دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

هوا هر هوایی که میخواهد باشد..


 

ای چادر من....

میدانم که این روز ها چقدر درد میکشی !

من هم درد میکشم نه کم تر ازتو !

هوا هر هوایی که میخواهد باشد...ابری، آفتابی، بارانی

 تنها تو را دودستی بغــل میگیرم تا به بـــــاد نـــــروی..

 حــــرفی نیست... وقتی از مــادر ارثی رسیده باشد به ریحانه ها.

تابستان و زمستان... تهران و لــندن... فــــرقـــی نــدارد... هر زمان و هر مکانی که باشند تاج بندگی بر سر دارند.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

هوا هر هوایی که میخواهد باشد..

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

 

ای چادر من....

میدانم که این روز ها چقدر درد میکشی !

من هم درد میکشم نه کم تر ازتو !

هوا هر هوایی که میخواهد باشد...ابری، آفتابی، بارانی

 تنها تو را دودستی بغــل میگیرم تا به بـــــاد نـــــروی..

 حــــرفی نیست... وقتی از مــادر ارثی رسیده باشد به ریحانه ها.

تابستان و زمستان... تهران و لــندن... فــــرقـــی نــدارد... هر زمان و هر مکانی که باشند تاج بندگی بر سر دارند.

۹۲/۰۵/۰۴ موافقین ۷ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱۰)

سلام 
خیلی زیبا بود٬ خوشمان آمد.....
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه..
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۳۱ جهاد فرهنگی
خوش به حالتان
پاسخ:
سلام
چه عجب؟!
شما کجا این جا کجا؟
به هرحال خوش اومدین خوشحال شدم!
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۷ یعقوب کربلا
سلام .
عالی

به روز هستم
پاسخ:
چشم..
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۳ استاد نوجوان

خوشا به حال چنین کسانی............................

با چنین افکاری....................

پاسخ:
سپاس 
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۳ خانم چادری
تنها تو را دو دستی بغل میگیرم تا به باد نروی...

احسنت :)
پاسخ:
سپاس از حضورتون..
سلام
ممنونم از حضور گرمتون در تبا
منم با افتخار شمارو لینک کردم
البته امیدوارم بهم زیاد سر بزنیم.
وبلاگ جالب و بالخصوص جذابی دارید....
دوستدار دوستان خدا
پاسخ:
چشم حتما.
جسارتا میگم جلوی اسم تبا بنویسید(تربیت بسوی خدا)
یاعلی
پاسخ:
تربیت بسوی الله:)
چشم حتما درست میکنم.
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۹ المرأة الریحانه
من وارث بهترینم..
زیبا بود
پاسخ:
سپاس.
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...افتخار است...وقتی از مادری آنچنان، ارثی رسیده باشد به ریحانه ها...!

...سلام عزیزم
 طاعات قبول حق

 اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
خوش اومدین...
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام 
مبارکمان باشد این تاج بندگی
ارثیه از این بهتر ندیده ام تاکنون
التماس دعا

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
التماس دعای متقابل.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">