دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۶ ب.ظ

پرواز

 

جاذبه ی سیب آدم را به زمین زد

و جاذبه ی زمین سیب را

فرق نمی کند

سقوط، سرنوشت دل دادن به مهر جاذبه ای غیر از خداست

به جاذبه ای بیندیش که پروازت دهد

خدا

**************************************

دل نوشت:

گیرم که باران هم آمد

همه چیز را هم شست

هوا هم عالی شد

فایده اش برای من چیست؟

هوای دل من بی تو پس است.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

پرواز

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۶ ب.ظ

 

جاذبه ی سیب آدم را به زمین زد

و جاذبه ی زمین سیب را

فرق نمی کند

سقوط، سرنوشت دل دادن به مهر جاذبه ای غیر از خداست

به جاذبه ای بیندیش که پروازت دهد

خدا

**************************************

دل نوشت:

گیرم که باران هم آمد

همه چیز را هم شست

هوا هم عالی شد

فایده اش برای من چیست؟

هوای دل من بی تو پس است.

۹۲/۰۳/۰۸ موافقین ۵ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۴)

سلام

باموضوع رای رهبری منتظرتونم
پاسخ:
مطلب مفیدی بود حتما سر بزنید.

چه کنم تا که شبی لایق دیدار شوم

بهر دیدار گل فاطمه بیدار شوم

همچو آن پیر خراباتی و عاشق پیشه

چشم بیمار تو را بینم و بیمار شوم

همه ی ترس من این است که ای محرم راز

بروم باز از اینجا و گنه کار شوم

۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۹ زهرا رستگار
در دل ندهم ره پس از این مِهر بتان را ...

مُهر لب او بر در این خانه نهادیم!
پاسخ:
زیبا بود حتما سر بزنید.
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۱ مهرک هنرمند
بی جاذبه‌ای قطع منازل که تواند
بی راهبری راه بیابان که رساند
پاسخ:
سلام
زیبا مینویسید.
ممنون{-35-}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">