دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ

مرا از من رها کن!

خـــداوندا...

مــرا از من رهـــا کن!

کــه هــیچ کــس به اندازه ی مــن، مـــرا اذیت نـکـــرد...!

 

+اعوذ بالله من نفسی



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

مرا از من رها کن!

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ

خـــداوندا...

مــرا از من رهـــا کن!

کــه هــیچ کــس به اندازه ی مــن، مـــرا اذیت نـکـــرد...!

 

+اعوذ بالله من نفسی

۹۲/۰۷/۱۶ موافقین ۸ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۵)

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
این مطلب شما در سایت نقل قول و در قسمت حرف دل درج گردید./
وبلاگ خود را در نقل قول ثبت نمایید./
http://naghleghol.ir/
منتظر معرفی مطالب دیگر شما هستیم./
من رهایم نمی کند....

خدایا  کجایی....
بیش از هزار بار خوانده ام....

شما چطور؟

http://zareh.blog.ir/post/107
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۰ محمدحسن صابری خواه
سلام
خدا قوت همسنگر
به روزم

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۴ نی نامه ...
دقیقا...آفرین.
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۳ ابراهیم ایلخانی
آمین
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۰ فرزانه همت
میبینی!
حتی وقتی رفتنش را هم میخواهم از جمله هایم ببیرون نمی رود:
"من"
سلام خانوم کوثر.امیدوارم حالتون خوب باشه.

کاشکی خاطرات یا مطالبی از این شهید بزرگوار در وبلاگ میذاشتید.هرچی نگاه کردم ندیدم!
پاسخ:
بله چشم.
ممنون از پیشنهادتون.
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۵ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
به روزیم با
 وقتی که هوس نباشد

پاسخ:
بله حتما.
حقا که همین است و جزء این نیست...
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۴ نمونه برهان الدین شبستری

سلام

وبلاگ مدرسه نمونه برهان الدین بعد از اندکی تاخیر به روز شد.منتظر  نظرات ارزشمند و سازنده شما هستیم.

اگر مایل به تبادل لینک هستید اسم و آدرس وبلاگ خود را در اختیار ما قرار دهید و ما را با اسم نمونه برهان الدین شبستری لینک کنید.

یا حق


پاسخ:
بله حتما.
از مدرسمون چه خبر؟
یه سال گذشت از دلتنگی های من  . . .
اما هنوزم . . . 

+ + + : 
جاگذاشته ام دلی
هرکه یافت
مژدگانی اش تمام “زندگی ام”
--------------------------------
ye sar bezan behem . . .
--------------------------------

با سلام و عرض تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع)

به روزم با شکیّات نماز

سلام

منییت ، امان از دست منییت

خوب بود

سلام ممنونم ازحضورگرمتون..اگر جملات زیبا وخاطراتی دارید میتوانیم بانام خودتون وبا نام وبلاگتون ثبت کنیم.....بازهم تششکر
درصورت امکان لینک فرماییدوخبردهیدتا لینک کنیم
پاسخ:
چشم حتما.
ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">