دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ

بازم مگردان

خدای من 

سبـــــک آمده ام با دستان تهی ، سنگیــــن بازم گردان

خدای من

سنگیــــن آمده ام با کوله باری از گنـــاه ، سبک بازم گــــردان

خدای من

به در گاهت آمده ام ، بازم مگـــردان

 

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

بازم مگردان

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ

خدای من 

سبـــــک آمده ام با دستان تهی ، سنگیــــن بازم گردان

خدای من

سنگیــــن آمده ام با کوله باری از گنـــاه ، سبک بازم گــــردان

خدای من

به در گاهت آمده ام ، بازم مگـــردان

 

 

۹۳/۰۴/۱۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۴)

سلام
طاعات قبول.
عذر میخوام شما میدونید چطور میشه تغییراتی در قالب وبلاگ بیان ایجاد کرد؟
یه دوستی گفتن تو کروم کلیک راست کنم و بعد گزینه inspect بزنم و ... بقیشو نگفتن!
شما میدونید چطور میشه تغییر داد؟
ممنون
پاسخ:
سلام
گذاشتم تو وبلاگتون.

یازهرا
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۸ سیدعلی میرباباپور
سلام و خسته نباشی
با دلیل سخن علامه (شاید ثواب حرکت پیاده به سمت مرقدامام(ره) همانند پیاده روی به سوی بارگاه امام حسین(ع) است) بروزیم
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ،
منتظر حضور گرمتون هستیم.شما لینک شدید بی زحمت ما رو هم با نام گلبرگ دانلود لینک نمایید.
یاعلی
پاسخ:
سلام
سپاس شماهم لینک شدید.
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۰ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
پاسخ:
سلام
ممنون از دعوتتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">