دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ق.ظ

دعاے پدر سایه بان ِ زندگے ست ..

 

این دست ها ڪہ بر سینہ ے ارادت خشڪ ڪرده اند ..

این دل ڪہ طوفانے ست ..

این چشم ها ڪہ هق هق میزنند ..

عادت ڪرده اند بھ عهد شڪنے ! ..

دعـــا ڪـטּ در حق ِ ما

دعاے پدر سایہ باטּ ِ زندگے ست ..

 

دل نوشت:


✘احساس می کنم 【از شجـریـان و دوست عـزیـزش گوگوش】 شکـست خـوردیـم .

✘احساس می کنم هنـرمنـد نماهایی 【 مثل گلـشیفـته فـراهـانی و لیـلا حاتـمی و اصغـر فـرهـادی 】 بر هنرمندان ارزشی 【 مثل پـرویــز پـرستـویـی عـزیـز 】 غلبه کردند .

✘احساس می کنم 【 امــثـال معـتـمد آریـا 】 امـروز قاه قاه بـه مـا می خندند ...

✘بـه درستی احساس می کنم انتـخاب امروز ، سیگینال های درستی بـه 【 مـردم سراسر جهـان 】 داد که؛ « ایـرانـی هـا وا دادند و آمـریـکـایـی ها بـردنـد »

✘احساس می کنم 【 مـردم همجنس بـاز انگلـیس و آمـریـکا 】 چنین تحـلیـل هایی بـرای خود می کـننـد .

امـــــــــا . . .

✔ دلـمـــان گـرم اســت کـه تـکــیـه گـاهی چـون تــــــــو داریـم ...
✔ امــــروز امــیـــد مـــا آقــــا 【 بـعــد از خـــدا 】 ، فـقــــط •۰•●! شـمـــ❤ــــا !●•۰ • هـســـــتـیـــد.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دعاے پدر سایه بان ِ زندگے ست ..

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ق.ظ

 

این دست ها ڪہ بر سینہ ے ارادت خشڪ ڪرده اند ..

این دل ڪہ طوفانے ست ..

این چشم ها ڪہ هق هق میزنند ..

عادت ڪرده اند بھ عهد شڪنے ! ..

دعـــا ڪـטּ در حق ِ ما

دعاے پدر سایہ باטּ ِ زندگے ست ..

 

دل نوشت:


✘احساس می کنم 【از شجـریـان و دوست عـزیـزش گوگوش】 شکـست خـوردیـم .

✘احساس می کنم هنـرمنـد نماهایی 【 مثل گلـشیفـته فـراهـانی و لیـلا حاتـمی و اصغـر فـرهـادی 】 بر هنرمندان ارزشی 【 مثل پـرویــز پـرستـویـی عـزیـز 】 غلبه کردند .

✘احساس می کنم 【 امــثـال معـتـمد آریـا 】 امـروز قاه قاه بـه مـا می خندند ...

✘بـه درستی احساس می کنم انتـخاب امروز ، سیگینال های درستی بـه 【 مـردم سراسر جهـان 】 داد که؛ « ایـرانـی هـا وا دادند و آمـریـکـایـی ها بـردنـد »

✘احساس می کنم 【 مـردم همجنس بـاز انگلـیس و آمـریـکا 】 چنین تحـلیـل هایی بـرای خود می کـننـد .

امـــــــــا . . .

✔ دلـمـــان گـرم اســت کـه تـکــیـه گـاهی چـون تــــــــو داریـم ...
✔ امــــروز امــیـــد مـــا آقــــا 【 بـعــد از خـــدا 】 ، فـقــــط •۰•●! شـمـــ❤ــــا !●•۰ • هـســـــتـیـــد.

۹۲/۰۳/۲۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۹)

ممنونم از اینکه سر میزنی کوثر عزیز موفق و پایدار باشی...

 

پاسخ:
ممنون گلم شمام همینطور
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۱ زهرا رستگار
منتظر نظرتون هستم!

به خدا گفتم:به من همه چیز بده تااز زندگی لذت ببرم...
آرام لبخند زد و گفت:به تو زندگی دادم تا از همه چیز لذت ببری...!!![لبخند][گل]

سلام بزرگوار ... خوبین؟
شرمنده که یه مدت نبودم و بهتون سر نزدم![خجالت]
واقعا بخاطر تأخیرم ازتون معذرت میخوام[گل]
خوش باشید و سربلند ... التماس دعا.[بدرود]

