دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دیگر انتظار معنا ندارد..!

دلتنگ که می شوی، دیگر انتظار معنا ندارد

یک نگاه کمی نامهربان

یک واژه کمی دور از انتظار

میشکند بغضت را..

 

پی نوشت:

آقا جان! 

اندکی بایست..!

به نگاهت احتیاج دارم..

میدانم شرمنده ام..

امامهربان تر از تو که را بیابم..

میشود بگویی؟؟

کی می آیی...؟

خودت برای ظهور دعا کن..!

میترسم اگر نیایی

گوساله ای پیدا کنیم و بپرستیم..!

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دیگر انتظار معنا ندارد..!

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دلتنگ که می شوی، دیگر انتظار معنا ندارد

یک نگاه کمی نامهربان

یک واژه کمی دور از انتظار

میشکند بغضت را..

 

پی نوشت:

آقا جان! 

اندکی بایست..!

به نگاهت احتیاج دارم..

میدانم شرمنده ام..

امامهربان تر از تو که را بیابم..

میشود بگویی؟؟

کی می آیی...؟

خودت برای ظهور دعا کن..!

میترسم اگر نیایی

گوساله ای پیدا کنیم و بپرستیم..!

 

۹۲/۰۶/۲۹ موافقین ۸ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۹)

خدا کند که بیایی

برای امدنت انتظار کافی نیست
دعا و اشک دل بی قرار کافی نیست
خودت هم دعا من ای منتظر که برگردی
دعای این همه شب زنده دار کافی نیستــــــــــــــــــــــــــ ...
امشب نشسته بر دلم غمهای عالم
بی تو گذشت امروز هم آقای عالم
امروز هم حتی خبر از تو نیامد
شب آمد و من ماندم وغمهای عالم
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
دعوتید برای پست مشترک :الا ای اهل عالم ائمه ما شیعیان اینگونه اند
پاسخ:
بله حتما.
ممنونم عزیزم

به روز هستم
پاسخ:
چشم.
احسنت

کی می آیی...؟

خودت برای ظهور دعا کن..!

میترسم اگر نیایی

گوساله ای پیدا کنیم و بپرستیم..!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اللهم عجل لولیک الفرج......عالی بود کوثر عزیزم
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
او خواهد امد و کلمه انتظار برای همیشه از لغت نامه حذف خواهد شد!!!


به امید ان روز..........
با سلام خدمت شما همسنگر گرامی،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس
با نظر سنجی "انتظار شهدا از ما چیست؟" به روزم و منتظر حضور شما، امیدوارم با همفکری شما به نتایج خوبی در رابطه با انتظار شهدا برسیم.
یا علی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۴ ... خادم الزهرا
دارد زمان آمدنت دیر میشود
دارد جوان سینه زنت پیر میشود...

45 روز تا روز های عشق و عاشقی

سلام بزرگوار

مثِ همیشه عالی...

سلام

آپم /سر بزنین
آقا کمی بایست ،
به دستان نوازشگرت نیاز دارم!
به ما دیگه سر نمیزنید؟
یاعلی
پاسخ:
عذر میخوام حتما میام.
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۵ علیرضا ait20
یا امام زمان 
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۶ علیرضا ait20
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز. به ما سر نمی زنید دیگه؟؟؟؟؟ . می خواستم از شما دعوت کنم اگه مشکلی پیش نمیاد یه سری هم به ما بزنید و مارو از نظراتتون بهره مند کنید 
ممنون میشم 
یا علی 
در پناه حق 
پاسخ:
عذر میخوام به خاطر تاخیر.
ان شاءالله خدمت میرسم.
خدا نکنه...
اللهم عجل لولیک الفرج
هنوزم انتظارم انتظاراست*هنوزم دل به سینه بیقراراست*هنوزم خواب میبینم به شبها*همان مردی که براسبی سواراست*همان مردی که ایدجمعه روزی*واین پایان خوب" انتظار"است
"مهدی جان"
سؤالی ساده دارم ازحضورت:من ایازنده ام وقت ظهورت؟؟؟؟اگرکه امدی من رفته بودم اسیرسال ماه وهفته بودم دعایی کن دوباره جان بگیرم بیایم دررکاب توبمیرم
عمریه دلم گرفته گله دارم ازجدایی/غایب همیشه حاضرتوکجایی؟توکجاییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">