دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸ ق.ظ

˙·٠•●♥ بـــابـــاے مهـــربانـــم♥●•٠·˙

✿ܜܔـــــــــــ✿ ✔گوینـــد امـ❤ـام هـــر عصـــر ˙·٠•●♥بـــابـــاے مهربـــاטּ♥●•٠·˙ اســـت. . .✦ روزت مبــارک ˙·٠•●♥ بـــابـــاےمهـــربانـــم♥●•٠·˙ ✿ܜܔـــــــــــ✿ 

 

راستے «آقا»!

دوست دارم خطاب به شــــما با کلماتے بغض آلود بنویسم

·٠◥                                                                روز پــدر مبارک! ٠·˙

این را اما خوب می دانے؛ خونے که در رگ ماست، هدیه به رهـــبـــر ماست】✦

 

 

✔بـا 【بـــابـــا】بـودنـم را✘ از بـے【بـــابـــا】 شـدنـت دارم ✦✦✦

 

روز پدر رو به بابای خوب خودم هم تبریک میگم و دعا میکنم که همیشه سایه اش بالا سرم باشه.


{-41-}



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

✿ܜܔـــــــــــ✿ ✔گوینـــد امـ❤ـام هـــر عصـــر ˙·٠•●♥بـــابـــاے مهربـــاטּ♥●•٠·˙ اســـت. . .✦ روزت مبــارک ˙·٠•●♥ بـــابـــاےمهـــربانـــم♥●•٠·˙ ✿ܜܔـــــــــــ✿ 

 

راستے «آقا»!

دوست دارم خطاب به شــــما با کلماتے بغض آلود بنویسم

·٠◥                                                                روز پــدر مبارک! ٠·˙

این را اما خوب می دانے؛ خونے که در رگ ماست، هدیه به رهـــبـــر ماست】✦

 

 

✔بـا 【بـــابـــا】بـودنـم را✘ از بـے【بـــابـــا】 شـدنـت دارم ✦✦✦

 

روز پدر رو به بابای خوب خودم هم تبریک میگم و دعا میکنم که همیشه سایه اش بالا سرم باشه.


{-41-}

۹۲/۰۳/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۸)

سلام

تبریک منحصر به فردی بود

منم این روز رو به پدر همه منو تبریک میگم

در مورد دعاتون هم از صمیم قلب آمین میگم

التماس دعا
پاسخ:
ممنونم دوست خوبم.
سلام

میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر مبارک
پاسخ:
ممنون لطف کردین تشریف آوردین.
 شد جمعه و یکبار دگر مشق نوشتم: آن مرد نیامد که نیامد که نیامد....


+«دل»ام گرفته.

چند روز است انگار مرده.

نزدیکش که می‌روم خودش را پس می‌کشد.

انگار بگوید «حوصله‌ات را ندارم؛ بگذار به درد خودم بمیرم»…
پاسخ:
نگو...
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۱ زهرا رستگار

تقدیم به تمامی پدران بی ادعا:

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،

ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،

اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .

دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم...

پاسخ:
زیبا بود.

سلام 

ممنون از اطلاع رسانیت

واسه ماهم دعا کنید لطفا

پاسخ:
چشم محتاجیم به دعا.
سرچشمه عشق با علی آمده است
گل کرده بهشت تا علی آمده است
شد کعبه حرمخانه میلاد علی
کز کعبه صدای یا علی آمده است
میلاد مظهر علم و عزت ، سخاوت و شجاعت، اسدالله الغالب ، حضرت علی (ع) بر تمام شیعیان خصوصا شما دوست خوبم مبارک باد
پاسخ:
ممنون شعرتونم زیبا بود.

سلام جوونمرد

با" نظر تو چیه؟" آپم

منتظر حضورتون هستم

پاسخ:
چشم ممنون خبرم کردین.
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۶ حسن اذانچیلر

سلام مرسی از حضورتون.با افتخار لینک شدین اگه خواستین منو با اسم خودم لینک کنید.

پاسخ:
لنیک شدید.
یازهرا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">