دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

ماه من


 

فی مَشارِقِ الاَرضِ وَ مَغارِبِها سَهلِها وَ جَبَلِها و بَرِّها و بَحرِها

باید ایستادُ دوست داشتنت را درمقابل همه ی دنیا فریاد زد

ماه من!!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ماه من

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

 

فی مَشارِقِ الاَرضِ وَ مَغارِبِها سَهلِها وَ جَبَلِها و بَرِّها و بَحرِها

باید ایستادُ دوست داشتنت را درمقابل همه ی دنیا فریاد زد

ماه من!!

۹۲/۰۵/۲۶ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۳۶)

اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
اللهم..
خدایا !
مرا تنها مگذار ،
که مبادا نگاهم به نگاه بنده ای از " جنس خاک " محتاج شود . . .

با سلام
ممنون از حضورتون در وبلاگ بنده...
چیزی نمیتونم بگم بجز اینکه

الهم عجل  لولیک الفرج
پاسخ:
سپاس ازحضورتون.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۶ عاشقان بقیع
سلام یک سر به ماهم بزنید
پاسخ:
چشم خدمت میرسیم.
سلام
باچند طرح بروزیم.
التماس دعا
پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۴ چشم انتظار
ممنون از نظرتون
پاسخ:
خواهش میکنم.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۳ با شهدا(شهنیا)
سلام
خدا قوت
الهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
                        یا زهرا(س)
پاسخ:
علیکم السلام
سپاس.
خط اول
یه خط خطی
از خطاطی زمونه
منتظر خسته کردن چشاته
پاسخ:
!!!
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۷ مسعود دهقان
سلام
چند روزی بود نیومده بودم....همه رو خوندم ولی وقت نکردم برای همشون بگم عالیه...همین جا می گم همشون عالی بود...مخصوصا مطلب عزت و زلال تر از باران...
پاسخ:
ممنون
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۰ شهروند سبز
سلام
با مطلبی در عنوان"تامل در کابینه روحانی و مخالفان"در خدمتم.
منتظر حضور و نظرتان
موفق باشید
 
پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
به امید روزی که متن همه پیام ها این باشد :

مهدی(عج)امد!
الهی امین
پاسخ:
انشاالله.

اللهم عجل لولیک الفرج
   سلام
بیا بخوان .....
چند نکته پیرامون دولت روحانی و انتخابات های سال 94 و 96 آینده...
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/05/25/dolatrohani123123123123

فرهنگ پرواز
پاسخ:
چشم خدمت میرسم.

از تمام عشقمان، فاصله اش سهم من است

هرکجا می روم از قصّه ی عشقی سخن است

چاره ای نیست! به رویای تو عادت دارم!

این، همان سخت ترین قسمت عاشق شدن است!

پاسخ:
سلام
سپاس از شعر قشنگتون.
بروزم :)
پاسخ:
خدمت میرسم.
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۳ استاد نوجوان

سلام خواهر

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
علیکم السلام
خوبین؟

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما

انقضای واژه انتظار کی میرسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
دلم دیگر آرام و قرار ندارد چه قدر انتظار از دوری تو کاسه ی صبر که هیچ صبر کاسه هم لبریز شد.
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۲ پایان خوب انتظار
سلام..ممنون از حضورتون تو این مدتی که نبودم..پستهای زیبا و مفیدی گذاتید..انشالا سر فرصت میام و همه رو میخونم..موفق باشید..یا حق
پاسخ:
قدمتون روی چشم.
ممنون ازتون.
و باید به انتظار تو ایســـتاد و فریاد زد تنـــهاییت را...
                  ای ماه من...
پاسخ:
سلام
بسیار زیبا نوشتین.

باسلام

ما که رو  سیاهیم در پیش او، حق  داریم صدایش بزنیم؟؟

تحویلمون میگیره؟؟

یا همون در تنهایی خویش بمانیم بهتره!!!

