دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ق.ظ

دعایم کن!

دعایم کن!

چشمان تو گل آفتاب گردانند!

به هرکجا که نگاه میکنی خدا آنجاست..

مادرم!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دعایم کن!

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ق.ظ

دعایم کن!

چشمان تو گل آفتاب گردانند!

به هرکجا که نگاه میکنی خدا آنجاست..

مادرم!

۹۲/۰۴/۳۰ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۳۲)

۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۳:۱۲ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بسیار بسیار زیبا
خدا مادرا رو ازمون راضی کنه
پاسخ:
آمین.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۸:۵۵ زهرا رستگار
آشوب... 
آن لحظه ای ست .. ک لبخند به لبان تو نباشد!
مــــــــــــادرم!
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۶ استاد نوجوان

سلام خواهر خیلی قشنگ بود

ممنون

پاسخ:
سپاس

سلام جوونمرد

نماز،روزه هاتون قبول باشه

با " هیچ کس لیاقت اشک های تورا ندارد" بروزم

منتظر حضورتون هستم

پاسخ:
چشم حتما.
خدایا ما رو هیچوقت از مهر مادری محروم نکن

--------------------------------------------------
سلام
با « مسابقه بروزم و منتظر شما
پاسخ:
آمین
چشم حتما خدمت میرسم.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۶ یعقوب کربلا
سلام
زیبا نوشتی
به روز هستم..
....
دعامون کنید
..
یاعلی
پاسخ:
چشم حتما.
سلام
مهمانید
به وبمان...

یا علی
پاسخ:
یاعلی چشم حتما.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۸ نی نامه ...
خدا همهی مادر و پدرها رو حفظشون کنه.
پاسخ:
آمین.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۲ غریبه اشنا

سلام

به روزم با یک واقعیت

یا حق

پاسخ:
سلام
خیلی قشنگ بود!
سلامتی پدر مادران عزیز بلند صـــــــــــــــــــــــــــــلواتــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد


چه مهربان خدای عاشقی دارم که می خواند مرا با آنکه می داند گنه کارم


دلم گرم است و می دانم بدون عشق او تنهای تنهایم


برایت من خدا را آرزو دارم.

پاسخ:
خیلی قشنگ...

سلام علیکم به روزم با شناسنامه اجمالی از دوران زندگی امام مجتبی علیه السلام

 ایام ولادت کریم آل طاها برشما مبارک

پاسخ:
سلام
برشمام مبارک

احقاف / 15 

و وصینا الانسان بوالدیه احسانا حملته امه کرها و وضعته کرها و حمله : 

انسان را به پدر و مادرش به احسان سفارش کردیم ، مادرش با تحمل رنج به او باردار شد ، و با تحمل رنج او را به دنیا آورد .


خداوند زمانی که می خواهد عظمت و محکمات قرآن را بازگو کند ، از آن به
" ام الکتاب  " یاد می کند . ام در لغت به معنای مادر است ، و ام الکتاب یعنی اصل قرآن . پس نتیجه می گیریم مادر اصل است و جمع کننده اعضا زیر چتر خانواده . ای کاش واژه " ام " را درک می کردیم .

خدایا توفیق خدمت به والدین را بر ما ارزانی بفرما 
پاسخ:
آمین.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۰ تـــ ـا را
سلام

لبخند مادر همان لبخند خداست...

به روزم... منتظر مهر نگاهتان...
پاسخ:
چشم حتما.

باسلام

این رو به واقع درک کردم.

از مادر و محبت مادر و آنچه مادر برایم آورده هرچه بگویم کم گفته ام.

یاعلی . . .

