دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

امانت شهدا

آنان چفیه داشتند و من چادر دارم.

آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود و من چادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم.

 آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند و من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم.

آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند و من وقتی بد حجابی را میبینم یاد زخم پهلوی مادرم می افتم.

آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند و من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

امانت شهدا

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

آنان چفیه داشتند و من چادر دارم.

آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود و من چادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم.

 آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند و من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم.

آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند و من وقتی بد حجابی را میبینم یاد زخم پهلوی مادرم می افتم.

آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند و من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم.

۹۲/۰۵/۰۹ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۴)

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محمد حسین خانی کوثرخیزی
:|
سلام
برگشتم و بروزم
پاسخ:
علیکم السلام
چشم خدمت میرسم.
مرحبا...
بروزیم ومنتظر
پاسخ:
چشم.
سلام علیکم
این شبها مارو از دعای خیرتان محروم نفرمایید
پاسخ:
چشم شماهم منو دعا کنین.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۹ استاد نوجوان

سلام

خیلی قشنگه

 

پاسخ:
...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۸ یعقوب کربلا
مثل همیشه عالی..
به روز هستم
پاسخ:
چشم.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۸ پایان خوب انتظار
عالی بود کوثر جان...مطالبت خیلی قشنگ بود...التماس دعا..یا علی
پاسخ:
سپاس..
محتاجم به دعا.
سلام
بروزم
پاسخ:
چشم
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۷ یعقوب کربلا
به روز هستم
پاسخ:
چشم.
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۸ طلبه امروزی

این حرف حالا ی تلنگری بود برای زنان مسلمان یا اثبات حجاب بود برای زنان فاقد حجاب ؟؟؟؟؟

اگر اوّلی باشه که عالی بود ... و اگر دوّمی با این سخنان نمی شود حجاب را اثبات کرد

ببخشید نظرم رو صریح گفتما

پاسخ:
هردو.
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۵ یه بنده خدا
سلام...بروزیم..خوشحال میشیم بیاین!!!یا علی
پاسخ:
چشم.
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۵ سمیه ناصری
من چادر سیاهم رو دوست دارم...تاج بندگی خدا بر سرم
ممنون کوثر جان...عالی مثل همیشه

پاسخ:
سپاس از شما.
سلام
خدا قوت

زیبا بود

یــــــــا حیدر


ـــــــــــــــــــــــــ
کاش بمان حیــــــــــــــدری
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۹ سیّدمیلاد موسوی
:'-(
پاسخ:
...

سلام

بنده متاسفانه وبلاگ ندارم

تشبیه قشنگی بود 

انشالا بتونین و ما هم بتونیم تا اخر امانت دار باشیم 

پاسخ:
انشاالله.
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۶ حسین رضائی فرد
سلام بروزم
با
یک مُشت آدم عرزشی!



پاسخ:
چشم.
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۴ با شهدا(شهنیا)
سلام
عالی بود
موفق باشی
یا زهرا(س)
پاسخ:
ممنونم.
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۶ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام خواهر
چه خوب گفتی

انشاالله رسم امانت داری رو خوب به جا بیاوریم


خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
یاعلی
سلام

بسیارزیبا....
پاسخ:
سپاس..
خدا قوت
عالی مثل همیشه

پاسخ:
سپاس
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۴ بے بازگشتــــ ...
من چادرم را دوس دارم :)
پاسخ:
درود
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۶ مصطفی روحی
چادر مظهر هویت یک بانوی مسلمان است ...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۷ پرستوی کانال کمیل
سلام 
حضرت رسول خدا در مجالس عروسی زنانه
با حضورتون روشنی و گرما ببخشید
منتظرتون هستم 
یا زهرا(سلام لله علیها)
سلام و ادب...


با یکم تغییرات و چند طرح جدید بروزیم...
یاعلی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">