دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۳۶ ق.ظ

پیدایم کن!

حسین جان!

دقیق یادم نیست آخرین بار کی خودم را پیدا کردم!

اما خوب یادم هست، هرگاه که گم شدم دستم در دست تو نبود...



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

پیدایم کن!

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۳۶ ق.ظ

حسین جان!

دقیق یادم نیست آخرین بار کی خودم را پیدا کردم!

اما خوب یادم هست، هرگاه که گم شدم دستم در دست تو نبود...

۹۲/۰۸/۲۷ موافقین ۹ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۸)

۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۳ ***العبد التائب***
سلام...

برادر

http://mha1376.blog.ir/post/46

 

یا حق
سلام
.........................................
مهدی آنست که در شب میلاد او خدا
فریاد مرحبا لک عبدی نداکند
.........................................
من کیم بوسه زنم ساعد زیبایش را
گر مرا دست دهد بوسه زنم پایش را
........................................
بهم سر بزن.....

منتظرهستیم...

پاسخ:
بله حتما.
عزادرای قیول ...


دعا بفرمایید....


یا حسین مددی ....
پاسخ:
هم چنین.
سلام
اپم
یلحسین

پیدایم کن...

سلام، بعد مدتها اومدم وبلاگتون

این رو آمین میگم:
✔کاش بیـــטּ ◥ مـــا ◣ و ◥ گنـــاه ◣ [سیــ ـم خـــاردار] بـــود و راه غلـ✘ــط را ...میـــטּ گـــذارے... میکردنـــد✦

هر وقت هه پیدا شدم....دستم در دست  تو بود.




آفرین....الهام بخش بود
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۷ مصطفی طالبیـ

ای دل اگر نخواندت ....

                    ره نبری به سوی او

بی قدمش کجا توان

                    ره ببری به کوی او

گر نروی به سوی او راست بگو کجا روی؟

هر طرفی که بنگری ملک وی است و کوی او

یا حسین مظلوم...
شکر خدا که نام علی در اذان ماست /
ما شیعه ایم و عشق علی هم از آن ماست /
از یاعلی زبان و دهان خسته کی شود ؟! /
اصلا زبان برای همین در دهان ماست /
ما شیعه زاده ایم و خدا را هزار شکر /
این شیعه زادگی شرف خاندان ماست /
ما عاشق علی شده ایم و بدون شک /
این هم ز پاکدامنی مادران ماست /

اللهم اشف کل مریض

التماس دعا

یاعلی [گل]
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۳ ***العبد التائب***
سلام...

تحمل رنج و سختی...

http://mha1376.blog.ir/post/47

سلام کوثر جون...

وب قشنگی داری...

خوشحال میشم به منم سر بزنی...

۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۳ ***العبد التائب***

سلام...


مولوی وهابی که شیعه شد...


http://mha1376.blog.ir/post/48


۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۲۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

چفیه به روز است...با "چرا اعتراض نمی کنید؟؟"

سلام خواهری..
عزاداریتون قبول...
کربلا نصیبت انشاالله...
شدیدا التماس دعا دارم...



بروزیم با موضوع "تاثیر موسیقی بر روان موزیسین های معروف جهان "

یا علی...
پاسخ:
سلام
همچنین.
وااااااااااااااو
چقد وبت عوض شده
پاسخ:
سلام
خوب شده یا بد؟
یا حسین...
۰۴ آذر ۹۲ ، ۰۹:۱۱ نی نامه ...
عاشورایی بمانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">