دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ

اشکــــ خدا

دیشب با خدا دعوایم شد

با هم قهر کردیم

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد

رفتم گوشه ای نشستم

چند قطره اشــــــ کــ ریختم

و

خوابم برد

صبح که بیدار شدم

مادرم گفت

نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانـــــــ ی می آمد{-31-}



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

اشکــــ خدا

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ

دیشب با خدا دعوایم شد

با هم قهر کردیم

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد

رفتم گوشه ای نشستم

چند قطره اشــــــ کــ ریختم

و

خوابم برد

صبح که بیدار شدم

مادرم گفت

نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانـــــــ ی می آمد{-31-}

۹۲/۰۲/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۸)

   دستی کشیده ام
به سروگوش این دلم!
این جمعه و نیامدنت
بی دلیل نیست!

+سلام بزرگوارآپم

با خدا دعواتون شد ؟

 

کدومتون موفق شدید اون یکی رو بزنه زمین

 

شما

 یا خدا

پاسخ:
هیچ کدوم خدا با مهربونی دستمو گرفت و بلندم کرد{-23-}{-35-}
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۵۴ شما بگو جوونمرد

سلام

خانه همدلان از امروز به طور رسمی فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

خونه ای که به حضور شما جوونمردا نیاز داره و ازتون میخواد که چراغ خونه رو همیشه روشن نگه دارید و کمک کنید تا خونه خودتون،پاتوق جوونمردا باشه.

منتظر حضورتون هستم

راستی اگه خونه درویشانه مارو قابل دونستید لینک کنید و بهم خبر بدید تا منم شمارو لینک کنم.

پاسخ:
سلام
دوست عزیز لینک شدین.
سلام
خیلْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْـــــــــــــــــــــــــــــــــی زیبا بود

امیدوارم همیشه خدا دستتون رو بگیره و دیگه دعواتون نشه!

سایه ی معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد/ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود ...

یاعلی
پاسخ:
ممنون از لطفتون.{-35-}
به نام خدا خالق انسان به نام انسان خالق غم ها به نام غم به وجود اورنده اشک ها به نام اشک تسکین دهنده قلب ها به نام قلب ایجادگر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان....
پاسخ:
خدایا؛ ایـن روزهــا حرفهـــایم بوی ناشـــکری می دهنــد ... امـــا تـــو... بـه حســـاب تنهــایی و درد دل بگـــذار {-35-}
فاطمه یعنی شرف

یعنی حجاب

فاطمه فخر زنان روز حساب

فاطمه یعنی رضای کردگار

شاهکار خلقت پروردگار

میلادش پر سرور

منتظر حضورتون/التماس دعا
پاسخ:
به روی چشم.
الهی چه بی صدا و بی حساب میبخشی و ما چه حسابگرانه تسبیح و ذکرهایمان را می شماریم!!!!!
پاسخ:
سلام گلم
ممنون تشریف آوردی{-23-}
سلام خانومی:)
خیلی خوب بود نه فقط این پست بقیه هم بسیار زیبا بود..
ممنون از دعوت، موفق باشی:)
پاسخ:
ممنون شما لطف دارین{-44-}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">