دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

باشمایم شهدا گوش کنید!

با شمایم شهدا گوش کنید!

هر چه دیدید زکردار بدم، همه نادیده بگیرید فراموش کنید...

شعر دلتنگی من را به یقین می شنوید حال افسرده ی من را به یقین می دانید

آرزویم این است...

کاش می شد که شهادت

نصیبم می شد...



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

باشمایم شهدا گوش کنید!

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

با شمایم شهدا گوش کنید!

هر چه دیدید زکردار بدم، همه نادیده بگیرید فراموش کنید...

شعر دلتنگی من را به یقین می شنوید حال افسرده ی من را به یقین می دانید

آرزویم این است...

کاش می شد که شهادت

نصیبم می شد...

۹۲/۱۰/۱۷ موافقین ۷ مخالفین ۱
Del 3porde

نظرات (۱۶)

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۰ طلبه امروزی
سلامی و درودی
با مطلب «صیغه های حرام ...!» بروز هستم . در این مطلب به بررسی مسائل «ازدواج موقت» و «تعدد زوجات» پرداختم . خواندن این مطلب راهبردی نوین برای دفع شبهات درباره این دو موضوع است .
+ بیان سه نکته درباره "ازدواج" و "عقد" و "عشق" ...، ما را دنبال کنید
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۲ نمی از یم
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده...

سلام

خداقووت

یه هدیه خوب براتون دارم حتما به ما سر بزنید.

احادیث محاسبه  از این جمله ما را بر آن داشت تا فرمی طراحی کنیم که فقط نیاز به زدن یه تیک باشه.این فرم شامل خوبی ها و بدی هاست سعی کنیم هر روز خوبی هامون اضافه کنیم و از بدی هامون کم کنیم.

یاعلی

اجرتون شهادت

سلام. نی نامه ام
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۱:۳۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی "اروحناله لک الفدا"..باسلام وادب محضر خواهران گرامی ام وبرادران بزرگوارم؛یک پیشنهاد!گرامییان درجنگ نابرابری که هرروزگسترده ترمی شودوحفظ سنگررزمندگی خود و اعلام هماهنگی و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب واطاعت ازاوامر معظم له؛پیشنهاد می گردد برای یاری رساندن به اهداف بلندامام وولی خود؛حتی المقدور به فراگیری زبانهای بیگانه بپردازیم ودرجنگ نرم که دوست ودشمن به بلاگهای ما وتمام اماکنی که ما می آئیم وفعالیت مینمائیم؛ورود وخروج دارند!با تمام قوا؛بلاگهای خود را پر محتواوعلمی نمائیدوخواهش می نمایددرحدمقدورات خودبلاگها را به دو زبان مجهز نمائیم.خواهشمنداست این پیام را در تمام سنگرهای دیگرنیز به گوش تمام سربازان جنگ نرم برسانیدتادشمن بداند باآگاهان روزگار سرکاردارد!
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۸ خادم شهدا
سلام وبلاگ ثائر الزهرا (س) راه اندازی  شد
لطفا با نظرات خود ما را راهنمایی کنید
ممنون میشم ما رو لینک کنید
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۱ لایتنــــــــاهی ...
گفتم ببینمت، گفتی که صبر، صبـــــر!
ای آفتاب حُسن! برون آ دمی ز ابر.../

سلام علیکم
بروزم با طرحی به مناسبت 9 ربیع و آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج)
کلیک‌رنجه بفرمایید :)
اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک....
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۱ خادم شهدا
با سلام و عرض ارادت
وبلاگ ثائر الزهرا راه اندازی شد

حتما ادامه مطلب رو بخونید
و ما را راهنمایی کنید با نظرات خودتون

یا حق
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۵ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
 بسم الله الرحمن الرحیم
 سلام علیکم
......
 پیشنهادهایی برای سالم زیستن تقدیم می شود
 ان شاء الله عمل کنیم ...
ان شاء الله شهادت روزیمان شود
 التماس دعا

۱۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۹ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری
سفارش علمدار عشق به همرزمان؟
به روز هستم و التماس دعا دارم.
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۳ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی

سلام

خدا قوت

۲۱ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۹ مهدی حزباوی
عالی احسنت
التماس دعا
اللهم ارزقنا
الهی آمین

سلام

اللهم عجل و لیک الفرج

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده

خیلی مطلب وبلاگتان قشنگ بود به من هم سر بزنید و نظر بدید خوش حال میشم امیدوارم شهادت نصیب هر کس که دوست دارد و لیاقت دارد بشود

انشا الله

فی امان الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">