دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

در آغوش بگیر

دلم کمی خدا می خواهد...

کمی سکوت...

کمی آخرت...

دلم دل بریدن می خواهد...

کمی اشک...

کمی بهت...

کمی آغوش آسمانی...

دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست!! و یک خدا!!

تا کمی با هم قدم بزنیم..

فقط همین



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

در آغوش بگیر

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

دلم کمی خدا می خواهد...

کمی سکوت...

کمی آخرت...

دلم دل بریدن می خواهد...

کمی اشک...

کمی بهت...

کمی آغوش آسمانی...

دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست!! و یک خدا!!

تا کمی با هم قدم بزنیم..

فقط همین

۹۳/۰۵/۱۱ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۵)

فقط همین ...

سلام
احسنت
پاسخ:
سپاسگزارم!
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۳ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
فقط همین
پاسخ:
متشکرم
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

خو برید کربلا

اونجا همه اینا هست.

تازه یه چیزای دیگه هم هست که شما ننوشتید!
پاسخ:
سلام
ان شاءالله زیارت و شفاعت ائمه روزی همه مون بشه!
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۸ همسایه خدا
دلم کمی دل بریدن میخواهد..................فقط کمی.......زیبا بود مممنون...
پاسخ:
سپاس از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">