دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

جور گناهان من...

من گناه میکنم و تو جورش را میکشی!

سندش...

طولانی شدن "غیبتت"!

 

اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

جور گناهان من...

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

من گناه میکنم و تو جورش را میکشی!

سندش...

طولانی شدن "غیبتت"!

 

اللهم عجل لولیک الفرج

۹۳/۰۶/۰۷ موافقین ۸ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۹)

اگه گاهی اوقات دلتان میگیرد و دوست دارید گریه کنید اما نمی دانید شما را چه شده …
بدانید خـــــــــــدا دلش برایتان تنگ شده ، می خواهد صدایش کنید …

اللهم عجل لولیک الفرج......

پاسخ:
قشنگ بود...
ولی دیگه روم نمیشه...بااین گناها...):
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۱۷ عباس الاسوند

سلام علیکم...

ببخشید دیر اطلاع دادم لینک سنگر شما هم در قسمت (به روایت لینک)قرار گرفت...ممنون که سر زدید!


یاعلی-التماس دعا



 

پاسخ:
سلام
متشکرم.
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۱۱ عباس الاسوند

کسی نیامده جز او سر قرار خودش

نشسته غرق تماشای شیعیان خودش

چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح

کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج...
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۲۰ عباس الاسوند

سلام علیکم همسنگر...

به پست(بشنو...!)سر بزنید خیلی مهمه!!!

حرکتی انقلابی 

از یک نهضت انقلابی

از مردمی انقلابی

از استادی انقلابی

برای آنان که چشم رو به واقعیت بسته اند

جهان ببیند نابودیشان را

ببیند انحطاطشان را

ببیند عاقبتشان را

این که حرف قرآن نیست 

که در آن شبهه بیافکنند

این حرف کتاب خودشان است

از کتاب  حزقیال نبی


تا می تونید انتشار دهید اجرکم عندالله!!!

پاسخ:
سلام
عالی بود..
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

من اینو یه جا خونده بودم قبلا!

باور کنین...
پاسخ:
سلام
باور میکنم.
یکی از دوستام برام پیامک زده بود حالا یا نوشته ی خودش بود یا از جایی برداشته بود!
حالا که شما میگین یه جایی خوندین احتمالا از جایی برداشته!

ممنون از حضورتون.
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۷ علیرضا صالحی نژاد
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
خیلی خوشحالم که با وب شما آشنا شدم
منتظر حضورشما در وبم هستم
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون.
چشم حتما.
اللهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ:
اللهم عجل ....
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۶ خادم الشهداء
 بسم الله الرحمن الرحیم
با دو مطلب به روز هستیم 
1- پوستر میلاد حضرت معصومه (س)
2- مجموعه پوستر های میلاد حضرت ثامن الحجج (ع)
منتظر حضور و نظرهای شما هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی 
پاسخ:
سلام
ممنون خدمت میرسم.
:(
پاسخ:
:(
سپاس از همراهیتون.
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۸ مسعود بصیری
من گناه می کنم و تو جورش را می کشی
چقدر این چمله زیباست
اما واقعیت این است که خود ما هم خیلی جور گناهانمان را می کشیم
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون.
اینم لطف خداست که جزای گناهانمون رو این دنیا میده و واسه آخرت نمیذاره!
اما اماممون به خاطر گناهای ما تو غیبت هستن...
سلام، خداقوت
+ با خوندن این مختصر با خودم میگم کاش منم یاد بگیرم خیلی مختصر حرف حساب بنویسم!
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون...
مطالب وبلاگتون همین جوریشم عالیه!
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۷ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
با قبولی طاعات و عبادات و همچنین ضمن تبریک به مناسبت دهه ی کرامت...
غرض از مزاحمت...

جهت تبـادل لینـک و لوگو، لطـفاً لیـنک بـلاگ و یـا لوگـوی ما را در وبـسایت
  خود با عنوان " بلاگ اجتماعی همسنگری " قرار داده سپس عنوان و آدرس وبسایت خود را
در بـخـش نــظـرات بلاگ اجتماعی همسنگری ثبـت نمایید تا در اولـین فـرصـت شمـا را لیـنــک نـمـاییـم...
http://hamsangarblog.ir/

مؤفق و سربلند باشید...
یازهرا(سلام الله)***
پاسخ:
سلام
قبلا لینک بودین فقط آدرستون رو عوض کردم.
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۰ سفیـــر نـــور
 اما دل به تقدیر بسپار که رسم جهان این است !

 ساحل را دیده ای که چگونه در آیینه آب وارونه انعکاس یافته است ؟

 سر آنکه دهر بر مراد سفلگان می چرخد این است که دنیا وارونه آخرت است....

شهید سید مرتضی آوینی
پاسخ:
سلام
متشکرم.
یاعلی
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون.
بله سخن شما درسته....اهل بیت همسفرن....
مثل همیشه عالی بود.
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۱۵ فانوس جزیره
سلام علیکم
اگه می خواید عاقبت بخیر از دنیا برید و البته با ایمان و خیلی چیزهای دیگه معنوی گیرتون بیاد به اعمال روزهای یکشنبه این ماه که چهار رکعت نماز است مراجعه نمائید
بسیار فضیلت برای این نماز ذکر شده است
التماس دعا داریم بزرگوار
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
متشکرم.
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۰۶ 彡♥خـادم المهدی♥彡
واژه های رنگ باخته!
سلام بااحترام دعوتید
پاسخ:
:(
چشم خدمت میرسم.
یا صاحب الزمان...

می آمدید خیلی پیش تر,

اگر نقلِ مجلسهایمان,,غیبت,, شما بود...
پاسخ:
:(
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج..

التماس دعا دارم ..
پاسخ:
آمین.
سپاس از حضورتون.
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۵ محمدرضا فلاح
اجرتان با صاحب الزمان
پاسخ:
سلام
متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">