دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

مَولایَ بِذکرکَ عاشَ قَلبی

 

دلم تنگ شده یک شب خودم باشم و خودت...

و با سوز دل...از عمق وجودم...سر شرمگین را به خاک گذاشته و با همه ی دلِ تنگم، به تو بگویم:

مَولایَ بِذکرکَ عاشَ قَلبی

دلم برای خلوت های گاه و بیگاهمان تنگ شده...

نمیتوانم بگویم چقدر، از بس که دلتنگم...

افتاده ام خدا! نمیخواهی از زمین گناه بلندم کنی؟!

خدای عزیزم...دوستت دارم هنوز...!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

مَولایَ بِذکرکَ عاشَ قَلبی

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

 

دلم تنگ شده یک شب خودم باشم و خودت...

و با سوز دل...از عمق وجودم...سر شرمگین را به خاک گذاشته و با همه ی دلِ تنگم، به تو بگویم:

مَولایَ بِذکرکَ عاشَ قَلبی

دلم برای خلوت های گاه و بیگاهمان تنگ شده...

نمیتوانم بگویم چقدر، از بس که دلتنگم...

افتاده ام خدا! نمیخواهی از زمین گناه بلندم کنی؟!

خدای عزیزم...دوستت دارم هنوز...!

۹۲/۱۰/۲۴ موافقین ۵ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۷)

بسیار زیبا...

با عرض سلام وتبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت

درخدمتم با مطلب گناهان کبیره
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۶ مسافر 51 ...
دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ...

الهی که همیشه شاد باشی
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۷ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

میانه روی به روز است با "تضاد ناخوشایند"

ان شاء الله مفید باشد

التماس دعا

آهـــــــــــــ
سلام....
خیلی زیبا بود...خیلی
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۶ محمدصادق برجیان

چون رود , دلم تنگِ تو دریاست ؛ کجـــــــــایی ؟

ده قرن , هر آدم , پی حوّاست ؛ کجـــــــــــایی ؟

یعقــــوبِ نگـــــــاهم که به دنبال تو می گشت

در کلبه ی احزان , تک و تنهــــاست ؛ کجــایی ؟

خــلخـــــال کــه از پای محبــــــــان تو کـــندَنـــد

اینجا گـــــذر مــــــرد نمـــــاهاست ؛ کجـــــایی ؟

آقا همه مُردند ... حسن نیست ؛حسین رفت

این عاقبتِ پشـــــت , به مـولاســـت ؛ کجایی ؟

مظلــــــــــوم ترین ابـــر خـــدایی که نبــــارید .

هر گوشه ی قلبم , دلِ صحــــراست ؛ کجایی ؟

ای عشق , بیــــــا ؛ جـانِ تو ســوگند , بـــوالله

در آمـــــدنت , شــــادی زهـــراست ؛ کجــایی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">