دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

من خدا را دارم...

 

من خدا را دارم

کوله باری بر دوش

سفری بی پایان

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

سازکم با من گفت : هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل

من خدا را دارم

من و سازم چندیست ، که فقط با اوییم

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

من خدا را دارم...

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

 

من خدا را دارم

کوله باری بر دوش

سفری بی پایان

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

سازکم با من گفت : هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل

من خدا را دارم

من و سازم چندیست ، که فقط با اوییم

 

۹۲/۰۱/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۴)

 تویی بهانه آن ابرها که میگریند ... بیا ... که صاف شود این هوای بارانی


سلام بزرگوار آپم.... منتظرحضورت[گل][لبخند][گل]

سلام اری خدا از رگ گردن هم به ما نزریکتر است مطلبتون خیلی عالی بود با مطلب تازه به روزم ومنتظر حضور ونظرات گرمتون

التماس دعای نور یازهرا

salam ✘ ✔ ❥ ✘ ✔ ❥ ✘ ✔ ❥ ✘ ✔ شاید دل من عروسکی از چوب است مثل قصـــــه ی پینوکیــو محبوب است اما چه دماغـــــــــــی داره این دل بیچاره من از بس که نوشته: "حال من هم خوب است.!!" ✘ ✔ ❥ ✘ ✔ ❥ ✘ ✔ ❥ ✘ ❥

سلا بر
شما
با اجازه شما
لینک شدید

شما هم دلتون خواست....



یاعـــــــــــــلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">