یاعلی . . .

 

پاسخ:
....!

سلام . خدا قوت .

با چند مطلب پیرامون مراتب عقلانیت و ملاک نزدیکی به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به روز هستم .

(در ضمن با بخش جدید پوستر های ویژه نیز در خدمت شما هستیم )

حتما مطالعه و تماشا بفرمایید .منتظر حضور گرمتان خواهیم بود .

یا زهرا سلام الله علیها

پاسخ:
چشم خدمت میرسم.
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خدا قوتـــــــــ
خیلی پست جدید و قبلیت قشنگهــــ !
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
پاسخ:
سپاس.
اىن نوشته هاروتو شبکه هاى اجتماعى مىخونىم!،!!!!!!،،،
دىگه اىنجا
احسنت ولاىک ندااره
پاسخ:
نظر لطفتونه.
بنده هرچی توی وبلاگم میذارم حرفا و سخنایی هستن که به دلم میشینه و اینجا مینویسم البته بعضیاشم خودم مینویسم اگه شما هم لایک نکنین خوب اینم نظرشماست و قابل احترام.
ممنون تشریف آوردین.
اللهم عجل لولیک الفرج


ــــــــــــــــــــــ
خدا قوت..

"افتخاری بد"
پاسخ:
خدمت میرسم.
سلام
با پوستر حجاب بروزیم.
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام
خدمت میرسم.
سلام
در تمامی عمر افتخارم فقط این است که خاک پای سرباز توام یا بن الحسن(عج)...
اگه وقت کردید یک سری به ماهم بزنید
اگه تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بدید
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام

باآدرسی که گذاشتین وبلاگی باز نشد):
خیــــــــــــــــــــلی قشنگ بود اجی خیلی...:)
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۱ جهاد فرهنگی
اللهم عجل لولیک الفرج....
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۵ خادم الحسین (علیه السلام)
سلام
بامطلب حکمت هایی از نهج البلاغه به روزم
-----
اللهم العجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب(س)
پاسخ:
خدمت میرسم.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام  

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر
عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله

پاسخ:
خدمت میرسم.
سلام
بروزیم
پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
یاعلی
پاسخ:
چشم.

سلام علیکم به روزم با:

رفع غم و اضطراب در کلام امیرالمومنین(ع)

 

 

 

پاسخ:
چشم
خدمت میرسم.

همین لحظه حاوی بهشت و دوزخ است

همه اش بستگی به تو دارد

اگر تو خوش باشی ، شاد باشی ، اگر عاشق زندگی باشی و آن را محترم بداری و جشن بگیری در بهشت هستی و اگر نتوانی شادمانی کنی ، اگر چنان زنجیرهای سنگینی بر پا و دست داشته باشی که نتوانی با آهنگ زندگی به رقص در آیی ، آن وقت در دوزخ به سر می بری

التماس دعا

یاعلی [گل]

پاسخ:
سلام
بسیار زیبا نوشتین.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۴ ایمان قرائی
هر کس بد ما به خلق گوید
ما دیده ی دل نمیخراشیم
ما خوبی او به خلق گویم
تا هر دو دروغ گفته باشیم
...
زیبا بود !
دیگه چی بگم !
نمیدونم !
|:
موفق باشید
پاسخ:
سلام
سپاس ازحضورتون.
سلام
بروزم
یا علی...
پاسخ:
چشم
خدمت میرسم.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۲ ایمان قرائی
درود دوست عزیز
خوبید ؟!
ممنون که لینک کردین
شما هم لینک شدید !
|:
+
الهی آمین
پاسخ:
سپاس.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۵ آقا علیرضـــا
بروزم

لطفا در لینک های زیر هم برا حمایت من عضو شوید
+  در تالار گفتگوی مرسینا عضو شوید. Mersina
+  در این لینک عضو شوید و به من یاری برسانید ...
پاسخ:
خدمت میرسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">