دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۲۸ ق.ظ

شهادتت مبارکـــــــــــ

بسم الله الرحمن الرحیم


مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتُهُ وَ مَن

عَشَقتُهُ قَتَلتُهُ وَ مَن قَتَلتُهُ فَعَلی دِیتُه وَ مَن عَلی دِیتُه وَ اَنَا دِیتُه؛
هرکس من را طلب می‌کند می‌یابد مرا و کسی که مرا یافت می‌شناسد مرا و کسی که من را دوست داشت عاشق من می‌شود و کسی که عاشق من می‌شود من عاشق او می‌شوم و کسی که من عاشق او بشوم، او را می‌کشم و کسی که من او را بکشم،خون‌بهایش بر من واجب است پس خون‌بهای او من هستم.

 

خوش به حالت حاجـــی!

گفته بودی می خواهی همانند مولایمان حســین(ع) بی سر وارد بهشت شوی و به آرزویت رسیدی...

29 سال قبل تو به آسمان پرکشیدی درحالیکه من هنوز به دنیا نیامده بودم ولی خود نیز نمیدانم که چرا بین این همه آدم تو الگوی من شدی  شاید تو بهتر بدانی؟!

دراین مدت تو تنــــــها کسی بودی که همه ی حرفهایم را شنیدی.

و تو هستی که تنها آرزویم را میدانی.

شهادتتــــــ مبارک.

------------------------------------------------------------------------

++غم نوشت:

رفتـــــــن همیشه تلــــخ نیست. گاه، رفتن‏ ها از همان آغــــاز، مؤیّد رسیدن است. پــــرپــــر شدن، همیشه اشـــک ‏آلود نیست؛ گاه، حماسه ه‏ای زبانزد است.



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

شهادتت مبارکـــــــــــ

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۲۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتُهُ وَ مَن

عَشَقتُهُ قَتَلتُهُ وَ مَن قَتَلتُهُ فَعَلی دِیتُه وَ مَن عَلی دِیتُه وَ اَنَا دِیتُه؛
هرکس من را طلب می‌کند می‌یابد مرا و کسی که مرا یافت می‌شناسد مرا و کسی که من را دوست داشت عاشق من می‌شود و کسی که عاشق من می‌شود من عاشق او می‌شوم و کسی که من عاشق او بشوم، او را می‌کشم و کسی که من او را بکشم،خون‌بهایش بر من واجب است پس خون‌بهای او من هستم.

 

خوش به حالت حاجـــی!

گفته بودی می خواهی همانند مولایمان حســین(ع) بی سر وارد بهشت شوی و به آرزویت رسیدی...

29 سال قبل تو به آسمان پرکشیدی درحالیکه من هنوز به دنیا نیامده بودم ولی خود نیز نمیدانم که چرا بین این همه آدم تو الگوی من شدی  شاید تو بهتر بدانی؟!

دراین مدت تو تنــــــها کسی بودی که همه ی حرفهایم را شنیدی.

و تو هستی که تنها آرزویم را میدانی.

شهادتتــــــ مبارک.

------------------------------------------------------------------------

++غم نوشت:

رفتـــــــن همیشه تلــــخ نیست. گاه، رفتن‏ ها از همان آغــــاز، مؤیّد رسیدن است. پــــرپــــر شدن، همیشه اشـــک ‏آلود نیست؛ گاه، حماسه ه‏ای زبانزد است.

۹۱/۱۲/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۵)

۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۱۸ انجمن اسلامی شبستر
تو را میخوانم..آن زمان که دیگر هیچ پاسخی نمیشنوم.
با تو میمانم آن زمان که دیگری نمانده است!
خدایا!یاری ام کن تا ان زمان که پاسخ هم میشنوم،
باز تنها تو را بخوانم...
و آن هنگام که دیگران با من میمانند،
من با تو بمانم...
زیرا تنها تو مرا کفایت میکنی!

**************************
*رفتن هیچوقت تلخ نیست!اگر خدایی باشی!
*ممنون از حضورتون تو وبلاگ ما!
موفق باشید.
یاعلی
پاسخ:
خیلی ممنون.
وااای خیلی زیبا بود بااجازت دوست خوبم تو وبم کپی پست کردم باذکر منبع اگه راضی نبودین بگین پاک کنم
پاسخ:
نه عزیزم عیبی نداره ممنون از حضورت.
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۱۵ مهناز پیرعلیلو

اونی که رفته دیگه رفته مهم اینه تو یادمون زنده نگهش داریم

شهادتت مبارک

پاسخ:
ممنون از حضورتون
سلام دوست عزیز
خیلی ممنون از دعوتت
پست بسیار خاطره انگیزی بود برام

پاسخ:
ممنون تشریف آوردین.
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۲ عشق اسمانی

سلام

طاعات و عباداتت قبول انشالله

شهادتت مبارک

برای سالروز شهادت شهیده مریم فرهانیان ختم جوشن کبیر گذاشتم

منتظر حضور شما

پاسخ:
سلام
خوش اومدین..
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">