دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

بین من و خدا

بین مـن و خــــــــُدا...!

پــایِ *امام رضــا* در میـان بـود و هست!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

بین من و خدا

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

بین مـن و خــــــــُدا...!

پــایِ *امام رضــا* در میـان بـود و هست!

۹۲/۰۶/۲۵ موافقین ۶ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۳)

سلام

ببخشید این فلش سبزو ف قرمز برا چیه ؟

نوشته باید اول ثبتام  کرد

پاسخ:
بله باید توی بیان(همون جایی که من وبلاگمو باز کردم) ثبت نام کنین اون وقت میتونین رای
(موافق/مخالف) بدین.

سلام

باز آمد بوی دانشگاه

ایشالا موفق باشید تا آخرش با شور و شوق برین

به قول یکی از دوستان از وقتی تو کلاسا رو صندلی خوابیدم  دیگه تو اتوبوس مشکلی ندارم برا خواب ، یکی از خوبی های دانشگاه برای بعضی ها

پاسخ:
ان شاء الله.
سپاس از همراهیتون.
سلام  خانم دکتر کجایین پس؟
پاسخ:
همین دورو ورام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">