دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

تاج بهشتی

چادرم تاج بهشتی است که بر سر دارم 

یادگاری است که از حضرت مادر دارم 

تیرها بر دل دشمن زده با هر تارش 

من محال است که آن را ز سرم بردارم..

 

دل نوشت:

اعوذ بالله من نفسی!!(15)



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

تاج بهشتی

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

چادرم تاج بهشتی است که بر سر دارم 

یادگاری است که از حضرت مادر دارم 

تیرها بر دل دشمن زده با هر تارش 

من محال است که آن را ز سرم بردارم..

 

دل نوشت:

اعوذ بالله من نفسی!!(15)

۹۲/۰۷/۰۹ موافقین ۵ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۸)

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۳:۰۵ خادم حسین(ع)
 در مدرسه ی کربلا ، کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخــــش است:بخشی در صحـــــرا ، بخشـــی بر بالایٍ نیــــزه ...
اما اینکـــه عمــــو چند بخش است را فقـط بــابـــا می دانــد ...

 

 

+سلام دوست خوبم وبتون عالی وجملاتتون دلنشین ترینه خیلی خوشحال میشم منو تو لینکاتون قرار بدید من شمارو بااجازه لینک کردم اگ مایل بودید منو بااسم "خادم حسین(ع)" لینک کنین منتظر حضورتون هستم 
پاسخ:
سلام
لینک شدین.
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ با شهدا (شهنیا)
سلام
از اینکه بهم سر زدی ممنونم
انشاالله که همیشه موفق باشی
در پناه حق

یا زهرا(س)
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۲ پریا عاشق شهید همت
بسی زیبا بود...
سلام آجی
پس هوشبری تبریزی
و با چادر
البته دانشگاه های تبریز وضع حسابشان خوبه
انشالله موفق باشی
و چادرم همیشه حامی ت باشه
چادر حامی و دوست گران قدری هست
هر کسی باهاش رو نمیتونه
انشالله اعتقاداتت رو حفظ کنید پاسدار مشکی دوست داشتنی رو سرت باشی
پاسخ:
ممنون
التماس دعا دارم.
سلام
یکم بی انصافی نوشتیا
الان مثلا تو خیابون یا جاهای دیگه چادر ارزش نداره؟! یا مثلا انقدر محیط دانشگاه ها بد و خطرناک که اونجا چادر ارزش داره؟!
+
اینترنت مجانی رو استفاده شخصی نکن دکتر :دی
پاسخ:
سلام
آره یکم پیازداغشو زیاد کردم:)
بی شوخی وضع دانشگاهم چندان تعریفی نداره!

چیکار کنم آخه دلم واسه دل نامم تنگ میشه!
۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ ابراهیم ایلخانی
لایک
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۸ غریبه غریب
کوثری بروزم.......
پاسخ:
بله حتما.
۱۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
تاج بندگی ++++
یا زهرا

ماهم رمزلدفا
پاسخ:
میذارم براتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">