دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۴۷ ب.ظ

هرچه باداباد....

مثل کبریت کشیدن در باد

زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را،مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه کبریتم را میکشم در این باد

هرچه باداباد!


{-35-}{-35-}{-35-}

 



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

هرچه باداباد....

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۴۷ ب.ظ

مثل کبریت کشیدن در باد

زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را،مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه کبریتم را میکشم در این باد

هرچه باداباد!


{-35-}{-35-}{-35-}

 

۹۲/۰۱/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۵)

۱۹ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۵۱ خادمین فاطمه زهرا

این شبها خانه علی غوغاست..

من و تو هیچ.....

دیر نیست که ملائکه هم جانشان بر لب رسد!



منبع:مقرموعود(elkhani.blog.ir)
 خدایا
مرا به خودت گره بزن آنهم از نوع کورش!

********************************************
حرفش خریدار نداشت

برای اینکه مردم باور کنند

می گفت "زهرا گفته است، دختر پیغمبرتان...!"

برای همین رژیم گفت"با حذف فیزیکی فاطمه

علی را بی اعتبار می کنیم!"

پاسخ:
.........
۲۰ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۰۸ خادمین فاطمه زهرا

اگه هیچوقت بعداز هر لبخندی
خدارو شکر نمیکنی . . .
.
.
.
حقی نداری بعداز هر اشکی
اونو سرزنش کنی . . !

"
خدایا شکرت"

پاسخ:
گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد ! گـ ـاهے میــ ـسوزَد ! و حَتے گــ ـاهے ، گــ ـاهے نـَ ـه خیــلے وَقتـــ هـآ میـــ ـشِکَند ! امــ ـا هَنـــــ ـوز مے تَپـــَــد به خـُدا
سلام آبجی... خدا قوت... مطالبت عالین... احسنت خیلی خوشم اومد...
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از حضورتون.

خدایا !

کسی غیر از تو با من نیست …

خیالت از زمین راحت ، که حتی روز روشن نیست …

کسی اینجا نمیبینه ، که دنیا زیر چشماته !

یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مکافاته !

فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم !

که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم !

خدایا وقت برگشتن ، یه کم با من مدارا کن !

شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن …

 

سلام بزرگوار

با تشکر از حضور سبز و همیشگیتون...در این ایام سوگواری مادر برای فرج و سلامتی  صاحب عزا بسیار دعا کنیم؛که انشاالله فرج نزدیک ست...

التماس دعای فرج

پاسخ:
ممنون از نظر زیباتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">