دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

الهی العفو

 
وقتی به رحمت تو و گناهانم فکر میکنم

بی اختیار ذکرم اشک می شود...

الهی العفو

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

الهی العفو

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ
 
وقتی به رحمت تو و گناهانم فکر میکنم

بی اختیار ذکرم اشک می شود...

الهی العفو

 

۹۲/۰۵/۱۳ موافقین ۸ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۹)

در تمام سال وقتی آب مینوشی میگی سلام بر لب های تشنه حسین

اما این روزها که با لب تشنه آب میبینی و نمینوشی بگو السلام علیک با ابالفضل العباس

سلام

التماس دعا در روزهای پایانی ماه مبارک

یاعلی [گل]

سلام با مطلب تازه به روزم

التماس دعای  نور در روزهای پایانی ماه مبارک خدا

پاسخ:
چشم.
دومین طرح سراسری ختم قرآن
این ختم قرآن به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) و هدیه به روح ملکوتی و بلند مادرمون بی بی حضرت فاطمه زهرا (س) و شفای همه مریض، نیت قلبی خودتان خواهد بود. در ثوابش با ما شریک شوید.
با توجه به استقبال کاربران سامانه جدید دریافت جزء راه اندازی گردید جهت استفاده از سیستم عدد 1 را به شماره  3000329099 ارسال کرده اتوماتیک براتون یک جزء قرآن ارسال میشود.
http://www.ghoranian.com/
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۷ استاد نوجوان
الهی العفو..............
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .
پاسخ:
چشم حتما.
امروز زیاد نوشتید!
پاسخ:
دلم گرفته بود!
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...من هم دلم بســــــــــــــــــــی گرفته...دعایم کن.

 سلام
پاسخ:
محتاجم.
سلام...
پست هاى جدیدتون خیلى خوب بودن...
ولى یه خورده تند تند به روز میشین...
البته نظر من اینجوریه ممکنه واسه شما فرق کنه...



موفق باشین...
التماس دعا..
یا على...
پاسخ:
بله حق باشماست.
این چند روز دلم یکم گرفته واسه همین!
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۲ علی ابن الرضا
صلوات هم پاککن است هم مداد...
گناهان را پاک می کند وحسنه می نویسد..
(مرحوم آقا مجتبی تهرانی)
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">