دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ق.ظ

راز دلتنگی

آسمان!

تو چگونه می باری که صاف میشوی؟

راستش من هر چه قدر میبارم باز هم ابری ام!

 

+غم نوشت:

راز دلتنگی هایم را میدانی...

من تاب و توان امتحان ندارم!



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

راز دلتنگی

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ق.ظ

آسمان!

تو چگونه می باری که صاف میشوی؟

راستش من هر چه قدر میبارم باز هم ابری ام!

 

+غم نوشت:

راز دلتنگی هایم را میدانی...

من تاب و توان امتحان ندارم!

۹۲/۰۴/۱۴ موافقین ۵ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۵)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۵ سید میلاد موسوی
زیباست، سپاس..
جاااااااااااااااااااااالب بود.
ممنون از شما.
یا علی...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۴ رضا غفاریان
آقا جان
از وقتی  شنیدم که حسین(ع) را منتظرانش شهید کردند می ترسم
خودت برایم دعا کن
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۱ ثاقب زهرا
احسنت
بسیار زیبا بود
عالی بود

لانه‌ ات را

بر حباب حوصله‌ ی مردمان نساز

تا آواره‌ ی

بی حوصلگیشان نشوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">