پاسخ:
خواهش میکنم همین که اومدین خیلیه.
با شما هم عقیده‌ام
پاسخ:
ممنون.{-35-}
اما دلمان گرم است که تکیه گاهی چون تو داریم.......
لینکت کردم خانومی وب قشنگی داری
موفق باشی
یا حق...
پاسخ:
ممنون عزیزم.{-35-}{-41-}
لینک شدید
پاسخ:
ممنون شمام همینطور.
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۸ مهرک هنرمند
سلام. به اندازه‌ی حداقل 100 هزار بار پیدایش آفرینش و اتمام آن و دوباره آفریده شدنش، به هنر بی‌احترامی و به هنرمند ظلم شده است. خواهش میکنم دیگر شما برای خوش‌آمدن و یا نیامدن کس یا کسانی، این کار را نکنید. ظلم از این بدتر که هیچکس نمی‌گوید هنر چیست؟ فقط دعوا سر هنرمندان است. هنر خود ارزش است. پس اصطلاح هنرمند ارزشی بی معناست. هنرمند تک است. هنرمندان بی معناست. مثل این است که 100 علی‌ابن‌ابی‌طالب‌(ع) در یک عصر زندگی کنند. یک علی(ع) به حدّی گسترده و تواناست که اگر 100 علی(ع) با یکدیگر در یک زمان زندگی کنند، در یک چشم بر هم زدن کار دنیا به صلاح کامل رسیده و زندگی دیگر هیچ دلیلی برای ادامه در روی زمین پیدا نمیکند. هنرمند نیز اینچنین است. دو هنرمند در یک زمان روی زمین نمی‌توانند وجود داشته باشند. چه رسد به هنرمندان. تعریف هنر: درک الگوهای افرینش. هنرمند نیز کسی‌ست که این کار را به او سپرده‌اند. توجه کنید هنرمند کسی نیست که این کار را بلد است. این چیزی نیست که مربوط به بلد بودن بشود. باید انتخاب شود. قبل از امدن روی زمین. فقط می‌ماند هنرپیشه. متاسفانه همه فکر میکنند هنرپیشه همان بازیگر سینماست. هنرپیشه هرکسی است که فنی ظریف میداند و چون هیچ دلیلی برای توضیحش ندارد انرا همانگونه خام از خود بیرون رانده و به هنر نسبت میدهند. وگرنه هنر اصلاً با فن و فنون کاری ندارد. الانم که مُد روز سیاست است. خدا پدر مادر همه دیکتاتورهای جهان را بیامرزد. اگر این دیکتاتورهای عزیز نبودند، اینهمه هنرمند از کجا میخواستند سر در بیاورند. هرکس کلامی را سر هم بندی میکند و بر علیه یا موافق یکی از سیاستمداران میخواند و میشود هنرمند. بعد میگویند دیکتاتوری بد است. حالا اگر دیکتاتوری نباشد چگونه ایشان میخواهند هنرمند شوند. هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ................ یک هنرمند هنوز در این جهان جا مانده. یکم هم به فکر این بیچاره باشید
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۳ شیدامهدوی
گلم بین تمام جملات قشنگت که فقط از قلب زخم خورده یک انقلابی برمی یاد یک جمله دیدمم که به نظر مناسب وب قشنگ شما نسیت...
ما نوکر آقا جانمان هستیم و آرزوی قلبی بنده حقیر مرگ در پیش پای ایشان است اما :
ما بعد از خدا فقط خود خدارا داریم،کما اینکه خود آقا هم با توکل به نصرت خدا دل آرام هستند و به افسران جوانشان اطمینان دارند که قلبشان با خداست...
راستی لینک شدید.
پاسخ:
سلام بزرگوار
حرف شما متین ولی منظور من هم این بود که آقا هم به کمک خدا این کشور حفظ بکنن همین.

ممنون از نظر زیباتون.
لینک شدین.

بر عکس شما که فقط خودتون و امثال خودتون رو قبول دارین ( البته تو انتخابات اخیر ثابت کردین خودتون هم خودتون رو قبول ندارین)

ما مردم شورای نگهبان رو قبول داریم

وقتی نامزدی از فیلتر شورای نگهبان رد شد یعنی صالح بوده

حالا اینکه اصلح هست یا نه نظر اکثریت ملت این بوده که اصلح هم هست

من به شخصه به آقای روحانی رأی دادم

نه دغدغه ی نان داشتم

نه فکر اباحه گرایی بودم

فکر کردم به این نتیجه رسیدم در شرایط فعلی این آقا بهتر از بقیه می تونه کشور رو اداره کنه

رهبر رو هم اگه بیشتر از شما دوست نداشته باشم کمتر نیست میزان علاقه ام

عقیده ی تک تک افراد جامعه محترمه

مگه ما به شما می گیم چرا به فلانی رأی دادین؟

انتخاب من ایشون بوده ممکنه بعداً پشیمون بشم همین طور که دوره های قبل هم از انتخابم پشیمون شدم اما بازم رأی من و عقیده ی منه

دوره  ای قبل هم اگر پشیمون شدم نه به خاطر فکر اون موقع ام بوده بلکه به خاطر تغییر فردی بوده که بهش رأی دادم

چهار سال پیش به موسوی رأی دادم  البته اگه الان برمی گشتم به اون زمان حتماً به کس دیگه رأی می دادم

هشت سال پیش هم به احمدی نژاد رأی دادم ولی  اونم ناامیدم کرد

فقط حرف حرف حرف

 

پاسخ:
من به رای ملت ایران افتخار میکنم و بهش احترام میذارم و تبعا چون آقای روحانی رای ملت ایران هستن به ایشونم افتخار میکنم.
ولی سابقه ی درخشان ایشون رو هم در نظر بگیرین یادتون که نرفته چه کارایی کردن و ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">