پاسخ:
یاعلی..
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۹ تشنه فرات

سلام

نام من بر کف دستت بنویس تا به هنگام قنوت نبری از یادم .ترسم امشب که مقبول شود از تو دعا.گویم افسوس که من از قلمت افتادم

بامطلب تازه به روزم ومنتظر حضور ونظرات گرمتون

التماس دعای نور یازهرا

پاسخ:
چشم حتما.
:)
پاسخ:
:)
سلام
بهشت زیر پای مادران است...
با مهار انحراف 11 به روز هستم و منتظر نظرات شما...
پاسخ:
چشم حتما.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۷ المرأة الریحانه
خیلی تمثیل زیبایی بود!
ممنون
پاسخ:
سپاس
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۹ بے بازگشتــــ ...
و دعای مادر چقدر خیـــر است...
پاسخ:
..
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۱ علی صداقت
سلام، کوتاه و دلنشین بود.
یه سوال: شما مطالب بقیه وبلاگها رو میخونید یا نه؟
پاسخ:
سلام
چون وقتم یکم تنگه نمیتونم به همه ی وبلاگ ها سربزنم ولی اگه کسی بگه که به روز کرده بله میرم و میخونم.
چه طور؟ چیزی شده؟
چشم های تو گل آفتاب گردانند
به به
پاسخ:
سپاس
به دشت سینه‏ها اُلفت نشینم

که مدّاح امیرالمؤمنینم

گره بند قباى مرتضایم

پى یک رشته از حبل المتینم

اگر خواهى بسوزان یا که بردار

هر آنچه کشت کردى در زمینم

تملّک نیست حتى در حیاتم

تصرّف کن دلم را مستکینم

یمینى گم شده، اندر یسارم

یسارى نیست گشته در یمینم

غمت باده، دلم جام هلالى

امیرالمؤمنین مولى الموالى

مرا در ظلّ نامت آفریدند

ملائک را غلامت آفریدند

دل مؤمن اگر عرش خدا شد

دل از دارالسّلامت آفریدند

پیمبر را به وادى محبّت

گرفتار مَرامت آفریدند

ممنون از شما.
یا علی سید علی.
www.labeik.blog.ir
پاسخ:
شعر زیبایی بود.
موفق باشین.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ یعقوب کربلا
به روز هستم 
..
دعامون کنید
..
 یاعلی
پاسخ:
چشم حتما.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۸ معبری به آسمان
با سلام وبلاگ معبری به آسمان با وبلاگ های ارزشی و مفید قصد تبادل لوگو و تبادل لینک دارد! شما در صورت موافقت به ما خبر دهید با تشکر!
پاسخ:
باتبادل لینک موافقم!
درقسمت افسران جنگ نرم لینک شدین.
 

خدایا ....

اگه یه روز فراموش کردم خدای  بزرگی دارم ؛

تو فراموش نکن که بنده کوچیکی داری !

با نوازشی و یا شاید تلنگری آرام وجودت را ،

همراهیت را ؛

مهربانی و بزرگی ات را برایم یاداوری کن ... !

پاسخ:
سلام
خیلی قشنگ بود.
صدای خنده ی مادرم ، حتی غم هایم را هم می خنداند !
پاسخ:
خیلی زیبا بود.

ممنون ازلطفتون
پاسخ:
..
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۶ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...و اما راضی کردن این گل آفتابگردان چقدر سخت میشه...!!!
پاسخ:
..
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۵۴ حضرت مادر.سـ
سلام خیلی زیباست...
به روز شدیم
الحمدلله الذی...

التماس دعا
پاسخ:
چشم حتما..
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۸ یک آخرالزمانی
سلام
خسته نباشید 
بسیار زیبا
بروزم 
یاعلی
پاسخ:
چشم..
سلام
وبلاگ جالبیه و جذابه!!! بهت تبریک میگم
حتما به من سر بزن خوشحال میشم
وبلاگ تبا(تربیت بسوی الله)
اگه اهل تبادل لینک باشی که دیگه عالیه
خلاصه قدمت روی چشم
یاعلی
پاسخ:
علیکم السلام
از آشناییتون خیلی خوشحالم خوش اومدین.
درقسمت افسران جنگ نرم لینک شدین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">