرچیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم

حتی..

بغض های نترکیده ام را...

 

خنده نوشت:{-18-}

{-7-} من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟ یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه! (+)

{-7-} نقشی که فلفل در تربیت بچه های ایرانی داشته ، کتاب تعلیمات اجتماعی نداشته!(+)



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

مادر

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

یادت هست مادر...؟

اسم قاشق را گذاشته بودی قطار، هواپیما، کشتی تا یک لقمه بیش تر بخورم

یادت هست...؟

شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران؛

می گفتی بخور تا بزرگ بشی .... آقا شیره بشی .... خانوم طلا بشی

و من عادت کردم که هرچیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم

حتی..

بغض های نترکیده ام را...

 

خنده نوشت:{-18-}

{-7-} من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟ یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه! (+)

{-7-} نقشی که فلفل در تربیت بچه های ایرانی داشته ، کتاب تعلیمات اجتماعی نداشته!(+)

۹۲/۰۴/۰۱ موافقین ۵ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۲)

۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۳:۳۰ سید میلاد موسوی
درود فراوان؛
خسته نباشید؛
به ما هم سر بزنید.
پاسخ:
چشم حتما
۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۹ محمد صادق دهقانی
سلام خدا قوت
دیدید آقا بعضی وقتا که شاعرا پیششون شعر می خونن میگه " اهمم...".... نظر منم همینه!
یاعلی
پاسخ:
ممنون{-7-}

شبی را به خوابم بیا، نازنین!

دلم را پُر از بوی خورشید کن

بیا چشمه غصه‌های مرا

پُر از جوششِ شعر امید کن

بیا که جهان، زیر هر گام تو

پُر از رویش سبزه‌ها می‌شود

دلِ آسمان، پُر زِ رنگین کمان

زمین، غرق ذکر خدا می‌شود

پاسخ:
{-35-}ممنون.{-35-}
سلام

مثل همیشه عالی خصوصا خنده نوشت ها-موفق تر باشین
پاسخ:
ممنون گلم{-26-}
امام صادق (ع):
مدت زندگی مردم بیشتر با احسان و نیکو کاریشان تعیین می شود تا با عمر مقدّر و بیش از آنکه به سبب فرا رسیدن اجل خود بمیرند بر اثر گناهان خویش می میرند.

بحار الانوار ج 5 ص 140
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون.
موفـ{-35-}ــق باشین{-47-}
سلام
بسیار عالی بود. موفق باشید
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۷ مهدی زارعی
++با اجازه لینکتون کردم++

منتظر حضور گرم و زیبای شما هستیم
پاسخ:
منم شمارو لینک کردم
چشم حتما.
۰۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۶ مهرک هنرمند

سَر زد از عشق برون آن گُهر پاک‌سرشت

مادر
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۶ زهرا رستگار

و من عادت کردم که هرچیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم

حتی..

بغض های نترکیده ام را...



۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۵ هما یوسفی
سلام
خنده نوشته خیلی با حال بود:)
یا علی
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۴ علیرضا ait20
با سلام ...من فکر کنم اون سوراخا برای عبور هواست و در مورد فلفل هم جالب بود ممنون
یا علی / سید علی
یک مادرمیتواند10فرزندش رانگهداری کنداما10فرزندنمیتوانندیک مادررانگه دارندواین انصاف نیست.

به سلامتی مادر
پاسخ:
سلام شاپرک جان
ممنون از حضورت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">