دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

من باختم آقا

خواستم از نداشته هایم پیش خدا گله کنم

دیدم او به من {عــ ـلــ ـے} را هدیه داده...

از شکایت منصرف شدم!

هرکس که دو روزش مساوی باشد باخته است! (امام علی علیه السلام )

من باختم آقا باختم

بد هم باختم!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

من باختم آقا

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

خواستم از نداشته هایم پیش خدا گله کنم

دیدم او به من {عــ ـلــ ـے} را هدیه داده...

از شکایت منصرف شدم!

هرکس که دو روزش مساوی باشد باخته است! (امام علی علیه السلام )

من باختم آقا باختم

بد هم باختم!

۹۳/۰۵/۰۵ موافقین ۹ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۷)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

خب وقتی علی(ع) هست چطوری دو روز ادم با هم یکی میشه؟!
اصن مگه میشه!

محبت و ولایت حضرت مولا تو دل شیعه سیلان داره و روز به روز بیشتر میشه. پس هر روز با روز قبل متفاوته.

یوخ کفران نعمت نشه ها!

خدارو شکر که ما علی(ع) داده

یاعلی
پاسخ:
بله خدارو شکر...
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۱ مردی بنام شقایق ...
سلام
عیدتون مبارک

ان شاالله سال دیگه تو مسجد کوفه به امامت حضرت نماز عید رو بخونیم صلوات

یاعلی

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ان شاءالله
خدایا!
مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای آگاه و راضی کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را به هم نزند
دکتر علی شریعتی

پاسخ:
+
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۰ قلمداد ظهور
برای بزرگ شدن باید دل را به دریا زد. دلتـــــــــــ را بزرگ کن؛دریا میشوی.
پاسخ:
احسنت
ماه رمضان رفت ولی یار نیامد...

آن شمع دل افروز شب تار نیامد...

۱۰۰ روز دگر مانده که با ناله بگوئیم

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...

عید شما مبارک
پاسخ:
سلام خواهر
عید شمام مبارک!
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲ محمد جواد ابراهیمی
سلام علیکم
ممنونم از اینکه به ما سر زدید
عیدتان مبارک
موفق و سر بلند باشید
پاسخ:
سپاس...
خدایا
دستمو بگیر
نذار اشتباه برم
پاسخ:
الهـــــــــــی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">