دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ

بارش رحمت

از آسمان باران بر فرق می بارد

امشب را با می شویم

و کلام در می ریزم

 

+سلام به همه

امروز وقت نشد که خدمتتون برسم و ازتون التماس دعا بکنم.

هرکی به وبلاگم اومد ازش میخوام که اگه قابل دونست برا منم دعا کنه شدیدا محتاجم برا تک تکتون دعا میکنم.

یاعلی(علیه السلام)



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

بارش رحمت

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ

از آسمان باران بر فرق می بارد

امشب را با می شویم

و کلام در می ریزم

 

+سلام به همه

امروز وقت نشد که خدمتتون برسم و ازتون التماس دعا بکنم.

هرکی به وبلاگم اومد ازش میخوام که اگه قابل دونست برا منم دعا کنه شدیدا محتاجم برا تک تکتون دعا میکنم.

یاعلی(علیه السلام)

۹۲/۰۵/۰۵ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۲۶)

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۸ دلتنگی ابرها
در شب قدر مهمتر از "بیداری کشیدن"،
"بیدار شدن" است.
دعا کنید که بیدار شویم...
التماس دعا
تقدیری سراسر خیر برای دنیا و آخرت،
توشه شب قدرتان باد!

سلام آبجی نیومدی منم اومدم :) تو هم حسابی دعام کنا!
پاسخ:
چشم گلم.
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۳ فدایی سید علی
سلام شما لینک شدید.
یاعلی
پاسخ:
سپاس

سلام خدایا طعم واقعی بندگی رو به هممون بچشون/التماس دعا
پاسخ:
الهی آمین.
الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم.

التماس دعا دارم
پاسخ:
التماس دعای متقابل..
التماس دعا
پاسخ:
محتاجم..
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۴۵ ابراهیـم علی پور
یا جابر العظم ...

پاسخ:
خوش اومدین.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۹ رضا غفاریان
مثل هر روز نبود...
پاسخ:
بله راس میگین..
مثل هرشب نبود دیشب!

 

تبریک میگم وب خیلی خوبی دارید

خوشحال میشیم اگه به سایت اشتراک لینک ماهم بپیوندید و مارا از مطالب زیباتون بهره مند سازید.

منتظر شما هستیم.

www.azadmehr.com

پاسخ:
چشم.
شب قدر، بهترین گاه آرایش صحیفه دل مؤمنان به زیور ذکر خداست.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خوش اومدی آبجی جووون
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے
التماس دعا

پاسخ:
محتاجم..
التماس دعا

ایام تسلیت

یا حیـــــــــــــــــــــدر (ع)


بروزیم
پاسخ:
چشم.
خالق من بهشتی دارد نزدیک ، زیبا و بزرگ ؛
و دوزخی دارد ، به گمانم کوچک و بعید ؛
و در پی دلیلی است که ببخشد ما را ؛
گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری ؛
شاید این شب ها آن شب های بی دلیل باشد .
التماس دعا
--------------------------------------------
سلام
با « شبی برای عروج » به روزم و منتظر
یاعلی [گل]
پاسخ:
چشم.
یا علی دست و دل من پیر شد

یا علی اینجا دلم زنجیر شد


ایام تسلیت التماس دعا.
پاسخ:
محتاجم.
حتما دعا تون می کنم 
یا علی التماس دعا 
پاسخ:
سپاس..
در شب های قدر هر چه می خواهیم را باید از خدا بخواهیم نه تنها برای خودمان بلکه برای دیگران بیش از خودمان از خدا بخواهیم 
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
چشم.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۳ استاد نوجوان

سلام

محتاجیم به دعا

پاسخ:
چشم.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۱ رها پاک سرشت

آفتاب عشق گاگون میشود...

سینه سجاد پر خون میشود...

پشت نخل آرزو خم میشود...

داغ صورت سهم آدم میشود...

جاده می ماند غریب و بی سوار...

ذوالفقار عدل میگیرد غبار...

التماس دعا

پاسخ:
زیبا بود.
محتاجم.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام طاعات عبادات قبول درگاه حق

ما خیل بندگانیم ما را تو می‌شناسی

هر چند بی‌زبانیم ما را تو می‌شناسی

ویرانه‌ئیم و در دل گنجی ز راز داریم
با آنکه بی‌نشانیم، ما را تو می‌شناسی

**شعر از آیت الله خامنه ای**

این شبها ما رو از دعای خیرتون محروم نکیند!

***بروزم***

یا زهرا کربــ بلا انشالله

پاسخ:
حتما.
التماس دعای متقابل..
ایشالله بتونیم این شب رو درک کنیم کمثل العلما ...

به روزم 
پاسخ:
چشم.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ العبد التائب
سلام
دعا میکنیم اما به شرط دعای شما.
التماس دعای فراوان
یاعلی(ع)
پاسخ:
من گفتم که همه رو دعا میکنم.
شمارو هم حتما.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۸ سیدمحمد عقیقی

سلام

با مطلب " زن مظلوم همیشه تاریخ " بروز هستم . توی این مطلب به طور خلاصه 27 حقوق فراموش شده زن را بیان کرده ایم . مطمئن باشید خواندن این مطلب برایتان جالب است .

پاسخ:
مخالفم باهاتون.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۸ خلوتی با شهدا

از عرش صدای ربنا می آید

 

آوای خوش خدا خدا می آید.

 

باسلام  و تسلیت فرارسیدن ایام  غروب اولین خورشید آسمان شیعیان. ازشما دعوت می کنیم که به وبلاگ ما سرزده ودر صورت تمایل لینک نمایید.التماس دعا . یا علی

پاسخ:
چشم درقسمت افسران جنگ نرم لینک شدین.
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۷ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام
ممنون، منم دعا کردم...به امید اجابت

 اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
چشم حتما.
 

احساس میکنم وقتی می نویسم

خدا چشمانش را میگیرد...

وقتی میخوانم گوش هایش را...

صادقانه بگویم

فکر میکنم

خدا هم از سادگی من

و حرف های تکراری ام

خسته شده است!!



+بسی محتاج دعات خانومی

پاسخ:
التماس دعای متقابل..
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۵ نسیمی از بهشت

سلام دوست عزیز

نماز روزه هاتون قبول درگاه حق

شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را به شما و همه ی شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم.

منتظر حضور گرمتان در وبلاگمان هستیم.

یاعلی[گل][گل][گل]

پاسخ:
چشم حتما.
سلام دوست عزیز [گل]
با پست (جنگ نرم ) بروز هستم
منتظر حضور شما هستم

 

پاسخ:
چشم حتما خدمت میرسم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">