دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ق.ظ

میان نفس هایم..

میان هر نفسی که میکشم همهمه ایست

 که از همه پنهان

 از تـــو چه پنهان

میان هر نفسی که میکشم تـــو هستی که می کِشم تـــو را

که میکُشـی مرا



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

میان نفس هایم..

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ق.ظ

میان هر نفسی که میکشم همهمه ایست

 که از همه پنهان

 از تـــو چه پنهان

میان هر نفسی که میکشم تـــو هستی که می کِشم تـــو را

که میکُشـی مرا

۹۲/۰۵/۱۴ موافقین ۵ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۶)

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۶ استاد نوجوان

................چی باید بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
هرچی خواستین!
وقتی می رفتیم سردخانه ، باورم نمی شد. به همه می گفتم :(( من اون رو قسم داده بودم هیچ وقت بدون ما نره )) همیشه با او شوخی می کردم ، می گفتم :(( اگه بدون ما بری ، می آم گوشِت رو می بُرم ! ))
بعد کشوی سردخانه را می کشد و می بینی اصلا سری در کار نیست ، می بینی کسی که آن همه برایت عزیز بوده ، همه چیز بوده ...


به نقل از کتاب نیمه پنهان ماه ( همت به روایت همسر شهید )

احتمالا کتاب رو خوندید ، اما اگر تا حالا فرصتش پیش نیومده ، مطالعش رو پیشنهاد می کنم ( واجبه ) ... کتاب های نیمه پنهان ماه دنیایی داره برای خودش
پاسخ:
سلام
آره برام آشنا بود ولی توی کتاب"به مجنون گفتم زنده بمان" خوندم.

باسلام

همت تان به بلندای همت شهید همت باشد.

یاعلی . . .

پاسخ:
سپاس..
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۳ مارتر مارتر
می کشم تو را
با همه نااهلی هایم
سلام
خدا قوت
زیبا...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
پاسخ:
سپاس
آمین..
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۹ پریا عاشق شهید همت
با نگاه آخرینش خنده کرد،
عالمی را تا ابد شرمنده کرد...

میدونی آدرس ایمیلم ینی چــــــــــی؟
بهم بگو منتطرم
پاسخ:
بله
اینجا بگم؟{-2-}
میام براتون میذارم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">