دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ

رفتن لازم است!

از قبل هم باید حدس می زدم  می روی

“رفـــــــتنــــ ”

همیشہ حتی در دستور زبان فارســـی

 “لــــــازمـــ” است!…

   

(بدون مخاطب خاص)



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

رفتن لازم است!

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ

از قبل هم باید حدس می زدم  می روی

“رفـــــــتنــــ ”

همیشہ حتی در دستور زبان فارســـی

 “لــــــازمـــ” است!…

   

(بدون مخاطب خاص)

۹۲/۰۴/۱۵ موافقین ۱۰ مخالفین ۱
Del 3porde

نظرات (۹)

+++++++++++++
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۸ فرزند آدم
چه قد عالیه که بعضیا میرن..خیلی...اصلا لازمه ..

سلام علیکم

به روزم با تفسیرآیه28 سوره مبارکه رعد

۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۸ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...چقدر خوبه که بعضیا میرن...عالیه...نه، لازمه.
سلام همسنگر
 وبلاگ زیبایی دارید، راستش حسودیم شد...!!!
 موفق باشید عزیز
 اللهم عجل لولیک الفرج
 التماس دعا
 یاعلی(ع)
پاسخ:
وبلاگ متعلق به شماست.
سلام ممنونم از حضورتون وبلاگ خیلی مفیدی دارین عالییییییی
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
درقسمت افسران جنگ نرم لینک شدین.
سلام به شما که مثل من عاشق شهید همت هستین
با این وجود حیف نیس که مطلبی درباره ی ایشون در وبلاگنون نزنین؟
اگه مایل هستین مطلبی در این مورد در اختیارتون قرار بدم؟
خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنین
یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار
فکر کنم میذارم حتی قسمتی از این وبلاگ هم به عشقم تعلق داره.
ستاره ی قطبی من:
http://delname.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%DB%8C%20%D9%82%D8%B7%D8%A8%DB%8C%20%D9%85%D9%86/
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۳ دلتنگ شش گوشه
سلام..
نوشته هاتون زیباست...
قلمتون پایدار...
اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک . . .
یازهرا
بسم الله الرحمن الرحیم
عالـــــــــــی بود خواهرم

نوشته هاتونو واقعا دوست دارم...

خدا به قلمتون برکت بده...
پاسخ:
ممنون
هم چنین..
 بزرگی به من گفت : راه رفتنی رو باید رفت ......در بستنی رو باید بست 
من هم با وقار تمام گفتم : در بستنی رو باید لیسید 
هههههه
ولی به دور از شوخی :
 : راه رفتنی رو باید رفت ......در بستنی رو باید بست 
پاسخ:
جالبه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">