دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۰۸ ب.ظ

واسه دل خودم



دیگر به دنبال همراه "اول" نیستم! اینروزها اول راه , همه همراهند ... اینروزها باید به دنبال همراه "آخر" گشت همراهی تا آخرین قدمها...

*******************************************
همیشه پشت جمله ی : " عیبی نداره مهم نیست " یک دل شکسته خوابیده....! شک نکن...

**************************************


میدونی وقتی خدا داشت بدرقت میکرد چی گفت؟ گفت: این جایی که دارم میفرستمت مردمی داره که میشکننت نکنه غصه بخوری من باهاتم تنهات نمیذارم ...تو کوله بارت عشق میذارم تا بگذری...قلب میذارم تا جا بدی...اشک میذارم تا همراهیت کنه... و مرگ میذارم تا بدونی که برمیگردی پیشم 

***************************************


چـقـــــدر سخــــت اســـت، کـه لبـــریـــز بـاشی از “ گـفـتـــــن ” ولــی ….. در هـیـــــــچ ســویـــت محـــرمـی نبـاشد
 
***************************************


گاهے فقط בلتـ میخواهـב زانو هایتــ را تنگــ בر آغــوش بگیرے ... گوشـﮧ تریـن گوشـﮧ اے کـﮧ مے شناسے بنشینے و فقـط نگاه کنے... گاهی چقـבر בلت براے یکــ خیال راحت تنگـــ مے شوב...

***************************************


دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد... یک بار قسمت کردم چندین برابر شد...

***************************************


گــــــــــــــاهی پروانـــــــــــــه ها هم به اشتبـــــاه عاشــــــــــق می شوند... به جـــــــــــای شمــــــع گـــــــــــرد چراغ های بی احســـاس خیــــــــــابــــــان میگردند...


**********************************************

یادم نمی رود روزی که گفتی خداحافظ تا به قیامت! و من از آن روز فقط دعای هرچه زودتر رسیدن قیامت را می کنم! با اینکه از قیامت به خاطر تمام گناهانم سخت می ترسم.. اما راست می گویند که عشق جرات می دهد!

***********************************************

تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا که راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "

.
.
.
{-47-}{-47-}{-47-}
 


نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

واسه دل خودم

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۰۸ ب.ظ


دیگر به دنبال همراه "اول" نیستم! اینروزها اول راه , همه همراهند ... اینروزها باید به دنبال همراه "آخر" گشت همراهی تا آخرین قدمها...

*******************************************
همیشه پشت جمله ی : " عیبی نداره مهم نیست " یک دل شکسته خوابیده....! شک نکن...

**************************************


میدونی وقتی خدا داشت بدرقت میکرد چی گفت؟ گفت: این جایی که دارم میفرستمت مردمی داره که میشکننت نکنه غصه بخوری من باهاتم تنهات نمیذارم ...تو کوله بارت عشق میذارم تا بگذری...قلب میذارم تا جا بدی...اشک میذارم تا همراهیت کنه... و مرگ میذارم تا بدونی که برمیگردی پیشم 

***************************************


چـقـــــدر سخــــت اســـت، کـه لبـــریـــز بـاشی از “ گـفـتـــــن ” ولــی ….. در هـیـــــــچ ســویـــت محـــرمـی نبـاشد
 
***************************************


گاهے فقط בلتـ میخواهـב زانو هایتــ را تنگــ בر آغــوش بگیرے ... گوشـﮧ تریـن گوشـﮧ اے کـﮧ مے شناسے بنشینے و فقـط نگاه کنے... گاهی چقـבر בلت براے یکــ خیال راحت تنگـــ مے شوב...

***************************************


دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد... یک بار قسمت کردم چندین برابر شد...

***************************************


گــــــــــــــاهی پروانـــــــــــــه ها هم به اشتبـــــاه عاشــــــــــق می شوند... به جـــــــــــای شمــــــع گـــــــــــرد چراغ های بی احســـاس خیــــــــــابــــــان میگردند...


**********************************************

یادم نمی رود روزی که گفتی خداحافظ تا به قیامت! و من از آن روز فقط دعای هرچه زودتر رسیدن قیامت را می کنم! با اینکه از قیامت به خاطر تمام گناهانم سخت می ترسم.. اما راست می گویند که عشق جرات می دهد!

***********************************************

تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا که راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "

.
.
.
{-47-}{-47-}{-47-}
 
۹۱/۱۲/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۵)

 دل تنگی هایم را فقط برای تو می بارم...

چرا که ایمان دارم به؛

ألا بذکرالله تطمـئن القلوب

بی پناه بودن هم دردیست....

+سلام دوست خوبم آپم منتظرحضورتون هستم ... البته اگه دوست داشتین بحث کنین یایه بحثی راه بندازین ماتو بحثتون شرکت کنیم البته خواهش دارم که نخونده نگین عالی بودوازاین حرفا اگه نخوندید بگین نخوندم ناراحت هم نمیشم...منتظرتونم

[گل]

+خیلی عالی وزیبابود موفق باشین مطالبتون دلنشینه
پاسخ:
عزیزم اومدم چیزی پیدا نکردم.
منتظرم.
میلاد حضرت زینب کبری مبارک

هدیه ی ما نثار خانم 3 صلوات
پاسخ:
السلام علیک یا زینب کبری
۲۷ اسفند ۹۱ ، ۰۲:۲۷ دل آرام دل آرام
سلام.... میلاد باسعادت حضرت زینب(ص) مبارکباد...
۲۷ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۵۹ رفاقت برای همیشه تعطیل

یکی از ویژگی های جامعه ما آمار بالای جمعیت جوان است که می تواند یک فرصت برای توسعه کشور باشد. این آمار بالا با آمار پایین دیگری در زمینه کاهش تمایل به ازدواج دائم، موجب نگرانی هم شده است یعنی فرصتی که اگر تدبیر نشود می تواند در هر جامعه ای به تهدید تبدیل شود.

با سلام

من با این موضوع جدید به روز شدم منتظر حضورپررنگ  شما دوست عزیز هستم

موفق و پایدار

مهدی

رفاقت برای همیشه تعطیل

پاسخ:
مطلبتون زیبا بود.
یا علی
سلام.
عیدتون پیشاپیش مبارک.
امیدوارم ساله خوبی رو پیش رو داشته یاشین و از لحظه لحظه ی زندگیتون لذت ببرین.
وب باور همچنان میزبان شما هست.منتظرتون هستیم.
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">