دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

پرستوی کانال کمیل

 

من می نویسم “کانال”

سرمایی ها یاد کولر می افتند

دیپلمات ها یاد سوئز

سیاستمداران یاد شبکه های رسانه ملی

اما امام خامنه ای یاد “حنظله” می افتد یاد “کمیل”

خدا را شکر رهبرم می فهمد زبان مرا...

به یاد پرستوی گمنام کانال کمیل

شهید ابراهیم هادی...

 

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

پرستوی کانال کمیل

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 

من می نویسم “کانال”

سرمایی ها یاد کولر می افتند

دیپلمات ها یاد سوئز

سیاستمداران یاد شبکه های رسانه ملی

اما امام خامنه ای یاد “حنظله” می افتد یاد “کمیل”

خدا را شکر رهبرم می فهمد زبان مرا...

به یاد پرستوی گمنام کانال کمیل

شهید ابراهیم هادی...

 

 

۹۳/۰۳/۱۹ موافقین ۹ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۳)

بسیار زیبا
سلام
روزتون مبارک...
 رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

 هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

نوادر راوند ص18

واقعا لذت بردم
قلمتان پایدار

بسیار زیبا...

وبتون تغیر کرده ابجی(:

مبارک باشه..

یاعلی(ع)..

پاسخ:
سلام
چه تغییری گلم؟!
والفجر مقدماتی :
اینو بگی همه یاد حاج ابرام میفتن...
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستم با مطلبی با عنوان :

چند سوال ساده از کتر روحانی و دولت تدبیر و امید ؟

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/03/21/soalrohani123123

باتشکر

فرهنگ پرواز

سلام

به مناسبت نیمه شعبان، دعوتید به:

"انتظار... + 8 پوستر"

در وبلاگ خوش نویس

یا حق

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۳ ««راهـــــ شـــــیـــعــــه»»

اجازه هست ...
چقدر حرف دلم را به جاده ها بزنم

اجازه هست کمی حرف با شما بزنم؟
               
اجازه هست کمی درد و دل کنم یا نه؟

 اجازه هست که قید خودم را بزنم؟

 بنا نبود که نیایی خدا وکیلی آقا

  چقدر دست به دامان ندبه ها بزنم


 دلم قرار ندارد خودت  که می دانی

 چقدر مانده همینطور دست و پا بزنم

 ببین به جان عزیزت قسم کم آوردم

بعید نیست همین روزها که جا بزنم

 اگر دروغ نگویم فقط کمی مانده

 رکورد مردم نامرد کوفه ر بزنم

 خدا کند که بیایی وگرنه از سمت

کدام پنجره باید تو را صدا بزنم؟

 به بازگشت من آقا دگر امیدی نیست

مگر دوباره سری رو به کربلا بزنم

میلاد نور بر شما مبارک.

به امید ظهور حضرت مهدی

سلام... 

عید نیمه شعبان مبارکتان....

***
    تک ‌نغمه‌ی شادی ما

در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


....یا مهدی ادرکنی
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۱ محمدحسین رحیمی پور
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۱ نیما انصاری
سلام دوست من
با مطلب ناقابل و جدیدی بروزم با عنوان " من روحانی با اندیشه اصلاحات بودم "

عید بزرگ نیمه شعبان رو خدمتتون تبریک میگم.
یاعلی
دوست عزیز چرا نمیشه زیر بعضی پست های قدیمی نظر گذاشت؟
حرفهایی بود ...
پاسخ:
سلام
نظرات بعضی مطالب رو غیرفعال کردم به زودی فعال میشن.
سپاس از حضور مهربونتون.
سلام ابجی بی معرفت!!عیدت مبارک :)
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۲ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
سلام..مطلب زیبایی بود و همینطور قالب و وب خیلی زیبایی دارید..
موفق باشید..دعوتید به وب بنده..یا حق
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۱ سلمان جعفری
زیبا نوشتید.
حقیقتا الان جای امثال آقا ابراهیم و دوستاشون خالیه...

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۴ خانم چادری
سلام بر ایراهیم...
نگاهش...
از فشار زندگی نترسید.به یاد داشته باشیدفشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل می کند . . .

----------------------------------------------------
* مثل اینکه سر نمی زنید....
پاسخ:
سلام
کوتاهی منو ببخشین به خاطر امتحانا بود ان شاء الله بتونم جبران کنم محبتاتون رو.
با سلام
وب قشنگی داری
مایل به تبادل لینک هستم
لطفا به وب من هم سر بزن
منتظر نظراتت هستم
سلام

فایل صوتی بسیار شنیدنی با عنوان مدیون

http://fanous.blog.ir/1393/03/29/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۸ سوخته دلان
سلام خیلی قشنگ بود
کانال کمیل امسال دوباره خیلی خوب بود
واقعن بهشته!!!
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۸ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
احسنتــــ ...بسیار زیبا.

سلام و عرض ادب

و التماس دعا

یا مهدی(عج)
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۴ فانوس جزیره
روحش شاد ...
روحمان با یادشان شاد
پاسخ:
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">