دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ق.ظ

مادرم فاطمهــــــ

 

خدا داند دلم چون گریه می کرد

به حالم دشت و هامون گریه می کرد

ندیدم زخم پهلو را در آن شب

ولی دیدم کفن خون گریه می کرد

.

.

.

درد نوشت:

با خـــودم فـــــکر می کنم حــــالای کوچـــه ما چــــــــــــقدر تـــاریـــک اســـت

گـــــــریه، مـــــــادر، دوشنــــبه، در، کوچـــه

راســـتی!

شـــــــــهادت مــــــادرم نزدیک است...

 

لعن الله قاتلیک یا بنت رسول الله
 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

مادرم فاطمهــــــ

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ق.ظ

 

خدا داند دلم چون گریه می کرد

به حالم دشت و هامون گریه می کرد

ندیدم زخم پهلو را در آن شب

ولی دیدم کفن خون گریه می کرد

.

.

.

درد نوشت:

با خـــودم فـــــکر می کنم حــــالای کوچـــه ما چــــــــــــقدر تـــاریـــک اســـت

گـــــــریه، مـــــــادر، دوشنــــبه، در، کوچـــه

راســـتی!

شـــــــــهادت مــــــادرم نزدیک است...

 

لعن الله قاتلیک یا بنت رسول الله
 

۹۲/۰۱/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۵)

دل از غم فاطمه توان دارد،نه

و ز تربت او کسی نشان دارد ،نه

آن تربت گمگشته به بر ، زواری

جز مهدی صاحب الزمان دارد،نه

یازهرا/التماس دعا
پاسخ:
زیبا بود..
باغبان رفت،گلی ماند گلابش کردند
فاطمه،شمع نبی بود که آبش کردند

منع از گریه ودر خانه کبابش کردند
بیت الاحزان که علی ساخت،خرابش کردند

کس نگفت این گل سپر جان علی است
دست بشکسته او قدرت دستان علی است

این که در پشت در افتاده،نگهبان علی است
این گریبان که گرفتند گریبان علی است


یافاطمه/التماس دعا

سلام خواهی که شود فاطمه اندر محشر تو     به قد سرو همان دخت پیمبر صلوات

با مطلب تازه آپم ومنتظر حضور ونظرات گرمتون

التماس دعای نور یازهرا



یا اَحمَد لَولاک لَمّا خَلَقتُ الأَفلاک و لَو لا عَلِیٌ لَمّا خَلَقتُک و لَو لا فاطِمَهُ خَلَقتُکُما. ای احمد اگر تو نبودی زمین و آسمانها را خلق نمی­ کردم. و اگر علی (ع) نبود تو را خلق نمی­کردم. و اگر فاطمه نبود نه تو نه علی و نه زمین و آسمان را خلق نمی­کردم.
مسافر غریب شهر من ...شهید...

منتظر حضورتون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">