دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ

من یک دختر ایرانیم...

 

من یک دختـــــــر ایــــرانـــیـــــم...

بــــــــدان «حــــــوای » کسی نـــــمی شــوم که به «هــــــوای» دیگری برود.

تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد.

روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته ارزان نمی فروشمش.

دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد؛ بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس نمی سپارمش...



نوشته شده توسط Del 3porde
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
دل نامه

آنان که برای گیسوان پریشان دخترکان
شعرها سروده اند
گمان نمی کنم هرگز رقص چادرت در باد را
دیده باشند...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل نامه

ܓ✿ {قُلِـہ ای} کـہ چنـدیـטּ بـــآر فَتح شَوَל ✘ ✿بے شَک روزے تـَـفریحــ✜ـگاه مَردُم خواهَـל شُـל...! مُــوآظِـــب ◥לِلَــت ◣ بـــآش✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

من یک دختر ایرانیم...

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ

 

من یک دختـــــــر ایــــرانـــیـــــم...

بــــــــدان «حــــــوای » کسی نـــــمی شــوم که به «هــــــوای» دیگری برود.

تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد.

روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته ارزان نمی فروشمش.

دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد؛ بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس نمی سپارمش...

۹۱/۱۲/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
Del 3porde

نظرات (۱)

+بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی ولی شکایت نکنی

گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری

خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری

خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی. . .
پاسخ:
+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">